Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw allereerste forumherinnering?

<<

Anoniem15

Bericht 18 Okt 2013 17:19

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Oja cleo die heb ik zelfs nog in het echt ontmoet.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 18 Okt 2013 18:02

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik kwam er destijds achter dat Cleo een oud schoolvriendin van mij was (heb ik volgens mij weleens verteld hier). Dat vond ik toen zo'n stom toeval.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem75

Bericht 18 Okt 2013 18:38

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik ben een keer bij haar wezen eten. Ik ben echt benieuwd het nu met haar gaat.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 18 Okt 2013 18:47

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Dat er een keer een toiletruimte helemaal zwart was geblakerd nadat er een kaarsje had gebrand op een feestje. Volgens mij was het het huis van Carrie, die toen nog met haar ex was. Klopt dat, Carrie?

En een forumster die hier niet meer komt (of wel en ik lig onder een steen) die een enorme buikcorrectie had gehad na haar zwangerschap. Super leuk en bijzonder om te volgen!
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 18 Okt 2013 18:52

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Razz schreef:Ik ben een keer bij haar wezen eten. Ik ben echt benieuwd het nu met haar gaat.


Ik kan er niks aan doen dat ik toch even moest grinniken toen ik dat las. Het ligt nogal voor de hand liggend om te vragen of je gegourmet hebt? :angel:
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 18 Okt 2013 19:00

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

SarahKey schreef:
Ilovethe90s schreef:Dat Mildred een taart zou verloten ...

Dit herinner ik mij ook als een van de eerste dingen op het forum. Iets met songteksten toen.



Mijn eerste herinnering is hetzelfde als die van Lejow: dat je nog niet eens hoefde te registreren.

En verder: Cleo idd. En dat de broer van een forumster (Xenaatjuh volgens mij) meedeed aan Love Letters. Sensual niet te vergeten. Het verhaal van Lizzy. En Mildred, vooral dat ze tot in detail beschreef hoe haar dochter was aangereden.
Laatst gewijzigd door Marie op 01 Jan 2019 18:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 18 Okt 2013 19:04

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Razz schreef:Ik ben een keer bij haar wezen eten. Ik ben echt benieuwd het nu met haar gaat.

Ja ik ook! Ik vraag het me ook vaak af. Ik kan haar ook nergens vinden op Facebook want ik weet haar voor en achternaam. Maar misschien is ze wel getrouwd of iets en heeft ze een andere achternaam.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 18 Okt 2013 19:04

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Dat ik mee deed aan een enquête over het Yesforum en daarmee schoenen had gewonnen.
Make happy memories
<<

Anoniem75

Bericht 18 Okt 2013 19:27

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Happinaz schreef:
Razz schreef:Ik ben een keer bij haar wezen eten. Ik ben echt benieuwd het nu met haar gaat.


Ik kan er niks aan doen dat ik toch even moest grinniken toen ik dat las. Het ligt nogal voor de hand liggend om te vragen of je gegourmet hebt? :angel:


Haha nee niet gegourmet :wink:
<<

Anoniem 47

Bericht 18 Okt 2013 20:10

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

De meeste dingen die hier genoemd zijn, kan ik me nog herinneren. Ik kom hier ook alweer 7/8 jaar.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 18 Okt 2013 20:19

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik herinner me Puuc en dat ik altijd woorden met haar had.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:14

Bericht 19 Okt 2013 09:20

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik lees al heel lang mee en kan me de meeste dingen die genoemd worden ook nog herinneren. Wat me ook is bijgebleven zijn de in mijn ogen nogal ongenuanceerde reacties van TGR, waar vervolgens flink op gereageerd werd. En Liefje86 (ofzo) met haar baardagamen.
2014 2016
<<

Boterbloem

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 18 Okt 2013 11:48

Bericht 19 Okt 2013 10:03

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik lees echt al jaren mee maar gisteren toch maar eens aangemeld.
Ik herinner mij een aantal namen nog: white oleander, naomi, sensual, blue? Of haal ik een ander forum nu met die van jullie doorelkaar.
<<

Anoniem27

Bericht 19 Okt 2013 10:14

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Witte oleander kan ik me ook nog herinneren! Was een leuke tijd, ging ook vaak naar meetings. We hebben nog een keer een Scheveningen meeting gehad. Kan me zelfs nog herinneren wat ik aan had haha.
<<

Anoniem15

Bericht 19 Okt 2013 10:36

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Happinaz schreef:
Razz schreef:Ik ben een keer bij haar wezen eten. Ik ben echt benieuwd het nu met haar gaat.


Ik kan er niks aan doen dat ik toch even moest grinniken toen ik dat las. Het ligt nogal voor de hand liggend om te vragen of je gegourmet hebt? :angel:


Ik heb wel bij haar gegourmet samen met gympie en dat was heel gezellig.
(Wat is dat alweer lang geleden zeg)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 19 Okt 2013 11:01

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

grappig om te lezen, kan mij niet veel herinneren, wel een paar namen dat ik denk oh jaaaaaa
<<

Anoniem60

Bericht 19 Okt 2013 12:39

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Happi, dat was Knets! Die komt hier inderdaad niet meer.

Het eerste wat ik me herinner was dat met die taart van Mildred.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 19 Okt 2013 13:00

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik weet nog wel dat witte oleander, mamakip (ofzo?) en Tigerlily altijd van die modellen shoots deden. Ik vond ze toen zo knap. Ik kwam toen pas net kijken hahaha,
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem14

Bericht 19 Okt 2013 13:11

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Rituals schreef:
Happinaz schreef:
Razz schreef:Ik ben een keer bij haar wezen eten. Ik ben echt benieuwd het nu met haar gaat.


Ik kan er niks aan doen dat ik toch even moest grinniken toen ik dat las. Het ligt nogal voor de hand liggend om te vragen of je gegourmet hebt? :angel:


Ik heb wel bij haar gegourmet samen met gympie en dat was heel gezellig.
(Wat is dat alweer lang geleden zeg)


Ik kan me ook niet herinneren dat we gingen gourmetten, maar ik geloof je! Het was in ieder geval niet naakt, dat had indruk moeten maken. :wink: Was Pompoen daar ook bij?

Ben ook benieuwd hoe het met haar gaat, maar weet haar achternaam niet meer en heb ook geen e-mailadres meer. Ik ben verhuisd naar een plaats naast haar woonplaats en mijn broer woont nu twee straten ofzo naast haar. Zit nu dus al een paar jaar heel dichtbij haar, best grappig. Aanbellen zou ik niet zomaar doen, dat vind ik dan weer een beetje raar. Weet ook niet of zij daar nog woont.
<<

Anoniem14

Bericht 19 Okt 2013 13:18

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Mijn allereerste forumherinnering was een verhaal van iemand en die had een gevaarlijke ex volgens mij? In ieder geval iemand die haar iets aan had gedaan en in de gevangenis zat. Hij zou op korte termijn weer vrijkomen en dat was een groot probleem volgens mij.

Geeeeeen idee over wie dit verhaal gaat. Het is zo'n acht á negen jaar geleden denk ik.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 19 Okt 2013 14:05

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

De Scheveningenmeeting kan ik me ook nog herinneren. Eerst bowlen, op de groepsfoto met de Yes waar Cuchi in stond, zodat ze er ook een beetje bij was en daarna eten bij de Beren.

Ik kan me ook nog goed de Sinterklaasmeeting bij Ingetjuh die compleet versneeuwde herinneren. Wat was het slecht weer toen, treinen en bussen reden niet of nauwelijks, dus mensen waren veel later dan gepland. Na afloop was het weer rustiger en hebben mijn man en ik nog een paar meiden naar huis gebracht, omdat zij anders niet meer thuis konden komen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem27

Bericht 19 Okt 2013 15:16

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Figaro dan heb je nu een nieuwe Nick?
<<

Anoniem15

Bericht 19 Okt 2013 17:05

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Uhmm geen gourmetten zoals wij dat doen maar wel iets met een bakplaat op tafel toch ???

Ik weet ook alleen haar voornaam inderdaad nog en vaag haar email maar meer niet.

Ik weet nog dat we de ring gingen kijken, m&m's aten en bleven slapen in een bij gebouwtje onder een zonnebank en in de ochtend hamburgers aten. Tussen mij en haar klikte het niet 100% al vond ik haar wel aardig maar kregen toch ruzie waarom dat weet ik niet meer vast iets stoms.
<<

Anoniem273

Bericht 19 Okt 2013 17:15

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik herinner me een verhaal van een forummer die later fake bleek te zijn terwijl veel meiden haar irl kenden. Buurmeisje van Poppy oid.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 19 Okt 2013 17:35

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Applegreen: klopt. In die tijd was ik nog Sammeke (volgens mij)
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio