Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw allereerste forumherinnering?

<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 17 Okt 2013 21:10

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Mijn eerste herinnering is dat de kat van Cleo aangereden was.
<<

Nyx

Bericht 17 Okt 2013 21:12

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Mijn eerste herinnering aan het forum was dat ik er werkelijk waar helemaal niets van snapte. Het forum was eigenlijk ook mijn kennismaking met het internet. Mensen die met elkaar kletsten en elkaar interessant vonden en in mijn beleving had je geen leven als je de hele dag op internet hing, want zo interessant was internet nu ook weer niet. Tja, eh....
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 17 Okt 2013 21:31

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

De topics van Cleo inderdaad. Haar kookmeetings en relatieperikelen.

En er was iemand, ik dacht Kruikje, die een nacht na een feestje op de bank van een vriendin had geslapen. Ze had sex gehad met een jongen en de volgende ochtend kwam ze er achter dat er een vlek in de bank zat. Ze vroeg toen hoe ze die er uit kon krijgen voor haar vriendin wakker zou worden of terug zou komen o.i.d. Ik weet niet meer zeker of het Kruikje was, maar in elk geval wel een bekende forumster.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 17 Okt 2013 21:38

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Novalee schreef:De topics van Cleo inderdaad. Haar kookmeetings en relatieperikelen.

En er was iemand, ik dacht Kruikje, die een nacht na een feestje op de bank van een vriendin had geslapen. Ze had sex gehad met een jongen en de volgende ochtend kwam ze er achter dat er een vlek in de bank zat. Ze vroeg toen hoe ze die er uit kon krijgen voor haar vriendin wakker zou worden of terug zou komen o.i.d. Ik weet niet meer zeker of het Kruikje was, maar in elk geval wel een bekende forumster.

Oh ja kruikje!! Zij was toch fotomodel? Komt ze hier nog?
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem75

Bericht 17 Okt 2013 21:56

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

De relatie van AppleGreen met een wat oudere man
Lady Cleo en haar verhalen
Kruikje idd en dat vlekken verhaal
De geboorte van Mamsie haar tweede zoon
<<

Anoniem75

Bericht 17 Okt 2013 21:58

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Zora schreef:De avatar van toen nog Ukkie (?): zo'n heel schattig grijs katje :D



Volgens mij was dat Snoes. Die heeft heel lang haar grijze katje als avatar gehad
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 17 Okt 2013 23:11

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Dat ik werd uitgemaakt voor faker :laughcry:.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Summer

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:35

Bericht 17 Okt 2013 23:26

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Leuk topic! Sensual en beer....dat waren toch een stelletje? Vroeg me deze week toevallig nog af wat zij op het forum deden :s
<<

Summer

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:35

Bericht 17 Okt 2013 23:28

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik weet niet of dat mijn aller eerste herinnering is. Ik lees al heel lang mee :redface: werkt een beetje verslavend
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Okt 2013 06:52

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Razz schreef:
Zora schreef:De avatar van toen nog Ukkie (?): zo'n heel schattig grijs katje :D



Volgens mij was dat Snoes. Die heeft heel lang haar grijze katje als avatar gehad


Nee het was Guattari :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem17

Bericht 18 Okt 2013 08:27

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Pfoeh! Volgens mij dat Sjonno en Sterrin_ zwanger waren (en nog meer, waren dat niet de 2006 mama's?). Ik las toen eigenlijk alleen in het zwangerschapstopic, dat stond nog in persoonlijk toen.
En dat Lizzy verhaal, met die verloofde die een auto ongeluk kreeg en dat ze later haar dochtertje verloor. Bleek achteraf ook allemaal nep te zijn.

Later toen ik zelf een account had weet ik nog dat iemand een topic had geopend dat zij had gezoend met de vriend van een forumster. Als je wilde weten of het jouw vriend was moest je haar een berichtje sturen. Ik was toentertijd 17 ofzo en had haar dus een berichtje gestuurd. Ik kreeg toen als reactie: Als ik jou was zou ik maar even met 'naam vriend' gaan praten. Bleek achteraf dat ze die naam ergens uit een ander topic had gevist, waar ik 'm per ongeluk voluit had genoemd. Raar verhaal was dat!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Okt 2013 08:46

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Cleo met haar katten en het naakt dineren (?)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 18 Okt 2013 09:07

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Dat Zelda zwanger was van haar zoontje, en haar avatar van een citroen geloof ik :D
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 18 Okt 2013 09:26

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Mijn eerste herinnering is dat een forumster ( volgens mij heette zij tam + wat nummers erachter) een iPod 'over' had en die wilde weggeven aan iemand die het volgens haar écht verdiende. Vervolgens gingen andere forummers, mensen voordragen die wel een iPod verdiende en een jong meisje had gewonnen, volgens tam. De genoemde forumster had het meisje al beloofd dat ze een iPod zou krijgen maar dat bleek allemaal nep te zijn.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem12

Bericht 18 Okt 2013 09:27

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Tan82 toch?
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 18 Okt 2013 09:28

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ja inderdaad, dat was het!
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem193

Bericht 18 Okt 2013 09:59

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Mijn allereerste herinnering is mamsie met haar eerste kindje. Vond het zo stoer dat zij en haar vriend het toch maar even voor elkaar boksten.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Okt 2013 10:00

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Bliss schreef:Sensual, de 'oudere vrouw' die veel seks- en relatieadviezen gaf, soms behoorlijk irritant, maar goed.


Ja! En haar Beer. :D
<<

Anoniem123

Bericht 18 Okt 2013 10:10

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ilovethe90s schreef:Dat Mildred een taart zou verloten ...

Dit herinner ik mij ook als een van de eerste dingen op het forum. Iets met songteksten toen.
<<

Anoniem7

Bericht 18 Okt 2013 10:28

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Met Sensual had ik echt eindeloze discussies, zij zat echt in m'n allergie toen. Dusdanig dat ik soms geen zin had om te reageren alleen om maar een discussie met haar te voorkomen. Ik bedoel, eindeloze discussies heb ik wel vaker gehad, maar zij had echt een plaat voor d'r kop.
<<

Anoniem32

Bericht 18 Okt 2013 10:31

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Ik herinner mij vooral Cleo nog. Ik weet nog dat ik toen advies aan haar vroeg over een pas geboren kitten die haar buikje open had liggen. Ik wist helemaal niet wat ik moest doen.

Daarnaast was ik eerst een meelezer en pas toen mijn vader mij ging vertellen dat hij in het verkeerde lichaam zat en zich wilde laten ombouwen tot vrouw, heb ik een account aangemaakt. Dat was volgens mij ook nog 1 van mijn eerste topics toen. (hoezo met de deur in huis vallen)
<<

Anoniem27

Bericht 18 Okt 2013 11:22

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Cleo kan ik me nog wel herinneren en sensual ook.

Haha voor degene die zich mij en mijn oude kerel nog kunnen herinneren, dat is sinds 2006! Uit en inmiddels ben ik samen met mijn huidige vriend. Hij is wel een halfjaar! Ouder haha.
<<

Anoniem 48

Bericht 18 Okt 2013 11:26

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Mijn eerste herinnering is de zwangerschap en de geboorte van de oudste van sterrin. Ik kom hier nu al weer een jaar of 6/7 toen was ik echt een van de jonkies en als je toen 25 was was je echt oud als forummer. Wel grappig om te zien hoe de leeftijd opschuift en dat het forum nog steeds bestaat.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Okt 2013 17:29

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Sens, Beer en Cleo komen me inderdaad ook nog bekend voor maar ik zou er verder niks meer over kunnen navertellen.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 18 Okt 2013 17:54

Re: Wat is jouw allereerste forumherinnering?

Sugarfall schreef:Dat Zelda zwanger was van haar zoontje, en haar avatar van een citroen geloof ik :D


Haha leuk! Klopt inderdaad!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers