Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand al naar Fright Nights geweest?

<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 17 Okt 2013 15:35

Iemand al naar Fright Nights geweest?

Mijn zusje trakteert me om morgen naar Fright Nights te gaan. Wie is er al geweest en hoe was het? We willen overdag ook nog het park in.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 17 Okt 2013 18:07

Re: Iemand al naar Fright Nights geweest?

Ik mag hopen dat het niet zo als vorig jaar is, dat het park toen over vol was!

Edit: Of is er nog niemand heen geweest?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Okt 2013 00:21

Re: Iemand al naar Fright Nights geweest?

Ik wilde heel graag, en zou ook gaan met een paar collega's, maar dat ging helaas niet door :nopompom: Verder krijg ik niemand mee hier en ik wil toch wel het liefst met een groepje.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 20 Okt 2013 09:12

Re: Iemand al naar Fright Nights geweest?

Oh wat jammer Kenya. Ik ben vrijdag geweest en het was erg leuk en super eng!! Pfff ben zo vaak geschrokken, niet normaal! Het was wel heel druk. Dit was overigens mijn 1e keer en het is zeker voor herhaling vatbaar
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Zero

Bericht 20 Okt 2013 11:56

Re: Iemand al naar Fright Nights geweest?

Ik ga vanavond weer. Ik ga ieder jaar, kan me niet herinneren hoeveelste keer dit nu gaat worden... :clown:
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 20 Okt 2013 12:51

Re: Iemand al naar Fright Nights geweest?

Zero schreef:Ik ga vanavond weer. Ik ga ieder jaar, kan me niet herinneren hoeveelste keer dit nu gaat worden... :clown:


Leuk!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Okt 2013 15:34

Re: Iemand al naar Fright Nights geweest?

Ik wil oowwwkkkk :nopompom: :nopompom: :nopompom:
Kunnen we er volgend jaar geen meeting van maken? :angel:
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 20 Okt 2013 15:49

Re: Iemand al naar Fright Nights geweest?

Mijn vriend is vorig jaar geweest en vond het te druk. Die gaat niet meer. Andere vrienden van mij hadden kaartjes, maar mochten op het moment dat ze voor de ingang stonden niet meer naar binnen (park te vol). Best een lange rit vanuit hier, dus dat was wel even balen voor ze.

Er zijn echt héél veel halloween evenementen tegenwoordig. Als je niet van drukte houdt, zou ik ergens anders naartoe gaan.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 20 Okt 2013 16:09

Re: Iemand al naar Fright Nights geweest?

Ja vorig jaar hadden ze nogal veel problemen las ik vorig jaar ook op het forum. Het was nu ook behoorlijk druk hoor! We moesten voor eddie's funhouse en dik uur wachten. Zo ook met het naar huis gaan, we hebben er 1,5 uur over gedaan om van de parkeerplaats te komen. Al met al was het het wachten allemaal wel waard.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Zero

Bericht 21 Okt 2013 11:29

Re: Iemand al naar Fright Nights geweest?

Vorig jaar had ik RIP passen dus had ik geen last van de drukte. Dit jaar waren we te laat er voor, wel balen. Maar we hebben alle spookhuizen op tijd kunnen doen.
Maar volgend jaar gaan we absoluut de RIP passen weer najagen.
Een rib uit je lijf :P maar dan kan je veel meer van het park genieten omdat je niet drie kwartier in een rij staat.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers