Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Domme werkproblemen topic

<<

Anoniem315

Bericht 21 Jul 2017 19:19

Re: Domme werkproblemen topic

Mijn snuffelende slechthorende collega, waar ik het eerder over had, was vandaag weer lekker bezig.

We hebben gister een afscheidsreceptie van een collega gehad en er waren veel aangebroken pakken frisdrank en dergelijke over. Het is vakantie, dus wij krijgen het zo gauw niet op. Maar eventueel zou het kdv er wel wat van kunnen krijgen.

Nou ja, één keer raden. Mevrouw heeft ál die pakken in haar tasje geladen en wat ze niet mee kon krijgen, haalt ze vanavond op, zei ze. Ik hoefde ook niet in de koelkast te kijken, want dat 'loste' zij wel even op. Dat is ze me 3 keer komen vertellen op een wijs toontje. Zwaar irritant.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jul 2017 19:20

Re: Domme werkproblemen topic

Exo snel naar het werk met een paar boodschappen kratten en ALLES leeg maken. Ik wil dat gezicht wel zien; priceless!
<<

Anoniem315

Bericht 21 Jul 2017 19:24

Re: Domme werkproblemen topic

Had ik moeten doen. Maar ik vind dat te schooierig, dus laat maar wezen.
Alleen dat ze me dat 3 (373773737) x moet melden, vind ik rete-irritant.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 21 Jul 2017 19:51

Re: Domme werkproblemen topic

Ik heb een colleg die echt veel te veel praat. Tegen iederen. Ook tegen mensen die niet tegen haar willen praten. Ze mengt zich in gesprekken van anderen en verkondigd altijd haar mening op een vervelende manier. Toen ik zwanger was en zij opving dat ik graag het geslacht van ons kindje wilde weten, kwam er een heel verhaal over hoe slecht dat was, want dan gingen we sterotype spullen kopen en dan zou ons kindje niet echt zichzelf kunnen zijn... :wtf: sindsdien negeer ik haar. Ze probeert soms een gesprek aan te knopen met mij of een andere collega, maar vaak is dat dan van de ene naar de andere kant van de enorme tafel in de personeelskamer en dan doe ik altijd alsof ik haar niet hoor of niet door heb dat ze het tegen mij heeft. Ik zie andere collega's dat ook doen :smile:

Leerlingen mogen haar vaak ook niet, paar jaar geleden heeft een van mijn havo 5 leerlingen haar opgesloten in een lokaal. Stoel onder de deurklink gezet. Ze dacht wel dat hij het was, maar had het niet gezien. Ze heeft echt gekrijst vanuit haar lokaal! Een aantal docenten (waaronder ik dus) wisten dat hij het was, maar die hebben hem niet verklikt. Misschien niet zo netjes, maar ik vond mijn leerling vele malen sympathieker dan mijn collega :P
december 2016
juli 2019
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 21 Jul 2017 20:48

Re: Domme werkproblemen topic

Ik vind het irritant dat het ICT mannetje van ons gebouw altijd zo overdreven zijn sleutelbos MET BMW sleutelhanger zo overdreven voor ons meer kwakt als hij binnenkomt. Of rammelt met zijn bos en zegt dat hij even wat onderdelen uit ee auto moet halen. Ik werk er nu 9 jaar dus ik geloof dat die auto ook niet zo nieuw meer is haha
2016
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers