Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


München

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 31 Jul 2017 16:11

München

Hoi allemaal,

Mijn vriend wil ontzettend graag naar Bayern München dus ik heb bedacht hem kaartjes te geven en er meteen een stedentripje van te maken. Er is hier vast iemand te vinden met ervaring met deze stad en mijn vraag is hoe lang jullie zouden gaan.
Ik denk zelf 3 hele dagen en dan op donderdagavond heen en zondagavond terug. Zaterdag zou de wedstrijd dan zijn :)
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 31 Jul 2017 18:36

Re: München

München is super gezellig, niet super veel te zien maar wel leuke sfeer. 3 hele dagen is goed, langer zou ik niet gaan, korter misschien wel maar gezien je de wedstrijd ook nog hebt en dat best een stukje reizen uit de stad is (wij hebben het stadion bezichtigd, wil nog altijd terug voor een wedstrijd) ben je daar ook wel tijd aan kwijt. Veel plezier, super leuk cadeau voor je vriend!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 31 Jul 2017 19:11

Re: München

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat hij er ontzettend blij mee zal zijn ja :smile:
De wedstrijden zijn daar zaterdag om 15:30 dus aan die dag heb je eigenlijk al niet zoveel denk ik, je zit toch de tijd steeds in de gaten te houden.
Hebben jullie een rondleiding door het stadion gedaan? En hoe lang reizen was het ongeveer daarheen?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 31 Jul 2017 19:34

Re: München

Oei... Dat is alweer 10 jaar terug. Wij gingen met de ubahn en geloof ook stuk sbahn. Ik dacht dat we er een uur over deden? Vanaf het station daar is het ook nog wel 10 minuten wandelen dacht ik.
Wij hebben toen inderdaad een rondleiding gedaan. Maar stadions bezichtigen is een beetje een soort van hobby geworden tijdens stedentrips, en hebben er inmiddels zoveel gezien dat ik ook goed wat dingen door elkaar kan halen hoor (niet dat je dadelijk door mijn verhaal te laat bent voor de wedstrijd haha).
Ik vind het echt een gaaf stadion! Super leuk om er een wedstrijd te kijken lijkt me.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 02 Aug 2017 11:37

Re: München

Wat een tof cadeau! Bedenk wel dat je op een wedstrijddag in principe geen stadiontour kan doen. Tenminste, dat was in de stadions waar ik ben geweest het geval. Soms doe je er ook verstandig aan om zo'n tour van tevoren te boeken om teleurstelling op de dag zelf te voorkomen.
Ik ken München verder niet en heb geen tips, maar als ik jouw vriend zou zijn zou ik vet blij zijn!
<<

Anoniem313

Bericht 02 Aug 2017 11:47

Re: München

Oh, wat leuk, je brengt me op ideeen :yes:
Waar heb jij de kaarten gekocht?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 02 Aug 2017 16:51

Re: München

Pure, haha nee hoor ik zal goed kijken hoe lang we kwijt zijn :smile:
Carra, ik las op internet inderdaad dat je op de wedstrijddag geen rondleiding kan doen dus dan moeten we er nog maar een keer heen.
Caulfield, ik heb een offerte opgevraagd bij sportstadion.nl en ik hoor als het goed is deze week wat het kost.

Hij is in oktober pas jarig maar ik vind het nu al moeilijk om mijn mond te houden :palm:
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 08 Aug 2017 20:33

Re: München

Tof idee! Voor München op zich is 2 dagen inderdaad zat.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 09 Aug 2017 07:22

Re: München

De kaarten zijn geregeld!
Nu twijfel ik alleen of we van donderdagavond tot zondagavond zullen gaan of van vrijdagochtend tot zondagavond...
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 09 Aug 2017 20:26

Re: München

Maakt het in kosten veel uit? Is bijvoorbeeld ticket goedkoper of donderdagavond wat je als kosten kan wegstrepen tegen extra hotelovernachting? Zou zelf vrijdagochtend prima vinden, maar ik ben niet zo iemand die dagenlang in één stad wil doorbrengen haha
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 09 Aug 2017 21:44

Re: München

Op zich vond ik drie dagen ook goed te doen, het centrum is best mooi en oud. Al moet ik bekennen dat ik ook nog (met Duitse vrienden) in de omgeving heb rondgekeken: tot aan Garmisch-Partenkirchen (van het schansspringen) aan toe. Twee of drie dagen is mooi. En de hotels net buiten de stad zijn een stuk goedkoper dan in de stad zelf..
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 10 Aug 2017 05:37

Re: München

De tickets zijn geboekt, we gaan van donderdagavond tot zondagavond :banaan:
Ik vind het toch wel lekker om vrijdag uitgerust op te staan en niet midden in de nacht mijn bed uit te hoeven om vroeg te vliegen. Met het wegstrepen van het hotel en het duurdere ticket tegen elkaar scheelde het € 60,-
We hebben een hotel midden in het centrum, we gaan maar 1x waarschijnlijk dus ik heb niet bezuinigd.
Nu miet ik alleen mijn mond nog zien te houden de komende 2 maanden :thumbdown:
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 10 Aug 2017 08:36

Re: München

Goed geregeld zo, veel plezier alvast en succes met niets verklappen!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 10 Aug 2017 11:02

Re: München

Super leuke verrassing! Heel tof, have fun!
Juli 2015
Maart 2017

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers