Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Jul 2017 12:18

Weekend!

Afbeelding

Wat zijn jouw plannen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Jul 2017 12:45

Re: Weekend!

Fijn weekend!

Gisteravond was ik alleen thuis (met zoon). Ik heb voor 8 personen staan koken.
Vanochtend begonnen zoon en ik gezellig samen in bed, toen heb ik even gewerkt. Man kwam thuis en hij heeft een tijd met zoon geknuffeld terwijl we kletsten. Nu is hij golfen, probeer ik zoon te laten slapen en weer wat te werken. Straks komen ze met z'n allen na de golf bij ons eten (vandaar dat ik gisteren zoveel gekookt heb).
Morgen hebben we niks.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Jul 2017 12:53

Re: Weekend!

Ik heb gisteravond gewerkt, was een hele fijne emotionele avond met een lach en een traan.

Vandaag wat in huis aan het rommelen, straks hopelijk nog even samen een tochtje op de motor. En ik wil vanavond wat leuks doen met mijn man. Maar nog geen idee hoe en wat.

Morgenochtend op kraamvisite bij mijn beste vriendin en voor de rest nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Jul 2017 13:00

Re: Weekend!

Gisteren ben ik naar Nijmegen geweest, kijken bij de vierdaagse en mijn man inhalen. 's Avonds nog even hier in eigen stad een terrasje gepakt.
Vanmorgen boodschappen gedaan en naar de bouwmarkt geweest. Net ons terras afgemaakt (we hadden vorige week een begin gemaakt met leggen). Nu lekker even thee drinken en Tour de France kijken. Vanavond gaan we waarschijnlijk sushi eten.
Morgen nog helemaal geen plannen eigenlijk.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15899

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Jul 2017 15:07

Re: Weekend!

Wat voor lekkers heb je allemaal gekookt Marin?

Burn, ik vind het zo fijn ik te lezen dat zoiets jou ook best wel raakt. Het geeft mij het gevoel dat het niet vreemd is dat bepaalde dingen in mijn werk mij soms ook erg raken.

Wij hebben vakantie! Donderdag was ik jarig en hebben we 's avonds heel gezellig aan onze nieuwe eettafel zitten borrelen met bevriende buren. Gisteravond hebben we een feestje gegeven voor vrienden en vriendinnen en dit was laat en heel gezellig. Vandaag lekker rustig aan dus. Heb net heerlijk bijgeslapen in de tuin. Straks gaan we samen met D even een hapje eten in de stad hebben we net besloten. Morgen weer lekker rustig aan.

Fijne weekend allemaal!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Jul 2017 15:17

Re: Weekend!

Van die grote schelpen pasta gevuld met spinazie, ricotta, mozzarella, parmezaan en kipgehakt, met tomatensaus. Was een hoop werk! Ik maak er straks nog een salade bij en zometeen eerst wat borrelhappen (maar die zijn gewoon gekocht hoor).
Afbeelding


Wat lekker dat je hebt geslapen in de tuin, heerlijk! Ik heb net samen met zoon een dutje in zijn kamer gedaan op de grote stoel. Was er zomaar bij in slaap gevallen. En klinkt alsof je een hele gezellige verjaardag hebt gehad.
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 22 Jul 2017 15:27

Re: Weekend!

Ziet er goed uit Marin!
Klinkt als een geslaagde verjaardag Lady. Eetse straks :).
Las zoiets Burn! Dat lijken me heftige aspecten van je werk!

Wij hebben gistermiddag en vanmorgen kraamvisite gehad.
Verder lekker rustig aan. Net even met z'n viertjes naar de speeltuin gewandeld. N. lag lekker te slaoen in de wagen en T. kon lekker spelen.
Morgenochtend komt een vriendinnetje langs en morgenmiddag komen m'n ouders lunchen.

En daarna zijn we gewoon nog 2 weken met z'n viertjes thuis :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 22 Jul 2017 15:43

Re: Weekend!

Lady schreef:Wat voor lekkers heb je allemaal gekookt Marin?

Burn, ik vind het zo fijn ik te lezen dat zoiets jou ook best wel raakt. Het geeft mij het gevoel dat het niet vreemd is dat bepaalde dingen in mijn werk mij soms ook erg raken.

Wij hebben vakantie! Donderdag was ik jarig en hebben we 's avonds heel gezellig aan onze nieuwe eettafel zitten borrelen met bevriende buren. Gisteravond hebben we een feestje gegeven voor vrienden en vriendinnen en dit was laat en heel gezellig. Vandaag lekker rustig aan dus. Heb net heerlijk bijgeslapen in de tuin. Straks gaan we samen met D even een hapje eten in de stad hebben we net besloten. Morgen weer lekker rustig aan.

Fijne weekend allemaal!


Ik denk dat het heel normaal is Lady. Een vriend van A. Is verpleegkundige op de eerste hulp, hij was degene die A. Opving toen hij naar het ziekenhuis moest met de ambulance toen het allemaal begon. Hij vertelde veel later dat de cardioloog van A. en hij het over A. gehad hadden en dat ze er enorm van onder de indruk was. Ik heb zelf na een half jaar na het overlijden ook nog een gesprek met haar gehad, ze liet toen ook merken dat het haar ook niet in de koude kleren was gaan zitten.
Ik heb het dus van de andere kant meegemaakt, als nabestaande en als familie van de patiënt en de warmte die we daardoor ervoeren is mij echt dierbaar. Het gaf me het gevoel dat A. geen nummertje was, niet gewoon patiënt nummer zoveel, maar een mens, belangrijk voor mij en zijn omgeving.

Wij hebben vanmorgen een heleboel opgeruimd, mijn atelier wordt steeds meer een atelier in -laats van een opslagplaats. Ik heb echt zin om er aan de slag te gaan. Morgen nog wat doen, 'S middags komt mijn zusje met mijn nichtje, Ian ik eindelijk weer met haar knuffelen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Jul 2017 17:29

Re: Weekend!

Lady schreef:Burn, ik vind het zo fijn ik te lezen dat zoiets jou ook best wel raakt. Het geeft mij het gevoel dat het niet vreemd is dat bepaalde dingen in mijn werk mij soms ook erg raken.

Er zijn in 3 dagen tijd 2 van m'n lievelingsbewoners overleden, dus nee dat gaat me niet in de koude kleren zitten. Gisteravond een hele poos met familie gepraat en afscheid genomen van mw. en die is vannacht overleden.
Het is toch logisch dat sommige dingen ons zo raken, we blijven mensen. En wij hebben ook gevoel!

Gaat 't met jou weer een beetje na afgelopen week?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Jul 2017 17:54

Re: Weekend!

Wij zijn vanmiddag op kraamvisite geweest bij een hele schattige en vrolijke baby, alleen maar lachen steeds! We gaan zo uit eten via de restaurantactie van AH.

Morgen lekker chillen en 's middags kijken naar een eettafel en -stoelen via MP.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jul 2017 18:56

Re: Weekend!

Vandaag verjaardag gehad van nichtje net pas thuis lange middag en drukte met allemaal gillende kids
Morgen geen plannen
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15899

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Jul 2017 20:30

Re: Weekend!

Ziet er heerlijk uit Marin!

Pompoen, ik kan me voorstellen dat je dat een goed gevoel heeft gegeven. Ik heb ook patiënten die me echt bij blijven hoor.

Burn, fijn dat je zo bewust afscheid hebt kunnen nemen. Ze gaan toch vaak in drie op een rij hè? Al zijn het er bij nu twee, niet vreemd opkijken als er op korte termijn nog iemand overlijdt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Jul 2017 20:45

Re: Weekend!

Klopt, maar we zitten inmiddels op 4. Dus nog 2 te gaan.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 22 Jul 2017 20:59

Re: Weekend!

Ziet er goed uit Marin!

Lady en Burn: Lijkt me inderdaad heel normaal dat je in jullie geval je werk soms meeneemt naar huis en even niet los kan laten. Het zijn nou eenmaal geen cijfertjes waar je mee werkt.

Hier een heul spannend weekend, haha. Vandaag even naar de Ikea geweest voor spul om E's speelgoed in op te ruimen en om te kijken naar een nieuw bed. Verder moest ik nog even de stad in en boodschappen doen. Morgen geen plannen, hoop dat man niet hoeft te werken.. Verder zo naar bed! E. is niet fit en slaapt daardoor onrustig. Heb allemaal nachtjes van 5 à 6 uur (in blokjes) gehad. Moe!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 22 Jul 2017 20:59

Re: Weekend!

Gisteren naar mijn vriend gegaan.
Vandaag naar de tentoonstelling van Bassie en Adriaan geweest. Vriend woont in V., dus een thuiswedstrijd. Verder lekker op de bank gehangen.
Morgen in de loop van de dag weer naar huis.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem238

Bericht 22 Jul 2017 21:21

Re: Weekend!

Chava schreef:Gisteren naar mijn vriend gegaan.
Vandaag naar de tentoonstelling van Bassie en Adriaan geweest.


Hoe vond je de tentoonstelling? Ik vind dit echt fantastisch jeudsentiment & ben een beetje bang dat dit de laatste mogelijkheid is. maar de reisafstand (bijna 2 uur) houdt mij wel best tegen.
<<

anoniem224

Bericht 22 Jul 2017 21:25

Re: Weekend!

Ik ben vandaag met mijn neefje naar Blijdorp geweest. Om 9:00u weg, bus + trein + dierentuin en weer om 19:30u thuis. Super drukke dag, maar we hebben het zo leuk gehad! Hij zou blijven slapen, maar hij wilde ineens naar huis :(
Nu dus voor morgen ineens nog geen plannen haha. Misschien thuis niksen of ik bel een vriend die af wilde spreken.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 22 Jul 2017 22:02

Re: Weekend!

Boekenwurm schreef:
Chava schreef:Gisteren naar mijn vriend gegaan.
Vandaag naar de tentoonstelling van Bassie en Adriaan geweest.


Hoe vond je de tentoonstelling? Ik vind dit echt fantastisch jeudsentiment & ben een beetje bang dat dit de laatste mogelijkheid is. maar de reisafstand (bijna 2 uur) houdt mij wel best tegen.

Echt geweldig! Voelde me echt weer even dat kleine meisje. Ik zou, ondanks de reisafstand, gaan :D
Bassie was er vandaag ook, dus heb zijn handtekening en sta met hem op de foto :razz:
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 23 Jul 2017 07:52

Re: Weekend!

Sterkte Burn!

Ik ben dit weekend nog aan het werk, maar na vanavond heb ik heerlijk 3 weken vakantie!
En om dat te vieren hebben we voor vanavond lekkere kaasjes gekocht bij de kaasboer, ik heb er nu al zin in.
10.04.17
<<

Anoniem245

Bericht 23 Jul 2017 09:35

Re: Weekend!

Gisteren zijn we bij onze kitten gaan kijken, heeft zoon gekookt en hebben we op de bank serie gekeken.
Vandaag gaat zoon met de dochter van ex naar de manege en ga ik op de bank de mars en show wedstrijden kijken vn het WMC met wat lekkers.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers