Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oude liefde roest niet?

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 19 Okt 2013 08:57

Re: Oude liefde roest niet?

Toet schreef: Inmiddels is het uit met z'n vriendin dus wie weet kunnen we nu wel een normaal gesprek voeren als we elkaar tegenkomen.
.


Nou deze missie is geslaagd ;) Ik zag m'n ex gisteren en we hebben super leuk gepraat
<<

Anoniem44

Bericht 19 Okt 2013 11:59

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb 3 serieuze relaties gehad voor mijn huidige relatie. Bij één van hen ga ik nog wel langs als ik in de buurt ben, dan gaan we lunchen of uit eten. Een ander zie ik wel eens op feestjes, maar we hebben echt niks meer met elkaar, we informeren dan beleefd hoe het met de ander gaan. De derde heb ik wel op social media en ik vind het leuk om te zien dat het goed met hem gaat, maar we hebben al een paar jaar geen contact meer gehad.

Ik vind de manier waarop mensen omgaan met hun exen veelzeggend.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 19 Okt 2013 12:07

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb met geen van mijn exen nog contact, maar kom ze af en toe wel tegen en dan kletsen we altijd wel even. Een ex is -jaren geleden alweer- overleden. Juist met hem had ik nog wel eens even willen praten als volwassenen. Toendertijd was hij veel te serieus voor mij (ik was ook nog maar 16) maar dat heb ik hem nooit durven zeggen.
<<

Anoniem17

Bericht 21 Okt 2013 07:39

Re: Oude liefde roest niet?

-ED- schreef:Ik heb 3 serieuze relaties gehad voor mijn huidige relatie. Bij één van hen ga ik nog wel langs als ik in de buurt ben, dan gaan we lunchen of uit eten. Een ander zie ik wel eens op feestjes, maar we hebben echt niks meer met elkaar, we informeren dan beleefd hoe het met de ander gaan. De derde heb ik wel op social media en ik vind het leuk om te zien dat het goed met hem gaat, maar we hebben al een paar jaar geen contact meer gehad.

Ik vind de manier waarop mensen omgaan met hun exen veelzeggend.


Huh, één van jouw exen is toch overleden?
<<

Anoniem 3

Bericht 21 Okt 2013 11:08

Re: Oude liefde roest niet?

-knip
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 20 Nov 2013 21:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem12

Bericht 21 Okt 2013 11:13

Re: Oude liefde roest niet?

Elliot schreef:
-ED- schreef:Ik heb 3 serieuze relaties gehad voor mijn huidige relatie. Bij één van hen ga ik nog wel langs als ik in de buurt ben, dan gaan we lunchen of uit eten. Een ander zie ik wel eens op feestjes, maar we hebben echt niks meer met elkaar, we informeren dan beleefd hoe het met de ander gaan. De derde heb ik wel op social media en ik vind het leuk om te zien dat het goed met hem gaat, maar we hebben al een paar jaar geen contact meer gehad.

Ik vind de manier waarop mensen omgaan met hun exen veelzeggend.


Huh, één van jouw exen is toch overleden?

Ze zegt natuurlijk niet op welke manier ze hem 'ziet' op feestjes. :angel:
<<

Anoniem255

Bericht 22 Okt 2013 17:07

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb voor mijn huidige relatie 1 serieuze andere relatie gehad. Die man hoef ik nooit meer te zien, ik hoef niet te weten hoe het met hem gaat (ik kan alleen maar hopen heel slecht), ik hoef hem nooit meer te zien of te spreken of wat dan ook. Net als zijn ouders. Wat een nare lui waren dat.
<<

Anoniem44

Bericht 22 Okt 2013 17:09

Re: Oude liefde roest niet?

Elliot schreef:
-ED- schreef:Ik heb 3 serieuze relaties gehad voor mijn huidige relatie. Bij één van hen ga ik nog wel langs als ik in de buurt ben, dan gaan we lunchen of uit eten. Een ander zie ik wel eens op feestjes, maar we hebben echt niks meer met elkaar, we informeren dan beleefd hoe het met de ander gaan. De derde heb ik wel op social media en ik vind het leuk om te zien dat het goed met hem gaat, maar we hebben al een paar jaar geen contact meer gehad.

Ik vind de manier waarop mensen omgaan met hun exen veelzeggend.


Huh, één van jouw exen is toch overleden?

Wij hadden net een paar weken verkering, ik was dolverliefd, maar een serieuze relatie kan ik het met de beste wil van de wereld niet noemen.
<<

Anoniem287

Bericht 22 Okt 2013 19:25

Re: Oude liefde roest niet?

1 ex heb ik op Facebook. We zijn toen uit elkaar gegaan omdat mijn gevoelens waren verdwenen. De ander heb ik niet op Facebook en daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik koester geen wrok meer ofzo (hij ging vreemd) maar ik heb er ook geen behoefte aan om nog contact te hebben met hem.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 23 Okt 2013 07:44

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb 3 ex-en. De eerste ex heb ik van Facebook verwijderd omdat hij telkens racistische uitspraken deed en zijn mening zo stellig verkondigde elke keer, was er klaar mee. Heb verder niks tegen hem persoonlijk, maar vond zijn gedrag gewoon zwaar irritant.
De 2e ex heb ik nog op Facebook, we spreken elkaar nooit, hij heeft een super goede baan ergens in Limburg en al tijden een nieuwe vriendin. Ik zal hem nog wel groeten als ik hem zie, is een hele leuke aardige jongen.
Mijn laatste ex, dat is een verhaal apart...hem zal ik nooit vergeten. Ik was 17, we hebben elkaar echt kapot gemaakt in die tijd, ik was verslaafd aan hem....was een knipperlicht relatie met alle drama eromheen die je je maar kunt bedenken. Ik heb al die shit inmiddels wel vergeven, en ben stiekem wel benieuwd hoe het met hem gaat. Hij heeft een nieuwe vriendin nu en is erg de artistieke kant op gegaan (toneel en theater). Ik denk niet dat wij ooit een normale vriendschap zouden kunnen hebben, daar was het echt te heftig voor.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 23 Okt 2013 10:23

Re: Oude liefde roest niet?

Rouxxxe schreef:Ik heb geen contact meer met exen. Stiekem ben ik wel benieuwd hoe het met 1 gaat, maar om daar nou contact voor te zoeken gaat me ook wat ver.


Als je het over de duvel hebt, had ik gisteren ineens een FB vriendschapsverzoek van dit persoon.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Okt 2013 10:30

Re: Oude liefde roest niet?

Ik heb een aantal van mijn exen (meeste zijn gewoon scharrels geweest trouwens) op facebook. Geen vijandigheid of wat dan ook. Met sommige heb ik helemaal geen contact meer en dat vind ik prima. Voor geen van hen heb ik nog gevoelens. Neutraal dus!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 23 Okt 2013 10:35

Re: Oude liefde roest niet?

Ik had 1 ex op fb en nog gewoon contact mee. De rest niet en ook geen behoefte aan (al ben ik zeker weleens nieuwsgierig). Die ik had op fb is op jaren later op een dusdanige manier geëscaleerd, dat ik hem heb gevraagd ook geen hoi meer tegen me te zeggen. Als we in dezelfde kroeg zijn, staan we het best aan twee uiterste van de ruimte. Anders kan ik nog steeds zo boos op hem worden. Ach, het is gewoon de geschiedenis, het verraad, de hoop en het bedrog.
<<

Anoniem198

Bericht 23 Okt 2013 18:53

Re: Oude liefde roest niet?

Exogenesis schreef:Ik heb een aantal van mijn exen (meeste zijn gewoon scharrels geweest trouwens) op facebook. Geen vijandigheid of wat dan ook. Met sommige heb ik helemaal geen contact meer en dat vind ik prima. Voor geen van hen heb ik nog gevoelens. Neutraal dus!


Bij mij net zo. Vind het leuk om ze tegen te komen en een praatje te maken of te volgen via FB maar meer ook niet.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron