Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat gebruiken bij vastzittende hoest?

<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 17 Okt 2013 10:22

Wat gebruiken bij vastzittende hoest?

B. heeft al sinds vorige week last van een vastzittende hoest. Als hij hoest "rochelt" hij en moet ook moeite doen om op te hoesten, soms lijkt het wel of hij in een hoestbui blijft. Heel zielig want hij raakt dan in paniek en zijn keel doet inmiddels ook pijn. We gebruiken nu tussikind en wat thijmsiroop, wat kunnen we nog eventueel meer gebruiken? B. is nu 16 maanden.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 17 Okt 2013 10:42

Re: Wat gebruiken bij vastzittende hoest?

De apotheek kan hierin adviseren.
wij hadden voor zoon fluimicil bij vastzittende hoest.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem28

Bericht 17 Okt 2013 10:54

Re: Wat gebruiken bij vastzittende hoest?

Misschien even stomen in de douche? Daar komt het soms ook flink los van.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 17 Okt 2013 13:26

Re: Wat gebruiken bij vastzittende hoest?

Stomen heb ik vannacht gedaan inderdaad. Douche aan gezet en wat zwitsal adem vrij spul in een emmertje gedaan en onder de douche gezet, onder het mom van dubbel effect. 10 minuten in een dampende badkamer gezeten en toen ging het inderdaad goed tot half 7 vanmorgen.
Wij hebben altijd het raam van zijn kamer op een kiertje staan, zou dat nog te maken kunnen hebben met zijn hoesten? Mijn vriend wil namelijk de ramen altijd dicht en ik vind open juist fris.
<<

Anoniem2

Bericht 17 Okt 2013 16:26

Re: Wat gebruiken bij vastzittende hoest?

Ik gebruik tussikind van VSM.
<<

Anoniem16

Bericht 17 Okt 2013 20:31

Re: Wat gebruiken bij vastzittende hoest?

Shopaholic schreef:Ik gebruik tussikind van VSM.



Ik ook, en soms bisolvon nog iets.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers