Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Handlettering

<<

Anoniem260

Bericht 19 Dec 2017 16:21

Re: Handlettering

Ik dacht aan iedereen die dit topic leest? Dus zal Bliss daarbij horen!
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 19 Dec 2017 16:31

Re: Handlettering

Catoo schreef:Dank je Marin,

Die waterverf achtergronden zijn heel makkelijk zelf te maken met gewone stiften of ecoline en een diepvrieszakje, je kleurt wat verschillende kleuren op een zakje en druppelt er wat water overheen en dan druk je het leeg vel papier op het zakje en wrijf je een beetje. Heel makkelijk maar mooi resultaat.

Ik kijk veel op pinterest voor mooie lettertypes. Gebruik vaak een recht lettertype gecombineerd een brush lettertype.


Doe je de letters dan nadat je een waterverf achtergrond hebt gemaakt en deze gedroogd is?
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Dec 2017 17:20

Re: Handlettering

Jerry schreef:Ik dacht aan iedereen die dit topic leest? Dus zal Bliss daarbij horen!


Jazeker,maar vind het een rare reactie. Een bedankje was leuker geweest.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Dec 2017 17:38

Re: Handlettering

Haha een bedankje? Waarvoor dan? Ik vind het nogal een loze opmerking om te melden dat jouw programma later begint doordat er een programma over handlettering uitloopt. Heeft verder niks met handlettering te maken ook.
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Dec 2017 17:40

Re: Handlettering

Bliss schreef:Haha een bedankje? Waarvoor dan? Ik vind het nogal een loze opmerking om te melden dat jouw programma later begint doordat er een programma over handlettering uitloopt. Heeft verder niks met handlettering te maken ook.


:good:
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Dec 2017 18:08

Re: Handlettering

Bliss schreef:Haha een bedankje? Waarvoor dan? Ik vind het nogal een loze opmerking om te melden dat jouw programma later begint doordat er een programma over handlettering uitloopt. Heeft verder niks met handlettering te maken ook.


Het niet zozeer erom dat het later begint. Ik geef een tip van een programma hierover dus dank je oid had best gemogen doe ik ook vaak als iemand mij een tip oid geeft.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Dec 2017 18:29

Re: Handlettering

Dankje CBL!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Dec 2017 18:49

Re: Handlettering

Graag gedaan. Of is het sarcastisch bedoeld, dan nog graag gedaan hoor.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 26 Aug 2019 19:18

Re: Handlettering

Zijn er nog dames die aan handletteren doen? Ik probeer het tussen alle baby dingen door soms te doen :) dit zijn mijn laatste creaties:

Afbeelding

Afbeelding

En ik heb ook wat milestone kaarten gemaakt:
Afbeelding
december 2016
juli 2019
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers