Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te gaan doen met 4 kids?

<<

anoniem203

Bericht 22 Jul 2017 16:43

Wat te gaan doen met 4 kids?

Ik heb aangeboden om deze week een ochtendje op de tweeling (6 jaar) van een vriendin van mij te passen. Ik heb dan tussen 8.00 en 11.00 vier kids te entertainen. Iemand een idee wat ik kan gaan doen? Ik woon in een dorp met in de buurt wel wat simpele speeltuintjes die je zo hebt gezien en ik heb die dag géén auto tot mijn beschikking. En het zijn ook nog 2 meisjes :laughcry: Echt hellup waar ben ik aan begonnen! Ik kan wel gaan knutselen enzo maar daar heb ik die van mij erg mee en qua speelgoed is het hier vooral Lego en auto's waar die 1 van die meiden weer niks om geeft.

Alle tips zijn welkom :thumbup:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Jul 2017 16:49

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Stoepkrijten, spelletjes doen (met een bal flessen water omkegelen bijvoorbeeld).
Maar je kunt ze ook gewoon een beetje hun gang laten gaan en vragen of ze wat mee willen nemen.
Film kijken
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:08

Bericht 22 Jul 2017 16:51

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Heb je smink en kan je smink en? (Met voorbeeldjes van Google moet t lukken) en daarna verkleden ofzo.
Je kan 'koffietijd doen. Iets lekkers maken voor bij de thee, koekjes taart voor als mams weer terug is. (Of gaan halen bij de winkel)
En verder beits zo bang zijn loopt vast wel los, vaak vinden ze het speelgoed van een ander erg leuk! En ALS ze niet met elkaar spelen is het ook goed. Meiden aan 't knutselen, bakje vouwen en plakken van papier. Snoepjes erin. En jongens laten spelen als ze niet willen knutselen knippen of kleuren
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

Trui

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 20 Nov 2014 15:52

Bericht 22 Jul 2017 17:01

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Ik zou eigenlijk niets gaan doen, maar ze lekker elkaar laten vermaken. Op die leeftijd gaan ze vaak ook gewoon op in het spel. Als ze dan tegen de muren oplopen even naar een speeltuintje wandelen en daar fruit eten oid.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 22 Jul 2017 17:31

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Ik neem aan dat ze al vaker bij elkaar zijn geweest/hebben gespeeld. Gaat t dan goed?
ik zou Zoals hier al gezegd werd voor die paar uurtjes niets doen, lekker laten spelen.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jul 2017 17:34

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Vragen of ze eigen speelgoed mee kunnen nemen. Ieder zijn/haar eigen gang laten gaan.
Inderdaad rond koffietijd wat lekkers met ze maken. Cake versieren koekjes bakken. Kaartjes maken/schrijven en die versturen. Mooi loopje naar de brieven bus :wink:
2014 2016
<<

anoniem203

Bericht 22 Jul 2017 19:30

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Ze hebben al vaker bij/met elkaar gespeeld en dat gaat meestal wel goed. Mijn oudste trekt iets meer op met de een dan met de ander dus dat is wel iets om even in de gaten te houden.

Maar idd ik denk dat ik ze gewoon eerst even laat en het even aankijk. Dan kan ik altijd nog een rondje gaan wandelen of een film opzetten. Ik maak mij gelijk druk omdat ik het normaal al druk genoeg met 2 van mezelf heb en veel oppas ervaring met andere kinderen heb ik niet echt ;) Maar ze kunnen elkaar natuurlijk ook vermaken en wie weet hoef ik de entertainer in mij niet eens naar boven te laten komen :laughcry:
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 22 Jul 2017 19:47

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Voor die 3 uurtjes zou ik niet iets in bijzonder verzinnen. Gewoon lekker laten spelen, misschien iets bakken ofzo. Filmpje of tv als ze zich echt niet vermaken.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Pitty

Bericht 22 Jul 2017 21:41

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Je hebt er dan 1 van zeven, 2 van zes en 1 van drie jaar? Ik zou me er totaaaaaal niet druk over maken, gewoon lekker laten spelen en als ze vervelend zijn hebben ze de keus: tv kijken of buiten spelen. Ik zou zorgen voor een kop koffie, een krant en een stuk chocola voor mezelf.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Jul 2017 22:16

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Trui schreef:Ik zou eigenlijk niets gaan doen, maar ze lekker elkaar laten vermaken. Op die leeftijd gaan ze vaak ook gewoon op in het spel. Als ze dan tegen de muren oplopen even naar een speeltuintje wandelen en daar fruit eten oid.

Dit!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 23 Jul 2017 09:30

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Nou inderdaad lekker laten spelen.
Als ze zich gaan vervelen is het vaak tijd voor wat drinken en wat lekkers daarna zijn ze weer klaar om te gaan spelen.
Bij meisjes van 6 jaar werkt een kleurboek en kleurpotloden ook nog heel goed.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 23 Jul 2017 10:43

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Mijn dochter vindt het juist leuk om met de auto's of lego te spelen als ze bij een jongetje thuis is.
Ik zou ze lekker hun gang laten gaan. Misschien wat knutselen met wie dat wil. En even naar de speeltuin of een rondje wandelen als het mooi weer is.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 23 Jul 2017 11:29

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Koekjes of cakejes bakken en versieren, ik had laatst de meisjes van mijn vriendin hier ook maar ik heb niets bijzonders gedaan. Zoals gewoonlijk even boodschappen gedaan en voor de rest lekker thuis gebleven, ze vonden het een hartstikke leuke dag.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 23 Jul 2017 15:49

Re: Wat te gaan doen met 4 kids?

Lekker met het speelgoed van jouw jongens laten spelen. Speelgoed van een ander is altijd erg interessant.
En daarna even blokje om. Lekker naar de speeltuin.
Het is maar 3 uurtjes. Dat is zo om.
2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers