Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oude liefde roest niet?

<<

Anoniem91

Bericht 17 Okt 2013 15:17

Oude liefde roest niet?

Hoe ga jij om je met ex(en)?

Mijn eerste vriendje heb ik nog steeds af en toe contact mee, soms jaren niet en dan opeens weer wel. Hij blijft ook een speciaal plekje in mijn hart houden en dat is andersom ook, voor ons is het niet mogelijk om een vriendschap op te bouwen.

Mijn tweede vriendje heb ik regelmatig contact mee, hij is bevriend met mijn vriend en kunnen het heel goed vinden samen. We kunnen elkaar ook nog steeds een knuffel geven of een zoen en dat is ook goed. Komen bij elkaar op verjaardagen, zijn huidige vriendin had daar eerst moeite mee, maar nu gaat het prima en zijn wij ook wel redelijke vriendinnen geworden.

Mijn derde vriendje is de vader van Lise en daar heb ik echt geen contact meer mee, die hoef ik ook nooit meer te zien.
<<

Anoniem30

Bericht 17 Okt 2013 15:21

Re: Oude liefde roest niet?

Mijn eerste vriendje, van toen ik 16 was, heb ik op Facebook en spreek ik heel soms. Meestal als ik hem in een tijdschrift heb zien staan (hij is model) spreek ik hem even.

Mijn andere 2 exen spreek ik niet meer. Beide zijn nogal rampzalig afgelopen en heb ik geen contact meer mee, en ook totaal geen behoefte aan.
<<

Anoniem17

Bericht 17 Okt 2013 15:24

Re: Oude liefde roest niet?

Met mijn eerste vriendje woon ik inmiddels samen. Tussendoor is het wel uit geweest en in die tijd heb ik twee andere vriendjes gehad. Of nja, één serieuze relatie en één scharrel. Die serieuze ex spreek ik nooit meer, ook geen behoefte aan. Die scharrel spreek ik nog af en toe, gewoon gezellig via whatsapp of facebook ofzo.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 17 Okt 2013 15:30

Re: Oude liefde roest niet?

Ik ben nooit zo goed in contact met ex-en. Alleen mijn allereerste vriendje zie ik nog wel eens en dat is gewoon gezellig. Maar toen was ik 14 dus niet zo serieus.

Mijn andere ex-en zie ik allemaal niet meer.
<<

Anoniem193

Bericht 17 Okt 2013 15:47

Re: Oude liefde roest niet?

Mijn eerste serieuze vriendje(en zijn vriendin) heb ik wel op FB, maar spreek ik nooit, hij is zeer weinig online ook. Zijn broer en schoonzus spreek ik wel regelmatig eigenlijk. Ik blijf wel een beetje een zwak voor hem houden, ondanks dat ik het nog geen dag met hem zou uithouden denk ik:P
Het vriendje daarna spreek ik dagelijks, daar ben ik mee getrouwd.
Verder wel wat vriendjes gehad op de middelbare en basisschool, maar die tellen niet mee.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 17 Okt 2013 15:55

Re: Oude liefde roest niet?

Mijn eerste vriendje spreek ik nooit meer. Mn ex waar ik m'n (tot nu toe) langste relatie mee had spreek ik af en toe via whatsapp, maar verder niet. Hij blijft een speciaal plekje houden, andersom net zo. Maar net als Weetjewel kunnen wij geen vriendschap verder hebben. Eigenlijk heb ik daar ook geen behoefte meer aan. Voordat ik mijn huidige vriend leerde kennen wilde ik dat wel heel graag, maar het zou hoe dan ook verkeerd aflopen denk ik. Gevalletje van niet met en niet zonder elkaar kunnen?!
De jongen met wie ik daarna wat kreeg woont bij me in de buurt maar zie ik echt nooit.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Okt 2013 15:59

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb met geen enkele ex nog contact. Geen behoefte aan ook.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Okt 2013 16:15

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb ook geen contact meer met exen. Mijn eerste vriendje heb ik wel heel even op Hyves en MSN gehad en we hebben wel een keer met elkaar gechat, maar dat was een heel algemeen gesprek, gewoon over hoe het nu ging en verder niks. Ook nooit de intentie gehad om af te spreken of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 17 Okt 2013 16:28

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb geen contact meer met exen. Stiekem ben ik wel benieuwd hoe het met 1 gaat, maar om daar nou contact voor te zoeken gaat me ook wat ver.
<<

Nyx

Bericht 17 Okt 2013 16:40

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb goed contact met één ex, al ga ik er vanuit dat dat binnenkort wel veranderd aangezien hij papa wordt. Ik ga er vanuit dat hij dan meer tijd en aandacht aan zijn gezin schenkt dan doelloos kopjes koffie drinken en over niets praten op whatsapp. :)
<<

Anoniem23

Bericht 17 Okt 2013 17:13

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb 3 exen, 1 daarvan spreek ik niet meer en de andere twee spreek ik af en toe als we elkaar bellen om te vragen hoe het gaat. Maar dat is echt 1 of 2x per jaar ofzo. Dan zijn we benieuwd hoe het gaat en kletsen we even bij maar dat is het dan ook wel. Ik vind het leuk om af en toe wat te horen, maar ik hoef niet echt vrienden te zijn. Dat is ook wel lastig als er nieuwe relaties komen en dat is logisch. Ook al wil je nooit meer wat met de ander beginnen, voor een nieuwe relatie blijft de ex toch een gevoelig onderwerp.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Okt 2013 17:17

Re: Oude liefde roest niet?

Mijn oude scharrels kom ik sporadisch nog tegen en dan maak ik ff een praatje. Eén heb ik er ook op FB, dus we volgen elkaar nog wel een beetje. Met m'n ex ben ik nog bevriend en dat gaat wel goed, al vraag ik me idd wel af hoe dat gaat als één van ons een nieuwe relatie krijgt.
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 17 Okt 2013 19:14

Re: Oude liefde roest niet?

Mijn exen spreek ik beide niet meer.
Ook helemaal geen behoefte aan overigens. Hoe zij in het leven staan is zo anders dan hoe ik dat doe.. Ik mis ze echt totaal niet, haha.

Een oude 'scharrel' (alleen mee gezoend, meer niet) zit in onze gezamenlijk vriendengroep, heeft zelf ook een vriendin en daar kan ik gewoon prima mee omgaan. Een knuffel als we elkaar zien oid is ook helemaal niet vreemd. Iedereen is die groep geef ik wel eens een knuffel.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 17 Okt 2013 19:48

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb met geen een ex meer contact.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Okt 2013 19:52

Re: Oude liefde roest niet?

met 1 ex af en toe nog contact
Afbeelding
<<

Anoniem7

Bericht 17 Okt 2013 19:53

Re: Oude liefde roest niet?

Met geen van allen contact, alleen m'n laatste ex nog op FB, maar over en weer reageren doen we niet. Meer dat we het wel interessant vinden om te weten hoe het met de ander gaat.
<<

Anoniem26

Bericht 17 Okt 2013 20:26

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb geen contact meer met mijn exen. Is ook prima zo.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Okt 2013 20:39

Re: Oude liefde roest niet?

Ik spreek er geen een meer, en dat wil ik graag zou houden.
De enige die ik nog wel had willen spreken is verongelukt, toen we een jaar uit elkaar waren.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 17 Okt 2013 21:29

Re: Oude liefde roest niet?

Mijn ex zal altijd wel speciaal voor me blijven. De eerste waar ik echt smoor- en smoorverliefd op was, mijn jarenlange vakantieliefde. We gaan heel normaal met elkaar om, zien elkaar nog regelmatig. Kan ook niet anders, want het is het broertje van mijn vriend :laughcry:
<<

Anoniem83

Bericht 17 Okt 2013 21:45

Re: Oude liefde roest niet?

Eerste vriendje zien we regelmatig, doet hetzelfde werk als wij. Man en hij bellen regelmatig (werkoverleg en slap ouwehoeren). We waren vorige maand ook te gast op zijn bruiloft.

Tweede vriendje is een neef van mijn man, ook leuk normaal contact mee.

Derde vriend was stuk serieuzer en die zie ik niet meer. Ja heel af en toe, maar dan doet hij zo raar beetje afstandelijk. Dus laat maar. Hoef ik geen verder contact mee. Als hij nou normaal vriendelijk kon doen dan had ik er niet eens moeite mee gehad om hem nog te zien.
<<

Anoniem75

Bericht 17 Okt 2013 22:44

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb ook geen contact meer met m'n ex. Hij woont ook gelukkig aan de andere kant van Nederland dus ik hoef me ook geen zorgen te maken dat ik hem ooit tegenkom.

Weetjewel heeft L. nog wel contact met haar vader? Is ze verder niet nieuwsgierig naar hem? En hoe ga je daar mee om?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 17 Okt 2013 22:49

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb bijna geen contact meer met mijn ex en dat vind ik super jammer want we zijn 6 jaar bij elkaar geweest (van m'n 15e tot m'n 21e) en dat is toch wel het grootste deel van onze jeugd. Ik zie hem nog best regelmatig, zeker 2 keer per maand met uitgaan maar we 'mochten' van zijn nieuwe vriendin niet met elkaar praten. Inmiddels is het uit met z'n vriendin dus wie weet kunnen we nu wel een normaal gesprek voeren als we elkaar tegenkomen.
M'n andere exen zijn niet van serieuze relaties want dat was dus voor m'n 15e en daarmee heb ik gewoon leuk contact als ik ze toevallig tegenkom.
<<

Anoniem40

Bericht 18 Okt 2013 00:00

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb er een paar en ik spreek ze allemaal niet meer. Ik heb er 2 op Facebook, maar eigenlijk interesseert het me niet zo. Als ik ze tegenkom wil ik wel een praatje maken, maar ik kom ze echt nooit tegen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 18 Okt 2013 09:32

Re: Oude liefde roest niet?

Heb m'n 2 exen op Facebook. Met allebei af en toe een praatje. Niks bijzonders. En een paar scharrels doe ik af en toe tegen kom, en me dan echt afvraag wat ik ooit in ze gezien heb ;-)
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 19 Okt 2013 02:47

Re: Oude liefde roest niet?

Mijn allereerste vriendje spreek ik niet meer en dat wil ik graag zo houden.
Mijn tweede vriendje spreek ik ook niet meer en ook dat wil ik graag zo houden.
Mijn derde vriendje wil ik niet meer spreken of zien, dus ook dat wil ik heel graag zo houden, als ik die zou spreken, zou ik alleen maar een poging doen om hem (met woorden) te pijnigen, de eikel. (dat gevoel heb ik bij nummer 1 en 2 niet, nummer 3 heeft mij behoorlijk veel pijn gedaan)
Dan hebben we mijn huidige vriend waar ik al ruim 12 jaar mee samen ben... :heart:
Afbeelding
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers