Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw allereerste forumherinnering?

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 19 Okt 2013 18:52

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik weet dat ik toen al wel een tijdje op het forum mee las, maar het eerste dat me echt goed bij gebleven is is de ex van Marin en de hele situatie.. Was niet echt een goede binnenkomer moet ik eerlijk zeggen, puur daardoor had ik zo'n niet leuk beeld gekregen van Marin!
Dat is inmiddels trouwens helemaal niet meer zo, dat negatieve beeld :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem14

Bericht 20 Okt 2013 03:12

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Rituals schreef:Uhmm geen gourmetten zoals wij dat doen maar wel iets met een bakplaat op tafel toch ???

Ik weet ook alleen haar voornaam inderdaad nog en vaag haar email maar meer niet.

Ik weet nog dat we de ring gingen kijken, m&m's aten en bleven slapen in een bij gebouwtje onder een zonnebank en in de ochtend hamburgers aten. Tussen mij en haar klikte het niet 100% al vond ik haar wel aardig maar kregen toch ruzie waarom dat weet ik niet meer vast iets stoms.


Ik herinner me 'the ring', maar de rest...mijn geheugen is een zeef. Echt ernstig. Vervelend, herinner me op de een of andere manier zeer weinig van die tijd!
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 20 Okt 2013 08:23

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Toen ik in het begin op het forum kwam, had ik nogal het vooroordeel dat er alleen maar 'zielige' mensen op een forum kwamen (ook al kwam ik er zelf ook haha). Ik was best wel verbaasd toen ik foto's zag van forumsters, ik vond er heel veel zo mooi uit zien. Had ik niet verwacht haha.

Verder kan ik me namen herinneren als: Gabanna, Witte Oleander, Cleo, Elizabethday en Bombaygirl of zoiets. En natuurlijk Sens en later Beer, wat waren zij irritant! En natuurlijk het Mildred verhaal, maar toen kwam ik er al langer.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 20 Okt 2013 09:22

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik zit heel diep in mijn geheugen te graven maar ik weet het echt niet meer.
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Okt 2013 13:54

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Mijn eerste herinnering is eigenlijk het eerste topic dat ik opende. Het ging toen niet goed met me. Daardoor heb ik behalve mijn eigen problemen waar ik hier (een beetje) over praatte weinig meegekregen van de rest.
<<

Anoniem123

Bericht 20 Okt 2013 17:02

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Figaro schreef:
SarahKey schreef:
Ilovethe90s schreef:Dat Mildred een taart zou verloten ...

Dit herinner ik mij ook als een van de eerste dingen op het forum. Iets met songteksten toen.


Was een lekkere taart hoor (er groot!).
Afbeelding

Mijn eerste herinnering is hetzelfde als die van Lejow: dat je nog niet eens hoefde te registreren.

En verder: Cleo idd. En dat de broer van een forumster (Xenaatjuh volgens mij) meedeed aan Love Letters. Sensual niet te vergeten. Het verhaal van Lizzy. En Mildred, vooral dat ze tot in detail beschreef hoe haar dochter was aangereden.



Zelfs de foto van de taart herinner ik me nog haha, maar wist niet meer dat jij de gelukkige was :wink:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers