Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tweede gaatje oor

<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 04 Jul 2017 17:30

Tweede gaatje oor

Wie van jullie heeft 2 of meerdere gaatjes in het oor? En welke oorbellen dragen jullie?
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jul 2017 17:31

Re: Tweede gaatje oor

Ik heb heel veel gaatjes maar al jaren alleen oorbellen in de 'gewone' eerste gaatjes. Ik draag ook een bril en met meer oorbellen voel ik me zo snel kermis achtig.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Jul 2017 17:47

Re: Tweede gaatje oor

Ik draag er links 5 en rechts 3, maar ik heb er meer. Ik wissel af met alleen ringetjes of alleen (piercing) knopjes.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Jul 2017 17:54

Re: Tweede gaatje oor

Ik heb 2 per oor. Allevier geschoten bij de juwelier.

In de bovenste draag ik miniringetjes, in de onderste meestal een knopje of een hangertje.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Jul 2017 17:58

Re: Tweede gaatje oor

Ik heb rechts 3 en links 2. In de eerste gaatjes draag ik altijd iets groters/bijzonderders. Nu staafjes. In de andere 3 altijd hele kleine knopjes.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem243

Bericht 04 Jul 2017 18:18

Re: Tweede gaatje oor

Ik heb er in elk oor twee maar draag nooit meer wat in de tweede gaatjes. Voorheen ook alleen kleine knopjes of ringetjes en in de eerste altijd hetzelfde of iets groters (dus niet een knopje in het eerste gaatjes en dan een ringetje in de tweede, dat klopte voor mijn gevoel dan niet :palm:)
<<

Anoniem315

Bericht 04 Jul 2017 18:20

Re: Tweede gaatje oor

Sookie schreef:Ik heb er in elk oor twee maar draag nooit meer wat in de tweede gaatjes. Voorheen ook alleen kleine knopjes of ringetjes en in de eerste altijd hetzelfde of iets groters (dus niet een knopje in het eerste gaatjes en dan een ringetje in de tweede, dat klopte voor mijn gevoel dan niet :palm:)


Dat doe ik dus juist wel. I'm a rebel!
<<

Anoniem243

Bericht 04 Jul 2017 18:21

Re: Tweede gaatje oor

Exogenesis schreef:
Sookie schreef:Ik heb er in elk oor twee maar draag nooit meer wat in de tweede gaatjes. Voorheen ook alleen kleine knopjes of ringetjes en in de eerste altijd hetzelfde of iets groters (dus niet een knopje in het eerste gaatjes en dan een ringetje in de tweede, dat klopte voor mijn gevoel dan niet :palm:)


Dat doe ik dus juist wel. I'm a rebel!


Hahaha, en ik een neuroot! :laughcry:
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 04 Jul 2017 19:12

Re: Tweede gaatje oor

Ik twijfel dus al heel lang, maar lijkt me wel erg mooi. Kan je gewoon bij de juwelier dus laten doen?
<<

Anoniem278

Bericht 04 Jul 2017 19:13

Re: Tweede gaatje oor

I'm a rebel too, kennelijk.
Ik heb één gaatje in mijn linkeroor en drie rechts. In die ene links, en de ene die rechts op dezelfde hoogte zit, doe ik een setje. Nu het chemisch symbool getekend voor cafeïne, in de volgende rechts doe ik iets (nu een girafje) en in het derde rechts zit altijd een klein knopje of dingetje al dan niet met een steentje.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jul 2017 19:53

Re: Tweede gaatje oor

Ik had dat vroeger, eentje in m'n rechteroor, twee links. Of eigenlijk nog steeds, want ik stak laatst per ongeluk zomaar een oorbel door dat bovenste gaatje links. Ineens zaten MIJN oorbellen scheef. Wist niet dat dat gaatje nog open was na al die jaren.

Ik had dat op m'n veertiende gedaan. Toen had ik net oorbellen laten schieten en ik wilde eigenlijk een tweede links. Ik had toen één zweerknopje door de wc gespoeld en gelogen tegen m'n moeder dat ik 'm kwijt was en omdat het nog zweerknopjes waren die dag en nacht moesten blijven zitten, moest ik wel een nieuwe kopen. En had haar ook nog wijs gemaakt dat dat alleen per twee ging, dus tja, toen had ik maar direct een extra gaatje bij laten schieten.

Zo'n beetje mijn enige puberale actie. En een neuspiercing laten zetten op m'n achttiende zonder toestemming van m'n ouders.
Laatst gewijzigd door Marin op 04 Jul 2017 20:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 04 Jul 2017 19:55

Re: Tweede gaatje oor

Me. Marin. Je schrijft 'me'.
Ik weet niet of ik dit aan kan.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 04 Jul 2017 20:07

Re: Tweede gaatje oor

Hier ook 2 per oor. Meestal in de bovenste een klein knopje of ringetje wat ik last zitten. De onderste wissel ik. Ik twijfel nog over een derde...
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem288

Bericht 04 Jul 2017 20:41

Re: Tweede gaatje oor

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 17:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jul 2017 20:42

Re: Tweede gaatje oor

Quizzle schreef:Me. Marin. Je schrijft 'me'.
Ik weet niet of ik dit aan kan.


Serieus, waar?! Ik ga het NU aanpassen. Echt? Ik geloof je gewoon niet.

Edit: Ik schaam mij diep.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 04 Jul 2017 20:58

Re: Tweede gaatje oor

Super Night Owl. Echt. Zo tof.

Ik begrijp t, Marin. Blame the baby shizzle!
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 06 Jul 2017 10:23

Re: Tweede gaatje oor

Ik heb in 1 oor 2 gaatjes en een traguspiercing, en in de andere 3 gaatjes. Alleen in het onderste gaatje draag ik dezelfde oorbellen, verder houd ik niet van symmetrie. Op het moment heb ik alleen een ringetje in het middelste gaat van de drie aan één kant. Maar meestal nog wel wat kleine knopjes of figuurtjes erbij.
Afbeelding
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 08 Jul 2017 08:56

Re: Tweede gaatje oor

Ik heb er 3 in elk oor. Heb hier knopjes inzitten, oplopend van groot naar klein. Tegenwoordig heb je zoveel leuke verschillende knopjes
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 10 Jul 2017 20:12

Re: Tweede gaatje oor

Ik heb in beide oren 2 gaatjes onderin en in 1 oor een gaatje bovenin. In alle gaatjes heb ik simpele traguspiercings met een wit diamantje.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Janatje

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 12 Jul 2017 19:07

Bericht 13 Jul 2017 20:39

Re: Tweede gaatje oor

2 gaatjes per oor. En ik draag swarowski hartjes met gewone knopjes:)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 17 Jul 2017 16:22

Re: Tweede gaatje oor

Ik heb twee gaatjes in elk oor maar in de bovenste gaatjes draag ik al heel lang geen oorbellen meer. Enkel nog in de 'gewone' eerste gaatjes.

:lol: Marin! Als dat het enige was valt het nog mee toch :razz:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Jul 2017 17:30

Re: Tweede gaatje oor

Ik had ooit twee gaatjes aan elke kant, maar de tweede in m'n linkeroor ging altijd een beetje ontsteken en daar doe ik nooit meer wat in. Rechts heb ik ook nog een piercing halverwege m'n oor. Ik heb daar nu een gewone oorbel in, een zilveren knopje. Zo'n zelfde zit in het tweede gaatje. In de eerste gaatjes droeg ik altijd vrij grote oorbellen, maar de laatste jaren werden ze steeds kleiner en tegenwoordig draag ik bijna altijd dezelfde zilveren knopjes. Nou ja, het zijn eigenlijk kleine rondjes met een steker erachter.
❤ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 17 Jul 2017 18:23

Re: Tweede gaatje oor

Ik heb er twee rechts en drie links, of nou ja, had. Die derde is volgens mij echt dicht. Die andere vier zijn nog open. Ik draag meestal geen oorbellen meer eigenlijk, behalve een setje in de onderste gaatjes soms.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers