Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zondagavond: weekplannen

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Jul 2017 21:17

Zondagavond: weekplannen

Het is weer bijna een nieuwe week! Wat zijn jullie plannen?

Ik heb zelf hele leuke plannen, we gaan namelijk dinsdag op vakantie! Morgen uitslapen, de laatste inkopen doen, koffer inpakken en relaxen. Dinsdag rijden we naar Polen, we overnachten ongeveer halverwege, ik ben heel benieuwd naar het hotel. Woensdag rijden we verder naar onze eindbestemming in Slowakije, en daar blijven we dan een week. Na die week zitten we nog een weekje in Tsjechie. :thumbup:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jul 2017 21:25

Re: Zondagavond: weekplannen

Fijne vakantie!

Maandag: werken.
Dinsdag: werken en daarna een bbq bij de oom van m'n vriend, die is dan jarig.
Woensdag: vrij genomen en vanaf dan anderhalve week vakantie. Ik denk dat ik ga beginnen met een fotoalbum van de vakantie, dat moet nog gebeuren.
Donderdag: verder met het fotoalbum waarschijnlijk.
Vrijdag: geen plannen.
Zaterdag: naar De Parade in Utrecht.
Zondag: lunchen met Esperanza.
❤ 7 juni 2018
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 30 Jul 2017 22:52

Re: Zondagavond: weekplannen

Maandag / werken
Dinsdag / werken
Woensdag / werken
Donderdag / naar de arbo arts
Vrijdag / ben ik jarig! In ochtend naar verloskundige & fysio, avond komen wat vrienden
Zaterdag / high teaën met de familie op het strand voor mijn 30e verjaardag
Zondag / relaxen

En we moeten tussendoor ook nog gordijnen bestellen voor de babykamer; nieuwe bank halen want we zitten nu op stoelen & boodschappen etc voor verjaardag.. leuk maar druk haha!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 30 Jul 2017 23:15

Re: Zondagavond: weekplannen

Maandag: sporten, zonnebank, winkelen, huishouden doen.
Dinsdag: verjaardag oma 81 jaar
Woensdag: iets leuks met de kinderen en mijn moeder doen
Donderdag: naar mijn vader toe met de kinderen
Vrijdag: sporten, de was doen, enz.
Zaterdag: geen plannen
Zondag: geen plannen

Ik hoop dat het eens wat mooier weer wordt, want dit lijkt op herfstvakantie!
Fijne week allemaal.
04-2014
10-2015
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 30 Jul 2017 23:51

Re: Zondagavond: weekplannen

Maandag: vrije dag, heb een afspraak bij de pedicure, en wil even de stad in.
Dinsdag tm donderdag: werken van 10.30 tot 21 uur, verder geen plannen.
Vrijdag: vrije dag, poetsen in huis, de hulp is op vakantie. In de avond borrelen met vrienden denk ik.
Zaterdag en zondag: werken van 10.30 tot 22 uur.

Drukke werkweek dus!
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 31 Jul 2017 00:21

Re: Zondagavond: weekplannen

Maandag: thuis met de kids. Knutselen, spelen, lekker nog even naar buiten.
Dinsdag: dagje Schiermonnikoog. Bakfiets gehuurd, meiden voor het eerst op de boot, hopelijk een hele leuke dag.
Woensdag: nog geen idee.
Donderdag: ochtend met oudste naar inloopochtend psz, mag ze daar ondanks 6 wk vakantie 2 uurtjes komen spelen zodat ze wat gewend blijft. Middag op kraambezoek met de meisjes.
Vrijdag: middag komen schoonouders, begin vd avond gaan wij lekker met zn tweeën uit eten.
Zaterdag: hopelijk smiddags terrasje pakken met vriendinnen
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 31 Jul 2017 07:20

Re: Zondagavond: weekplannen

Maandag: vriend is thuis en ik ga babyloos lunchen met een vriendin.
Dinsdag: baby showen op mijn werk. Werk met vooral mannen, dus denk dat de nieuwe auto meer aandacht krijgt.
Woensdag: ouders komen langs en misschien stort ik me op project studeerkamer puinruimen
Donderdag: schoonmaakster is op vakantie, dus vrees huishouden
Vrijdag: nog niks
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 31 Jul 2017 09:25

Re: Zondagavond: weekplannen

Oh leuk Mizz_s, veel plezier op vakantie!
Pippa, alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik heb net 3 weken vakantie gehad, dus morgen mag ik weer beginnen werken.
Maandag: nog vrij. Als de kinderen wakker zijn, wil ik nog wat leuks met ze ondernemen.
Dinsdag: werken van 8u-19u
Woensdag: werken van 8u-19u
Donderdag: vrij. Ik wil de logeerkamer gaan opruimen, dat is echt een puinhoop.
Vrijdag: werken van 11u-20u (of later), 's avonds nog naar mijn ouders om de kinderen op te halen.
Zaterdag: overdag nog geen plannen, 's avonds hebben we een bruiloft en blijven de kinderen bij mijn zus slapen.
Zondag: volksspelen hier in de straat. We gaan in de voormiddag nog even langs mijn zus om de kinderen te zien maar die blijven daar nog 1 nachtje slapen en wij doen mee met de volksspelen met vrienden.
2012 & 2016
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 31 Jul 2017 10:02

Re: Zondagavond: weekplannen

Maandag: werken
Dinsdag: 12 wekenecho bij verloskundige
Woensdag: ochtend werken
Donderdag: werken, daarna 2 weken vakantie
Vrijdag: ochtend gesprek ziekenhuis ivm groei N., in de avond organiseren wij een bbq dus daar zullen wij de rest van de dag mee bezig zijn.
Zaterdag en zondag nog geen plannen maar we hebben vakantie dus gaan vast iets leuks doen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 31 Jul 2017 10:41

Re: Zondagavond: weekplannen

Ik heb verlof en de oudste heeft vakantie van de opvang. We gaan zo naar de speeltuin en picknicken in het park, de schoonmaker komt dus dan komen we thuis in een schoon huis.

Morgen vertellen we S de verrassing dat hij twee nachtjes alleen bij opa en oma mag logeren, dat vind hij fantastisch, ze komen hem woensdag halen, lunchen nog hier en rijden dan naar huis. S krijgt een nieuw rugzakje morgen zodat hij wat speelgoed in kan pakken. Misschien morgen middag nog even naar Artis.
Woensdag avond gaan man en ik met de baby uit eten. Donderdag een lekkere rustige dag met alleen de baby, denk even wat boodschappen doen ed.
Vrijdag ga ik al vroeg met de baby met de trein naar mijn ouders, ben ik zo'n 2 uur onder weg. Dan gezellig een dagje bij mijn ouders. Mijn man rijdt daar uit zijn werk ook heem, dan eten we gezellig met zijn allen, slapen daar die nacht en rijden dan zaterdag ochtend terug. Echt een relaxte vakantie week dus!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Jul 2017 10:57

Re: Zondagavond: weekplannen

Ik moet nog één weekje werken en dan heb ik lekker twee weken vrij, ZIN IN!

Vanavond heb ik de hele avond voor mezelf, man heeft brandweertraining.
Morgenavond ga ik met een vriendin naar de bios.
De rest van de week heb ik naast werken nog geen plannen geloof ik.
Vanaf vrijdag ben ik vrij en gaan we alleen maar leuke dingen doen. We gaan niet op vakantie (tenzij we van gedachten veranderen en nog iets last minute boeken), maar wel dagjes weg. D. gaat een nachtje bij oma slapen zodat wij lekker uit eten kunnen een keer, we gaan een dagje met z'n drietjes naar de dierentuin... LEUK! :D

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 31 Jul 2017 11:05

Re: Zondagavond: weekplannen

Ohh wat lekker die vakanties, ik ben jaloers.
Vandaag: gezwommen voor werk, werken, vanavond even wat bestellingen terugsturen en verder niet zoveel. Beetje koken en ik denk zomergasten van gister terugkijken.
Dinsdag: werken en 's avonds yoga.
Woensdag: werken en 's avonds squashen.
Donderdag: werken en een event van mijn werk 's avonds.
Vrijdag: zwemmen voor werk, werken en 's avonds borrel met een vriendin.
Zaterdag: Gay Pride.
Zondag: niet zoveel plannen, moet sowieso even een kunstwerk terugbrengen naar de kunstuitleen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 31 Jul 2017 11:39

Re: Zondagavond: weekplannen

Vandaag: POH, fysio, even de stad in. Vanavond sporten.
Morgen: Vrij! Geen plannen!
Woensdag, donderdag, vrijdag: Dagdienst. Verder geen plannen.
Het weekend een nachtje weg met mijn man in de buurt van de camping waar mijn ouders staan.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 31 Jul 2017 11:43

Re: Zondagavond: weekplannen

Ma t/m vr: werken
Vr: naar mijn vriend
Za+zo: naar de Efteling incl. hotelovernachting
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Jul 2017 11:45

Re: Zondagavond: weekplannen

Maandag: Rustig huishouddagje.
Dinsdag: O'tje alweer vier maanden. Dat vieren we door naar de Ikea te gaan! (niet echt, ik moet gewoon naar de Ikea en sleep hem mee in de draagzak). 's Avonds alleen want man heeft vrij onverwacht vrijgezellenfeestje.
Woensdag: Rustig dagje. 's Avonds komen er wat vrienden van m'n man varen, maar ik ga niet mee.
Donderdag: Rustig dagje. Einde van de middag komt er een oud collega van me langs om baby te knuffelen. Ze is zelf net zwanger dus dat is extra leuk.
Vrijdag: Al vroeg naar Groningen rijden samen met zoon. Daar ga ik naar het huis van m'n moeder (die 's avonds pas terug komt van vakantie) en ik ga met m'n zus daar rustig dingen bespreken voor haar bruiloft, want ik ben ceremoniemeester. 's Avonds komt m'n moeder dus terug van vakantie en zorg ik dat er al wat te eten in huis is en m'n man komt ook gezellig logeren.
Zaterdag: Vrijgezellenfeestje van m'n zus, maar dit weet ze niet. Ze zou eerst vrijdags naar mij thuis komen en daarna door naar vader in Brabant, maar met hele hoop smoezen hebben we gezorgd dat ze dus in Groningen blijft, wat dus de reden is dat ik vrijdags daar al heen ga.
Zondag: Nog bij m'n moeder. Dat zal wel gewoon lekker rustig zijn, wie weet kan ik zelfs beetje terug in bed kruipen als m'n moeder de zorg van de kleine even op haar neemt.

Gezellig Burn. Weten je ouders als dat jullie in verwachting zijn van een kindje?

He wat een lekker weekend Elliot. Eerst even samen zijn en daarna wat leuks met z'n drietjes doen. Best of both worlds in mijn ogen!
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 31 Jul 2017 11:57

Re: Zondagavond: weekplannen

Marin, ja die weten het inmiddels. We hebben het ze verteld direct na de eerste goede echo.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Jul 2017 11:59

Re: Zondagavond: weekplannen

Ah wat fijn!
Let's discover the world together.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 31 Jul 2017 12:08

Re: Zondagavond: weekplannen

Laatste weekje werken en dan heb ik vakantie :D

Vanmorgen naar de baby- en peuterochtend hier in het cjg geweest, de kinderen hebben heerlijk gespeeld. Als L. weer wakker is gaan we nog boodschappen doen en even naar de speeltuin. Vanavond ga ik paaldansen.

Dinsdag werken en als ik op tijd vrij ben 's avonds bootcampen.

Woensdag werken

Donderdag werken en 's avonds bootcampen

Vanaf vrijdag: vakantie! :cheering: ik ben 4 weken vrij, maar de eerste twee weken gewoon thuis.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 31 Jul 2017 13:16

Re: Zondagavond: weekplannen

Wij hebben deze week het laatste weekje vrij met z'n vieren, daarna is mijn man zijn 'verlof' voorbij ;).

Maandag / Vanmorgen al lekker een uur gewandeld en vanmiddag zien we wel wat we gaan doen.
Eind vd middag komt een vriendinnetje op kraamvisite.
Dinsdag / 's Morgens even naar de markt en verder wat rommelen in en om huis. Na zijn middagslaap wordt T. opgehaald door m'n vader. Hij gaat lekker 2 nachtjes bij opa en oma logeren. Wij hebben dus lekker de middag en avond voor onszelf (en de baby :smile: )
Woensdag / Nieuw bed kopen! Hebben er al een uitgezocht, nu de matrassen nog en dan bestellen. 's Middags komt een vriendinnetje even langs en haar moeder komt ook mee, even naar N. kijken.
Donderdag / Nog een dagje voor onszelf, hoeven pas eind van de middag T. van de opvang te halen. 's Morgens kraamvisite en daarna willen we ergens gaan lunchen samen.
Vrijdag / In de ochtend kraamvisite, 's middags nog geen plannen.
<<

Anoniem245

Bericht 04 Aug 2017 08:28

Re: Zondagavond: weekplannen

De week is al bijna om, maar ok:

Maandag, rustig aan gedaan, frietjes gegeten en een lange avondwandeling gemaakt.
Dinsdag, vriendinnetje van zoon was hier, hebben de hele dag gespeeld en ik heb gepoetst en daarna met ons allen bij mijn ouders gegeten en zoon is daarna bij zijn vriendin gaan logeren.
Woensdag, zoon hele dag weg, ik heb gewerkt en daarna bij mijn jarige vriendin taart gegeten.
Donderdag, zoon bij zijn vriendin gebracht en gaan werken, daarna bovenverdieping gepoetst en weer bij mijn ouders gegeten. Vriendinnetje heeft vannacht hier geslapen en ik ga zo werken en zoon wordt door opa en oma opgehaald.
Vanmiddag koken, en dan vanavond lekker rustig met zoon op de bank.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers