Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Photobucket geblokkeerd :(

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 01 Jul 2017 19:06

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ik ben heel tevreden over My Album.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Jul 2017 21:10

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ik las net dit artikel. Het is dus echt wereldwijd. Je kunt via photobucket niet meer foto's delen op derde websites (zoals forum) tenzij je een abonnement van wel 400 dollar neemt. Dikke doei. Betalen vind ik niet erg maar dit is belachelijk. En grote kans dus dat al je foto's er binnenkort op 't forum een foutmelding hebben.

https://petapixel.com/2017/07/01/photob ... edded-web/


Beh, ik baal er echt van, gebruik Photobucket ook al sinds jaar en dag. Helemaal geen zin om te switchen.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 01 Jul 2017 21:41

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ja echt stom!

Vraagje: hoe kun je bij my album instellen dat je niet een heel album in kunt kijken vanuit 1 foto?
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 01 Jul 2017 22:48

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Urban Naked schreef:Ja echt stom!

Vraagje: hoe kun je bij my album instellen dat je niet een heel album in kunt kijken vanuit 1 foto?

Als je een foto deelt, deel je enkel een foto. Iemand kan door die foto nooit het hele album bekijken.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Jul 2017 04:52

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Dankje cotton!


Afbeelding
Test
#teammaple🍁
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 02 Jul 2017 09:33

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Oh shit zeg. Is er wel een manier dat je makkelijk je foto's kunt verplaatsen van photobucket naar bv mijnalbum?
30-04-2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Jul 2017 07:19

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Cotton schreef:
Urban Naked schreef:Ja echt stom!

Vraagje: hoe kun je bij my album instellen dat je niet een heel album in kunt kijken vanuit 1 foto?

Als je een foto deelt, deel je enkel een foto. Iemand kan door die foto nooit het hele album bekijken.

Ik vind het ook vet chill dat MyAlbum niet automatisch een URL maakt van je foto. Bij Photobucket moest je altijd handmatig die link aanpassen anders kon iedereen op je foto klikken.

♥♥
<<

Anoniem219

Bericht 03 Jul 2017 07:59

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ik heb my album app gedownload en daar 3 foto's in gezet maar hoe krijg ik ze dan op dit forum?

Op de computer kan ik trouwens via Photobucket nog wel delen via het forum
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Jul 2017 08:03

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Aagje! schreef:Ik heb my album app gedownload en daar 3 foto's in gezet maar hoe krijg ik ze dan op dit forum?

Op de computer kan ik trouwens via Photobucket nog wel delen via het forum

Als je nou even terugscrollt.. Ik heb een heel stappenplan gemaakt met printcsreens :angel:

♥♥
<<

Anoniem219

Bericht 03 Jul 2017 08:54

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Elliot schreef:
Aagje! schreef:Ik heb my album app gedownload en daar 3 foto's in gezet maar hoe krijg ik ze dan op dit forum?

Op de computer kan ik trouwens via Photobucket nog wel delen via het forum

Als je nou even terugscrollt.. Ik heb een heel stappenplan gemaakt met printcsreens :angel:



Oeps betrapt op het niet lezen van het hele topic :smile:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Jul 2017 09:02

Re: Photobucket geblokkeerd :(

FOEI! :P

♥♥
<<

Anoniem219

Bericht 03 Jul 2017 09:20

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Het is me gelukt hoor!
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jul 2017 11:45

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Cotton schreef:
Urban Naked schreef:Ja echt stom!

Vraagje: hoe kun je bij my album instellen dat je niet een heel album in kunt kijken vanuit 1 foto?

Als je een foto deelt, deel je enkel een foto. Iemand kan door die foto nooit het hele album bekijken.

Top! Weet jij dan waar om je 'vind ik leuks' en 'foto delen' aan of uit kunt zetten? De 'vind ik leuks' uit kunnen zetten wekt de suggestie dat het openbaar is en mensen je foto kunnen liken. Heb het nu uitgezet.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jul 2017 11:51

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Carrie schreef:
Cotton schreef:
Urban Naked schreef:Ja echt stom!

Vraagje: hoe kun je bij my album instellen dat je niet een heel album in kunt kijken vanuit 1 foto?

Als je een foto deelt, deel je enkel een foto. Iemand kan door die foto nooit het hele album bekijken.

Top! Weet jij dan waar om je 'vind ik leuks' en 'foto delen' aan of uit kunt zetten? De 'vind ik leuks' uit kunnen zetten wekt de suggestie dat het openbaar is en mensen je foto kunnen liken. Heb het nu uitgezet.

Dat zijn album instellingen en niet foto instellingen. Als je een compleet album deelt, kunnen mensen de foto's in je album leuk vinden (of reacties achter laten etc.).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Jul 2017 16:03

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Cotton bedankt! Nog een vraagke: mijn foto's komen dik groot op het forum terecht. Op m'n laptop is het helemaal schrikken. Waar pas ik de grootte aan?
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jul 2017 16:13

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Urban Naked schreef:Cotton bedankt! Nog een vraagke: mijn foto's komen dik groot op het forum terecht. Op m'n laptop is het helemaal schrikken. Waar pas ik de grootte aan?

Meteen de bb code nemen bij het delen (die staat al tussen img tags). Die staat gelijk aan de code met het formaat S.
Je hebt nu het 1k0 formaat gepakt, dat is het origineel, ook wel formaat L.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Jul 2017 16:40

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Aaaah super. Tnx!
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 06 Jul 2017 18:29

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Cotton schreef:
Carrie schreef:
Cotton schreef:Als je een foto deelt, deel je enkel een foto. Iemand kan door die foto nooit het hele album bekijken.

Top! Weet jij dan waar om je 'vind ik leuks' en 'foto delen' aan of uit kunt zetten? De 'vind ik leuks' uit kunnen zetten wekt de suggestie dat het openbaar is en mensen je foto kunnen liken. Heb het nu uitgezet.

Dat zijn album instellingen en niet foto instellingen. Als je een compleet album deelt, kunnen mensen de foto's in je album leuk vinden (of reacties achter laten etc.).

Tnx Cotton voor de uitleg!
<<

Anoniem222

Bericht 06 Jul 2017 19:09

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Hee ik lees dit nu pas. Maar die van mij doet het gewoon nog?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 06 Jul 2017 19:18

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Cotton schreef:
Urban Naked schreef:Cotton bedankt! Nog een vraagke: mijn foto's komen dik groot op het forum terecht. Op m'n laptop is het helemaal schrikken. Waar pas ik de grootte aan?

Meteen de bb code nemen bij het delen (die staat al tussen img tags). Die staat gelijk aan de code met het formaat S.
Je hebt nu het 1k0 formaat gepakt, dat is het origineel, ook wel formaat L.

Vandaar dat de mijne altijd klein zijn!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Jul 2017 19:28

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Harrison schreef:Hee ik lees dit nu pas. Maar die van mij doet het gewoon nog?


Mijne ook! Nu jinx ik t waarschijnlijk.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 06 Jul 2017 20:28

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ohh, vroegâh gebruikte ik Mijn Album ook! My Album is gewoon hetzelfde toch, of is dat echt weer een andere app/site?
Van wat ik lees, ga ik de switch ook maar maken. Photobucket werkt bij mij al tijden niet meer. Dikke fail.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jul 2017 20:32

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ja dat is dezelfde als vroegah. In een nieuw jasje.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 06 Jul 2017 20:33

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Old school! :afro:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 07 Jul 2017 00:18

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ok ik ga ook even kijken want ik krijg serieus nu net een mail van photobucket dat ik moet upgraden "want ik gebruik mijn account voor third party hosting". No shit Sherlock! Waar de fuck denk je anders dat jullie nuttig voor zijn.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers