Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau meisje 1 jaar

<<

Anoniem291

Bericht 11 Jul 2017 09:45

Cadeau meisje 1 jaar

Van het weekend de eerste verjaardag van het buurmeisje en ik ben op zoek naar een leuk cadeautje, maar echt voor een meisje. Ze hebben al een ouder zoontje dus hebben al veel speelgoed enzo, maar niet specifiek voor meisjes. Hebben jullie leuk idee?
<<

Anoniem210

Bericht 11 Jul 2017 11:09

Re: Cadeau meisje 1 jaar

Ik vind het altijd leuk om een mooi voorleesboek cadeau te doen. Al is dat niet specifiek een cadeau voor een meisje.

Wat vind je van deze blokken?
https://www.houseofproducts.nl/blokken- ... gJNkvD_BwE
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Jul 2017 11:13

Re: Cadeau meisje 1 jaar

Ik heb voor mijn nichtje ballenbak ballen gekocht voor haar 1e verjaardag er zit ook een zwembadje bij waar ze dan in kunnen
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 11 Jul 2017 11:42

Re: Cadeau meisje 1 jaar

Ik heb hier de tip gekregen voor het Fisher Price theesetje. Dat gaf ik toen aan het dochtertje van een goede vriendin, ze heeft er nu nog steeds plezier van (meisje wordt binnenkort vier).
<<

Anoniem291

Bericht 12 Jul 2017 09:44

Re: Cadeau meisje 1 jaar

Bedankt, die blokken zijn wel erg leuk. Ik ga eens op zoek.
<<

Linvi

Bericht 12 Jul 2017 09:47

Re: Cadeau meisje 1 jaar

Ik vind het handtasje van Fisher price ook echt geweldig! Dochter heeft daar denk ik een jaar of 3 mee gespeeld!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron