Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forum-vragenlijstje

<<

Anoniem315

Bericht 03 Jul 2017 20:41

Re: Forum-vragenlijstje

1. Waarom forum jij? Als tijdverdrijf.
2. Hoe ben je hier terechtgekomen? Via een vriendin. We forumden samen onder 1 naam en waren wat aan het rellen.
3. Wat vind je het leukste aan het forum? De steun die het kan bieden en de herkenbare verhalen, maar soms ook juist het 'ver van mn bed show-gevoel' waardoor ik me dan heel normaal voel.
4. Wat vind je het stomste aan het forum? De vriendjespolitiek en het soms zeikerige vrouwengezemel.
5. Als je één ding mag veranderen aan/op het forum, wat zou dat dan zijn? Meer openheid van zaken. En een like-button. Dat zijn twee dingen.
6. Hecht jij waarde aan reacties van forummers? (Meningen, adviezen etc.) Ja.
7. Wat is jouw leukste forum-herinnering?
Reacties op de geboorte van mn kinderen. En de meetings.
8. Denk je dat je over 10 jaar nog steeds forumt? Nee.
9. Welke forummer kan jij niet missen? Elliot, Bazinga, Cotton, Joan.
10. Wil je nog iets forumgerelateerds kwijt dat hierboven niet aan bod is gekomen?
Ik vind het wat saai worden. Er mag wel meer leven in de brouwerij.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jul 2017 08:25

Re: Forum-vragenlijstje

Exogenesis schreef:10. Wil je nog iets forumgerelateerds kwijt dat hierboven niet aan bod is gekomen?
Ik vind het wat saai worden. Er mag wel meer leven in de brouwerij.

:good:

Kom maar op met dat leven in deze brouwerij!

♥♥
<<

anoniem203

Bericht 04 Jul 2017 09:04

Re: Forum-vragenlijstje

1. Waarom forum jij? Tijdverdrijf
2. Hoe ben je hier terechtgekomen? Via google. Ik was op zoek naar een leuk Forum en kwam 12 jaar geleden op Yes terecht.
3. Wat vind je het leukste aan het forum? De verhalen en ervaringen van een ander in dezelfde leeftijdsfase.
4. Wat vind je het stomste aan het forum? Je kan merken dat er echte vriendschappen zijn ontstaan en kliekjes. Dit merk je vooral als je met iemand een discussie aan gaat en er binnen een halve dag reacties komen van de meiden die bevriend met elkaar zijn. Dit heeft het zin in forummen het laatste jaar een stuk minder gemaakt.
5. Als je één ding mag veranderen aan/op het forum, wat zou dat dan zijn? Geen idee.
6. Hecht jij waarde aan reacties van forummers? (Meningen, adviezen etc.) Soms wel, soms niet.
7. Wat is jouw leukste forum-herinnering? Reacties op de bekendmaking van mijn zwangerschappen en de geboorte van mijn kinderen.
8. Denk je dat je over 10 jaar nog steeds forumt? Ik denk het niet. Ik zit nu al steeds vaker op een ander forum.
9. Welke forummer kan jij niet missen? Niemand. Ik heb er een aantal op Instagram/facebook die ik leuk vind en zie er een aantal irl.
10. Wil je nog iets forumgerelateerds kwijt dat hierboven niet aan bod is gekomen? Nee
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jul 2017 09:20

Re: Forum-vragenlijstje

Elliot schreef:
Exogenesis schreef:10. Wil je nog iets forumgerelateerds kwijt dat hierboven niet aan bod is gekomen?
Ik vind het wat saai worden. Er mag wel meer leven in de brouwerij.

:good:

Kom maar op met dat leven in deze brouwerij!

Ja brouw eens even wat!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jul 2017 09:34

Re: Forum-vragenlijstje

Ik heb dit lijstje al bedacht! Niet dat dat nou zo'n denderend succes is :P

♥♥
<<

Anoniem313

Bericht 04 Jul 2017 10:15

Re: Forum-vragenlijstje

Maar toch, Elliot, je doet IETS. Dat is meer dan velen van ons.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 04 Jul 2017 10:54

Re: Forum-vragenlijstje

Caulfield schreef:Maar toch, Elliot, je doet IETS. Dat is meer dan velen van ons.


Ik stort mijn drama uit. Dat is soap-vermaak toch? :smile:

Ik vind inderdaad altijd dit soort vragenlijstje superleuk initiatief!

Heb alleen het idee dat "echt" leven in de brouwerij vooral van spraakmakende topics komt en dat blijft gewoon lastig met veel oude bekende forummers, privacy en geen topics verwijderen.
<<

Anoniem313

Bericht 04 Jul 2017 11:09

Re: Forum-vragenlijstje

Inderdaad WE, jij doet ook je best (al is de aanleiding helemaal niet cool)!
Misschien ga ik van de week nog wel wat rellen, als ik wat wijn achter de kiezen heb.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jul 2017 11:18

Re: Forum-vragenlijstje

Goed idee Caulfield, als er een relletje is komen de forummers ineens allemaal van stal, dus graag!

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jul 2017 11:23

Re: Forum-vragenlijstje

Hahah. Ja dan is iedereen er als de kippen bij.
<<

Anoniem250

Bericht 04 Jul 2017 11:48

Re: Forum-vragenlijstje

Voel je vrij te rellen in het basisschooltopic. Ik overweeg mijn kinderen niet naar de school in de buurt te sturen, omdat ik de citoscores te laag vind. :omg: Daar vind je vast iets van. Kom maar op!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Jul 2017 12:12

Re: Forum-vragenlijstje

Hahahah lekkere rebel van ons!
<<

Anoniem313

Bericht 04 Jul 2017 14:07

Re: Forum-vragenlijstje

HollyGolightly schreef:Voel je vrij te rellen in het basisschooltopic. Ik overweeg mijn kinderen niet naar de school in de buurt te sturen, omdat ik de citoscores te laag vind. :omg: Daar vind je vast iets van. Kom maar op!


Ik kom eraan!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jul 2017 14:46

Re: Forum-vragenlijstje

Caulfield schreef:
HollyGolightly schreef:Voel je vrij te rellen in het basisschooltopic. Ik overweeg mijn kinderen niet naar de school in de buurt te sturen, omdat ik de citoscores te laag vind. :omg: Daar vind je vast iets van. Kom maar op!


Ik kom eraan!

WAAR DAN?

♥♥
<<

Anoniem313

Bericht 04 Jul 2017 14:56

Re: Forum-vragenlijstje

Elliot schreef:
Caulfield schreef:
HollyGolightly schreef:Voel je vrij te rellen in het basisschooltopic. Ik overweeg mijn kinderen niet naar de school in de buurt te sturen, omdat ik de citoscores te laag vind. :omg: Daar vind je vast iets van. Kom maar op!


Ik kom eraan!

WAAR DAN?


LIFE GOT IN THE WAY. Ik heb een baan en 2 kinderen en een Netflix-verslaving, Elliot. Laat me.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jul 2017 14:59

Re: Forum-vragenlijstje

Don't make promises you can't keep.

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 04 Jul 2017 19:18

Re: Forum-vragenlijstje

Ik heb niks te brouwen. Sorry. Stoken, daarentegen, wil ik wel doen. Maar dan moet er eerst even een vuurtje aangelegd worden.

Misschien kan iemand Zure Mat even uit de kast trekken?
<<

Anoniem315

Bericht 04 Jul 2017 19:19

Re: Forum-vragenlijstje

Elliot schreef:Don't make promises you can't keep.


Nou, ik vind dit ook lafjes, Caulfield!
<<

Anoniem313

Bericht 04 Jul 2017 19:59

Re: Forum-vragenlijstje

Maar ik héb gereageerd! Wel heel zijig, dat geef ik toe. Ik zal m'n wijnconsumptie opschroeven, ok?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Jul 2017 20:24

Re: Forum-vragenlijstje

He, ik geloof zo dat je die belofte wél kan waarmaken. :smile:
<<

Anoniem237

Bericht 04 Jul 2017 22:26

Re: Forum-vragenlijstje

1. Waarom forum jij?
- Om dingen te lezen en te leren die ik in m'n dagelijkse leven niet snel tegen zou komen.

2. Hoe ben je hier terechtgekomen?
- Ik wilde weten wie Sonja Bakker was. Goitske kon me daar alles over vertellen. Naja niet aan mij, ik las de eerste 2 jaar vooral met haar mee.

3. Wat vind je het leukste aan het forum?
Al die verschillende ideeën en opvattingen.

4. Wat vind je het stomste aan het forum?
- De kliekjes (die niet bestaan). De ongeschreven regel van het niet mogen plempen. De moraalridders die van elke discussie, geen discussie maken. Het altijd maar lief en attent moeten reageren, want als je buiten de toon valt, heb je meteen het halve forum over je heen. Het niet mogen verwijderen van topics. Het gemis van een gedeelte op het forum waarin je enkel kan posten als je bijvoorbeeld meer dan 500 posts hebt. Het gemis van een 'like' knop. Het gemis van veilig foto's kunnen plaatsen, zodat ze niet meteen gejat kunnen worden. Dat er geen nieuwe mensen meer bijkomen. Dat je niet kan zien wie je gequote heeft. Bungel mag helemaal meteen vertrekken.

Eigenlijk vind ik dat er veel regeltjes zijn, waardoor iedereen er heel erg op let wat ze posten en waardoor heel veel dingen niet tot nooit gezegd worden.

5. Als je één ding mag veranderen aan/op het forum, wat zou dat dan zijn?
- Een ruimte waarin je alleen maar mag posten als je meer dan 500 posts hebt.

6. Hecht jij waarde aan reacties van forummers? (Meningen, adviezen etc.)
- Geen waarde, maar soms kan ik er wel iets van leren.

7. Wat is jouw leukste forum-herinnering?
- Dat meisje die een avatar had waarvan niemand wist wat het was. Het bleek een konijn. Heel simpel, een konijn.

8. Denk je dat je over 10 jaar nog steeds forumt?
- Denk het niet.

9. Welke forummer kan jij niet missen?
- Caulfield en Phoebe.

10. Wil je nog iets forumgerelateerds kwijt dat hierboven niet aan bod is gekomen?
- De stellingen mogen wel terug, maar dan niet meer anoniem en dat de TO dan ook haar mening wat meer gaat verdedigen.

Oh ja, dit schreef ik net in het 'Wat wil je even kwijt topic'.
-Ik wil even kwijt dat ik vind dat er in dit topic zoveel verschillende onderwerpen besproken worden.
Naar mijn idee worden er daardoor echt minder topics geopend.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jul 2017 08:14

Re: Forum-vragenlijstje

Ik snap oprecht niet waarom mensen een like-knop missen. Dat zorgt toch alleen maar voor nog minder activiteit? Dan klikt iedereen alleen maar even op like, klaar.

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Jul 2017 08:32

Re: Forum-vragenlijstje

Snap ik ook niet. Of waarom er een afgesloten gedeelte mag komen. Dat gaat toch niet werken? We hebben al weinig aanwas, en dan als die mensen zich dan aanmelden moeten ze eerst 500 posts bij elkaar sprokkelen (terwijl er amper nieuwe topics zijn) om mee te mogen kletsen met de mensen die hier al sinds jaar en dag zitten en dus wel makkelijk aan dat aantal zitten.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 08:50

Re: Forum-vragenlijstje

Caro schreef:Snap ik ook niet. Of waarom er een afgesloten gedeelte mag komen. Dat gaat toch niet werken? We hebben al weinig aanwas, en dan als die mensen zich dan aanmelden moeten ze eerst 500 posts bij elkaar sprokkelen (terwijl er amper nieuwe topics zijn) om mee te mogen kletsen met de mensen die hier al sinds jaar en dag zitten en dus wel makkelijk aan dat aantal zitten.

Het hele forum is praktisch 1 afgesloten gedeelte. :laughcry:
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jul 2017 10:10

Re: Forum-vragenlijstje

Elliot schreef:Ik snap oprecht niet waarom mensen een like-knop missen. Dat zorgt toch alleen maar voor nog minder activiteit? Dan klikt iedereen alleen maar even op like, klaar.


Ik reageer heel vaak niet. Maar met zo'n knop waarschijnlijk wel! Forummers weten dan toch dat hun bericht gelezen is.

Maar dan moet er ook een dislike knop bij voor de volledigheid.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers