Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kastje - muur - kastje

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jun 2017 12:14

kastje - muur - kastje

Hebben jullie dat ook dat je een instantie belt en dat je van kastje naar de muur wordt gestuurd.

Ik ben net een uur doorgeschakeld of doorverwezen voor schade aan mijn motor die is ontstaan door het transsport bedrijf wat mijn motor naar nederland heeft gebracht.
Eerste mijn verzekering gebeld hoe of wat, die verwezen mijn door naar de hulpdienst en die verwezen mij weer door naar het transsport bedrijf. Daar ben ik ook 3 keer doorgeschakeld voordat ik de juiste persoon aan de telefoon had. Ik werd er een beetje simpel van aangezien ik het al raar vind dat ik van mijn garage moet horen wat dat er extra schade was ontstaan.

Pff. Dit is nu geregeld, nu aan de studie en alles rondom mijn studie gaan regelen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 21 Jun 2017 16:25

Re: kastje - muur - kastje

Wat vervelend zeg! Lukt het met je studie?
En zin de problemen met ue ex al opgelost? Ik dacht daar iets over gelezen te hebben in een ander topic.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Jun 2017 22:24

Re: kastje - muur - kastje

Lief dat je er naar vraagt.

Met mijn ex is nog niet geregeld. Studie loopt ook niet zoals het gaat, mede door mijn ex. Ik heb ook een afspraak staan bij de huisarts om te kijken hoe ik alles weer op de rit krijg. Afgelopen maandag besloten dat het niet nog twee weken kon wachten.

Ik heb wel bericht van her transport bedrijf. Ik moet een offerte sturen van de schade en dan zullen ze met een betalingsvoorstel komen. Klein beetje geluk. De schade is dusdanig dat het niet per se gemaakt hoeft te worden, dus ikmkan daarmee een deel van mijn eigen schade betalen. Klein lichtpuntje deze week.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 02 Jul 2017 18:11

Re: kastje - muur - kastje

Wat vervelend allemaal, zal een hele opluchting zijn als je straks van je ex verlost bent. Succes met alles!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Jul 2017 18:27

Re: kastje - muur - kastje

Dank je Emma.

Ik ben blij als ik straks kan starten bij de POH. Ze is nu nog op vakantie, maar ik merk echt dat ik gewoon niet weet waar ik heen moet met alles.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers