Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koeka wrapper badstof of teddy?

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 30 Jul 2017 13:22

Koeka wrapper badstof of teddy?

Ons kindje wordt eind dec/ begin jan geboren. Voor buiten lijkt de wrapper met teddyvoering dan het meest geschikt. Voor binnen lijkt het me veel te warm en ik verwacht de wrapper juist binnen veel te gebruiken als omslagdoek. Dan is badstof misschien beter.

Wat voor wrapper of omslagdoek hadden jullie?
<<

Anoniem253

Bericht 30 Jul 2017 15:31

Re: Koeka wrapper badstof of teddy?

Ik heb de wrapper met teddy van koeka maar helemaal niet gebruikt.
Ze lag altijd in de voetenzak van koeka, ook met teddyvoering.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 30 Jul 2017 20:31

Re: Koeka wrapper badstof of teddy?

Ik had een omslagdoek van koeka met badstof maar ik heb hem ook nauwelijks gebruikt. In de maxi cosi had ik ook een voetenzak met badstof.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Jul 2017 21:00

Re: Koeka wrapper badstof of teddy?

Ik zou een voetenzak kopen voor buiten. Baby schopt binnen no time die doek open of van zich af. Voor in huis zou ik lekker de badstof kopen als je toch een omslagdoek wil.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 30 Jul 2017 21:10

Re: Koeka wrapper badstof of teddy?

Ik heb de badstof gekregen en die lijkt me ideaal, ook voor consultatiebureau en lekker thuis of uit badje enz.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Jul 2017 21:28

Re: Koeka wrapper badstof of teddy?

Ik die met badstof en vond hem ideaal. Veel gebruikt!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 30 Jul 2017 21:38

Re: Koeka wrapper badstof of teddy?

Voor het cb en na het badje gebruikte ik trouwens altijd die van moeders voor moeders. Die is echt heerlijk zacht!
<<

Anoniem253

Bericht 31 Jul 2017 08:13

Re: Koeka wrapper badstof of teddy?

Rayna schreef:Voor het cb en na het badje gebruikte ik trouwens altijd die van moeders voor moeders. Die is echt heerlijk zacht!


Ik ook! Lekker zacht en warm.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 31 Jul 2017 09:25

Re: Koeka wrapper badstof of teddy?

Champagne schreef:
Rayna schreef:Voor het cb en na het badje gebruikte ik trouwens altijd die van moeders voor moeders. Die is echt heerlijk zacht!


Ik ook! Lekker zacht en warm.



Ik ook voor het cb! Na badje een badstoffen.

In huis heb ik hydrofiel XL gebruikt om haar in te wikkelen en dekentjes van de Hema.
Voor buiten een soort slaapzak (van zeeman) die je vast kon maken in de autostoel met mouwen en capuchon er aan. Deze daar nooit voor gebruikt omdat ze in onze vaste autostoel ging. Wel gebruikt voor in de fietskar. Lekker warm!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde