Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer je als klant een fout maakt

<<

Anoniem304

Bericht 30 Jul 2017 10:11

Wanneer je als klant een fout maakt

Stel je hebt iets besteld bij een bedrijf wat door de brievenbus past, je laat het als cadeau bij een ander bezorgen. Bijvoorbeeld een boek of DVD.

De eerste keer komt het pakje niet aan, je klaagt bij het bedrijf en zij vragen je of het adres wel correct is. Je zegt dat het adres klopt en zij sturen kosteloos een nieuw product naar de ontvanger toe.
Het bedrijf krijgt dit tweede pakje na verloop van tijd terug, het eerste pakje is mogelijk bij verdere buren in de brievenbus gegooid o.i.d. Ze nemen contact met je om op nogmaals het adres te checken en nu blijkt dat je zowel in het huisnummer als in de postcode een fout gemaakt hebt.
Verwacht je dan dat het bedrijf het pakje naar het goede adres opstuurt zonder dat je extra kosten hoeft te maken?
<<

Anoniem202

Bericht 30 Jul 2017 10:15

Re: Wanneer je als klant een fout maakt

Nee. Ik zou het zelfs aanbieden om zelf de extra kosten te betalen omdat ik me zo lullig zou vinden. Mijn fout toch.
<<

Anoniem243

Bericht 30 Jul 2017 10:18

Re: Wanneer je als klant een fout maakt

Nee, ik zou de verzendkosten opnieuw betalen.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 30 Jul 2017 10:21

Re: Wanneer je als klant een fout maakt

Nee, ik heb een fout gemaakt. Daarnaast hebben ze al keer gevraagd of het klopt (en heb ik dus weer een fout gemaakt). Zij hebben het pakketje twee keer verstuurd, ze hebben genoeg gedaan om het netjes op te lossen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 30 Jul 2017 10:22

Re: Wanneer je als klant een fout maakt

Wat Phoebe zegt. Zij moeten toch geen verlies maken door mijn fout? Ik zou aanbieden om hun kosten te compenseren.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Jul 2017 10:22

Re: Wanneer je als klant een fout maakt

Nee, het is al netjes dat het bedrijf het de eerste keer kosteloos nogmaals opstuurt.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Jul 2017 10:28

Re: Wanneer je als klant een fout maakt

Nee, jouw fout. Ik vind dat het bedrijf het keurig heeft aangepakt na het eerste pakje. Nu is het jouw beurt.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Jul 2017 10:31

Re: Wanneer je als klant een fout maakt

Ik zou inderdaad ook vragen of ik extra verzendkosten moet betalen of niet.

Maar klanten blijken dat niet te doen haha.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 30 Jul 2017 11:10

Re: Wanneer je als klant een fout maakt

Nee ik zou mijn fout toegeven en de (extra) kosten betalen. Maar heb in mijn werk ook wel gemerkt dat klanten het heel moeilijk vinden om toe te geven dat ze zelf ook fouten kunnen maken.. en niet alles de schuld van het bedrijf is.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem243

Bericht 30 Jul 2017 11:12

Re: Wanneer je als klant een fout maakt

Ja maar of ik het zelf zou vragen/aanbieden weet ik eigenlijk niet. Ik zou verwachten dat het bedrijf dat zelf wel aangeeft en zo niet dan zou ik denken goh wat een goede service, denk ik.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Jul 2017 12:27

Re: Wanneer je als klant een fout maakt

Sookie schreef:Ja maar of ik het zelf zou vragen/aanbieden weet ik eigenlijk niet. Ik zou verwachten dat het bedrijf dat zelf wel aangeeft en zo niet dan zou ik denken goh wat een goede service, denk ik.

Zo zou ik het ookdoen.

Ik heb wel eens klanten aan de telefoon die aangeven dat de postcode niet klopt en waarom ik dat veranderd heb. Dat weten veel mensen namelijk niet, maar mijn hobby is om ons systeem door te spitten en net een lettertje veranderen of een cijfertje draaien. :laughcry:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers