Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met??

<<

Anoniem304

Bericht 10 Aug 2017 07:44

Re: Hoe gaat het met??

Parel mag ik vragen waarom hij jou (jullie) niet meer in zijn leven wil?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Aug 2017 08:02

Re: Hoe gaat het met??

Carrie schreef:
Exogenesis schreef:Ik begrijp dat die opmerking kwetsend is Elliot, maar ik had hem zelf bijna kunnen maken (niet uitgesproken waarschijnlijk, maar wel als gedachte). Onnadenkend natuurlijk, want door jouw uitleg snap ik dat dat een ontzettend domme opmerking is.

Je mist een stukje identiteit denk ik. Of in elk geval een stukje identiteitverklaring.
Ik heb dat zelfs al met mijn beppe, die overleed toen ik amper 2 was. Ik had haar graag gekend, maar nu zijn het slechts verhalen. Mijn pake overleed toen ik 7 was en hem heb ik 'gekend', maar toch voelt het als te kort en alsof er iets onvolledig is. Dus laat staan dat je je eigen vader of moeder moet missen.. :(


Mijn vader is overleden toen ik 2 was en ik weet dus ook niet veel meer over hem. Ik heb hier later wel verdriet van gehad, dat ik ben opgegroeid zonder vader. Maar het verhaal van ChiQ, Lady en zovelen meer vind ik persoonlijk veel erger ja. Vind ik he. Dat verdriet lijkt mij veel rauwer en heftiger en intenser omdat je iemand die je heel je leven hebt gekend moet missen. Dat is een open wond. Bij mij is het meer een litteken.

Neem niet weg dat ik de opmerkingen zou maken want dat is dom en onnodig. Maar ik snap het ergens wel ja.


Ik snap wel wat je bedoelt hoor, dat heftige rauwe gemis heb ik (hebben wij) nooit zo ervaren. Maar het 1 is niet erger dan het ander, het is allebei zo erg als je het zelf ervaart. Ik vind het afschuwelijk om een voor mij relatief onbekend persoon over mijn vader te horen praten. Dat voelt zo oneerlijk, waarom heeft diegene wel eigen herinneringen aan mijn vader en ik niet? Precies dat wat Cotton zegt, ik heb geen mooie herinneringen om aan terug te denken. Ik heb niks. Een gat. Wat foto's. Het is gewoon eigenlijk geen vergelijkbare situatie en je kunt dus ook niet stellen dat het 1 erger is, vind ik dan.

Parel, wat een verdrietige situatie ook bij jou zeg, heftig hoor!

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 10 Aug 2017 14:51

Re: Hoe gaat het met??

Dat is allemaal waar Elliot. Het hoeft en moet inderdaad ook niet vergeleken worden.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 10 Aug 2017 15:03

Re: Hoe gaat het met??

***
Laatst gewijzigd door Parel op 11 Aug 2017 17:08, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 10 Aug 2017 19:34

Re: Hoe gaat het met??

Jeetje Parel, wat heftig zeg :( Maar heel sterk van je hoe je er nu in staat. Jammer dat je vader niet verdere kan kijken dan zijn 'zogenaamde' perfecte plaatje
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 10 Aug 2017 20:21

Re: Hoe gaat het met??

***^
Laatst gewijzigd door Parel op 11 Aug 2017 17:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 10 Aug 2017 20:40

Re: Hoe gaat het met??

Een hoop heftige verhalen hier....een hoop verdriet. Je kunt inderdaad geen gradatie aan verdriet hangen. Mijn vader is alweer bijna 6,5 jaar dood. Ongelooflijk, als ik het zo opschrijf. Ik mis hem, meer dan ik kan zeggen. Maar het is mijn nieuwe realiteit geworden. En hoewel ik hem mis, is het ook gaan wennen dat hij er niet meer is bij belangrijke dingen of speciale dagen. Gek dat dat went. Dat mijn zusje een baby krijgt en je eigenlijk helemaal niet zoveel meer erbij stilstaat dat hij er niet bij is. En dat maakt hem niet minder belangrijk of het verdriet niet minder groot. Het is een gek stukje acceptatie of berusting.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem222

Bericht 11 Aug 2017 10:28

Re: Hoe gaat het met??

Jeetje Leaf, is dat alweer zo lang geleden? Wat gaat de tijd toch snel!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Aug 2017 12:43

Re: Hoe gaat het met??

Een :hug: voor iedereen die een ouder moet missen.

Elliot, hebben jullie nog iets van de politie gehoord? En is de andere auto nog steeds niet gevonden?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 11 Aug 2017 15:51

Re: Hoe gaat het met??

Harrison schreef:Jeetje Leaf, is dat alweer zo lang geleden? Wat gaat de tijd toch snel!


Ja, enorm bizar he? De tijd gaat zo snel, of je het nou wil of niet...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 11 Aug 2017 17:07

Re: Hoe gaat het met??

Ik haal mijn stukjes even weg, maar een dikke knuffel voor iedereen!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron