Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Knuffels

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 27 Jul 2017 16:52

Knuffels

Slaapt jullie kind met een knuffel?
Zo ja welke en wat voor een? Of meerdere?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 27 Jul 2017 16:53

Re: Knuffels

S heeft een happy horse konijn en konijnen doekje. En een licht en muziek beer.
Ze knuffelt er al echt mee.

P heeft een Bumba. Een Bumbalu doekje. Een happy horse konijn en konijnen doekje. Die moeten ook alle vier in bed anders gaat hij alles ernaar afzoeken. De Bumba en Bumbalu zijn wel veruit favoriet.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jul 2017 16:54

Re: Knuffels

Ik geef Ollie een Sophie de Giraf tutteldoekje om in slaap te vallen overdag, maar ik vind het te eng voor 's nachts als ik er geen zicht op heb. Z'n Wubbanub spenen gebruikt ie ook als knuffeltje. Of een hydrofiel. Hij vindt het fijn om iets in z'n handen te hebben met in slaap vallen. Maar 's nachts mag het niet van mij eigenlijk.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 27 Jul 2017 16:58

Re: Knuffels

R heeft een happy horse konijn waar hij gek op is, maarmet slapen heeft hij hem niet nodig gelukkig. Net zo Marin vind ik dat wat eng.
10.04.17
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 27 Jul 2017 17:00

Re: Knuffels

Mijn oudste heeft nu zo'n 45 knuffels in bed en de rest staat er naast en de jongste heeft er ook al een stuk of 15 inmiddels in zijn bed.
Mijn oudste heeft 1 favoriet en dat is het aapje van Menzis die destijds bij het kraampakket zat.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jul 2017 17:03

Re: Knuffels

Whoa wat veel Annemie. Vind je dat niet eng? Of maakt dat niet meer uit op die leeftijd? Past ie zelf nog wel in z'n bedje? :)
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Jul 2017 17:06

Re: Knuffels

S heeft een geel knuffeldoekje/poppetje die hij poepoe noemt en helemaal gek op is, die mag hij dus alleen in bed en we hebben er twee dus elke keer als ik het bed verschoon gaat hij ook in de was. Verder kijkt hij niet om naar knuffels, alleen Artis de partis speelt hij mee, maar die heeft hij niet in bed maar gebruikt hij meer als pop soms.

M is nog te jong, maar we hebben wel een grijs knuffel doekje/ konijntje voor hem gekocht samen met S toen ik zwanger was omdat S bang was dat zijn poepoe naar de nieuwe baby zou gaan, dus hebben we samen een nieuwe "poepoe" gekocht voor M.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Jul 2017 17:09

Re: Knuffels

Jazeker. Ik had een muziekkonijn gekocht toen ik 12 wk zwanger was van T. Die herkende hij na de geboorte ook echt. Daar slaapt hij nu nog steeds mee (en doet het muziekje zelf ook aan). Daarnaast heeft hij nog 3 konijnen waarvan er 1 echt doodgeknuffeld wordt <3

Voor baby 2 hebben we net een nieuwe muziekknuffel gekocht. Een poolvosje! Van hetzelfde merk als die van T: moulin roty. Zo cute.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 27 Jul 2017 17:18

Re: Knuffels

Een zebra knuffel en een tutpopje. Tutpopje doet ze in haar mond om slaperig te worden, daarna gaat haar duim er in.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 27 Jul 2017 17:20

Re: Knuffels

Isa heeft een HappyHorse konijntje en een panda van Ikea. Daar slaapt ze mee.
<<

Anoniem316

Bericht 27 Jul 2017 17:58

Re: Knuffels

Onze dochter heeft een klein konijntje die werd verkocht bij de Action. Het is een soort beanie knuffeltje. Die knuffelt ze helemaal dood. Gelukkig accepteert ze het hondje, het varkentje en het eendje van die serie ook anders hadden we een probleem. Ze zijn niet meer te krijgen namelijk..
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 27 Jul 2017 18:51

Re: Knuffels

T. z'n hele bed ligt vol :laughcry:
2 pandaberen (mama en papa beer), beertje, aapie, leeuwtje, konijn en dan vergeet ik er vast nog een paar.

Zijn VW-bus en 1 verscheurd boek moeten ook altijd mee in bed...
<<

Anoniem253

Bericht 27 Jul 2017 18:55

Re: Knuffels

Mijn dochter slaapt met een knuffel van happy horse.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Jul 2017 19:11

Re: Knuffels

M'n oudste slaapt met een stuk of 5 knuffels, de belangrijkste zijn z'n panda, een spookje en een zacht doekje (zat vroeger een speen aan). Ze hebben ook namen.

M'n jongste slaapt ook met een paar knuffels maar vooral met een zacht doekje met z'n speen er aan, en een lange aap.
#teammaple🍁
<<

anoniem203

Bericht 27 Jul 2017 19:11

Re: Knuffels

Mijn oudste heeft er een stuk of 15 in z'n bed liggen. Zijn 'knuffel' is een oude Puckababy waar hij als baby geen afscheid van kon nemen. Dat ding zit helemaal vol met gaten maar hij moet nog steeds mee naar bed. Ook heeft hij een favoriete knuffel. Een bruine beer die vroeger van mij is geweest. Die heb ik ook van mijn oma gekregen toen ze op vakantie is geweest naar Canada.

Mijn jongste geeft niet zo veel om knuffels. Hij heeft er 4 in zijn bedje liggen oa een gehaakte Pingu die Cotton heeft gemaakt :) Die 4 mogen in zijn bedje liggen maar andere absoluut niet. Hij heeft wel zo'n tutdoekje (konijn) waar hij niet zonder kan. Dat ding moet echt mee naar bed want anders gaat hij echt niet slapen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 27 Jul 2017 19:16

Re: Knuffels

Mijn zoon heeft pas een vaste knuffel gekozen toen hij van zijn speen af was. Dit is een mini versie van onze eigen hond, daar zoekt hij nu ook wel eens troost bij en slaapt hij dus altijd mee. Hij heeft de leukste knuffel gekozen, maar dit is wel toeval, want er lagen nog twee andere knuffels in zijn bed vanaf zijn geboorte. Hij heeft verder nooit iets om knuffels gegeven of ermee gespeeld.

Dochter heeft een kwal die ik zelf gehaakt heb, soort early birdje met tentakels. Daar knoop ik haar speen aan, dus of ze die nog pakt als er geen speen meer aan zit weet ik niet. Ook geef ik haar altijd een bepaald tutdoekje als ze gaat slapen, maar ik weet ook niet of ze daar aan gehecht is.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jul 2017 19:17

Re: Knuffels

Haha wat leuk om te lezen :D
<<

Anoniem243

Bericht 27 Jul 2017 19:18

Re: Knuffels

Yep, we hebben drie Happy Horse knuffels die we afwisselen; Haas, Zebra en Aap. Momenteel liggen er twee van de drie in z'n bed maar meestal gewoon één. Hij mag ze in principe alleen in bed (tenzij hij ziek is of iets spannends heeft ofzo).
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Jul 2017 19:43

Re: Knuffels

De oudste had eerst een stoffen baby en een roze giraffe. Nu niks meer.

De jongste smijt alles uit z'n bedje.
R. 2013
D. 2016
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 27 Jul 2017 19:56

Re: Knuffels

D. heeft de blauwe Nestlé beer die in een gratis doos zat.
A. Heeft een aapje van Jellycat.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Jul 2017 19:57

Re: Knuffels

Mijn oudste van 8 heeft een katje, ooit van Ikea waar nu nog nauwelijks vulling in zit en een grote zwart witte tijger. Ook van Ikea.
Die laatste heeft hij een paar maand geleden zelf gekocht en ook 1 voor bij zijn vader thuis zodat hij hem altijd bij zich heeft volgens hemzelf.

Mijn dochter van 3 heeft bij mij thuis een Ikea hond (labrador) en bij haar vader een teddybeer van een bank gekregen en verder altijd een doekje met labels en haar speen eraan.

Ze hebben allebei nog veel meer knuffels, maar deze moeten er echt zijn. Ook bij logeren.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem291

Bericht 27 Jul 2017 19:59

Re: Knuffels

Dikkie dik is z'n grote vriend maar die gaat niet mee naar bed. Toen hij kleiner was zat heel erg met z'n handen te frunniken in bed dat hij iets vast wou hebben maar een knuffel durfde ik niet. Ik heb toen van een hydrofiele luier 4 kleine doekjes gemaakt en daar slaapt hij mee. Speen en doekje is slapen en hij geeft ze ook meteen aan als hij uit bed komt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Jul 2017 20:03

Re: Knuffels

B heeft Pooh... Pooh is haar alles :love:
<<

Anoniem316

Bericht 27 Jul 2017 20:43

Re: Knuffels

Cotton schreef:Haha wat leuk om te lezen :D


Maar het is ook gewoon te schattig om te zien dat hoe jong ze ook zijn, ze dat fijn vinden om te doen.

L loopt namelijk altijd te friemelen aan de oortjes en het kleine staartje van het konijn. Dan houdt ze het knuffeltje voor haar en dan gaat het wijsvingertje zo langs dat inimini staartje. Veeg mij dan maar op hoor haha.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 27 Jul 2017 21:11

Re: Knuffels

Hier een Happy Horse konijn.
Daar vraagt ze ook echt om als ze gaat slapen, overdag maakt het haar niet uit waar die is. Ze stopt altijd de snuit in haar mond voor ze gaat slapen, daar verdwijnen dus ook steeds meer haartjes, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers