Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hallo Juni

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Jun 2017 09:53

Hallo Juni

Alweer een nieuwe maand! We zijn alweer bijna op de helft van 2017.
De zomer doet aan aardig zijn best!
Wat zijn jullie plannen voor de komende maand?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Jun 2017 09:55

Re: Hallo Juni

Hier wel een drukke, maar leuke maand.
Dinsdag gaat mijn dochter voor het eerst op schoolreisje.
De 12e ben ik jarig! En daarna is het hier dorpsfeest.
Verder hoop ik vooral op veel zon zodat we lekker naar buiten kunnen en kunnen genieten van onze fijne tuin.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 01 Jun 2017 09:57

Re: Hallo Juni

Ik heb een leuke gezellige maand voor de boeg!

Aankomend weekend is de bedoeling om een vakantie te gaan boeken in september met een vriendin, lekker vooruitzicht.
Verder ga ik naar de musical the bodyguard (hopelijk dit keer met Romy) en naar de musical the marathon.
Verder een weekend weg met de familie. Wij met het gezin en nog twee zussen van mijn moeder met hun gezin.
En daarna ga ik nog met mijn moeder naar Londen voor het concert van Adele.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 01 Jun 2017 09:57

Re: Hallo Juni

Wat een leuke mijlpaal, Jezzie. Lijkt me wel weer een spannend moment als ze zo groot wordt en dat soort dingen gaat doen.
En alvast een fijne verjaardag!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Jun 2017 09:58

Re: Hallo Juni

Wat een leuke dingen allemaal in het vooruitzicht Winegum!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 01 Jun 2017 10:03

Re: Hallo Juni

Leuk Jezzie!

Vandaag zijn wij 6 jaar samen, aankomend weekend bestaat uit verjaardagen van m`n broer en z`n zoontje, daarna is m`n moeder jarig (tegelijk met Jezzie) en aan het einde van de maand nog m`n pake en m`n beppe en m`n oom.
Tussendoor organiseer ik nog een babyshower voor een vriendin (met een groep dames waar je helemaal niks mee kunt, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh) maar verder heb ik daar wel zin in hoor.
En een positieve test, dat hoop ik toch stiekem ook wel.
<<

anoniem224

Bericht 01 Jun 2017 10:05

Re: Hallo Juni

Gefeliciteerd Cotton!

Ik ga in juni misschien heel mooi nieuws krijgen, als het goed is zelfs vandaag al. Hoop het zo!!
Verder heb ik kraamvisite bij een vriendin deze maand, nog wat andere leuke dingen met vrienden en eind van de maand ben ik jarig.
En ik hoop mijn trip naar New York te boeken deze maand.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Jun 2017 10:09

Re: Hallo Juni

Jaa leuk zes jaar alweer Cotton! Ik weet ons kersverse relatie topic nog goed.

Mijn man is zaterdag jarig. We hebben daarnaast een aantal andere feestjes en andere leuke get togethers deze maand. Aantal met en aantal zonder baby dus ook weer veel oppas van familie (vinden ze alleen maar leuk!). 20 juni zijn we alweer twee jaar getrouwd maar we vieren het nog niet (want dat doen we in juli als we zes naar samen zijn met een etentje bij de Librije!).

Een maand vol drukke sociale weekenden dus en verder hopelijk lekker weer.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem280

Bericht 01 Jun 2017 10:23

Re: Hallo Juni

Hier een maand die bestaat uit veel werken.
Collega's die met vakantie gaan etc.
Verder staat het dorpsfeest op de agenda en meer niet.
<<

Anoniem275

Bericht 01 Jun 2017 10:38

Re: Hallo Juni

Jaa Juni! Hier is het een feestmaand!
Mijn beide jongens zijn jarig. Naast de verjaardagen en het feestje van de oudste, hebben we ook nog het afscheid bij het kdv van de jongste!

Daarnaast gewoon werken, m'n man gaat nog een dagje naar een festival en ik met de jongens naar de open dag van de muziekschool :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Jun 2017 10:49

Re: Hallo Juni

Leuk dat ze allebei jarig zijn Bubble. Je hebt zulke leuke zoons vind ik. Veel plezier, dat het maar een feestelijke maand mag worden!
Let's discover the world together.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 01 Jun 2017 11:01

Re: Hallo Juni

Juni is mijn laatste volledige werkmaand van vijf dagen in de week. Begin juli gaat mijn verlof in. Als ik terug kom werk ik nog maar drie dagen in de week. De zwangerschap gaat zo ontzettend snel.
10 juni gaan we naar de Ouders natuurlijk beurs. Daar gaan we heel veel inkopen doen. Daar kijk ik ook heel erg naar uit.
10-08-2017 ♥
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Jun 2017 11:02

Re: Hallo Juni

Leuk cotton, 6 jaar alweer! En ik duim voor je, voor een positieve test!

Spannend MN!

Marin, ook een drukke maand. En al twee jaar getrouwd, gaat snel!

Bubble, voor jullie ook een feest maand dus, gezellig!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Jun 2017 11:03

Re: Hallo Juni

Lekker vooruitzicht Isolt, bijna verlof!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Jun 2017 11:04

Re: Hallo Juni

Jeetje Isolt! Ga je alweer bijna met verlof? Jouw zwangerschap gaat inderdaad heel snel, voor mijn gevoel weet ik het pas net. Ik hoop dat het ouderschap voor jou alles is wat je hebt gedroomd. Een mooie wens die gauw uit gaat komen!
Let's discover the world together.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 01 Jun 2017 11:09

Re: Hallo Juni

Wat een leuke vooruitzichten komen er voorbij.
Cotton, gefeliciteerd met jullie 6-jarig jubileum.
Winegum, leuke (vakantie)plannen heb je deze maand!

Bij ons brengt juni niet heel veel spannends. Morgen is het schoolfeest op school van mijn zoon. Ik heb nog met een paar vriendinnen afgesproken en we vieren deze maand de verjaardag van mijn nichtje. Oh en we gaan ook op babybezoek bij mijn nichtje en wie weet ook wel bij Elsa als haar baby op tijd komt :-). Het is wel een drukke maand qua werken.
2012 & 2016
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 01 Jun 2017 11:24

Re: Hallo Juni

Wij krijgen de sleutel van ons nieuwe huis! Heb er zoveel zin in. Wel pas 30 juni haha, maar het is nog juni.

Verder staat de maand juni in het teken van mijn studie.
Gisteren heb ik mijn stage positief afgerond (oh yes!). Ik moet nu nog 2 woensdagen en dan ben ik helemaal klaar op die school. Verder moet ik in juni nog een eindpresentatie houden over mijn studie tot nu toe en ik moet nog een groot verslag inleveren. Als ik die studiepunten binnen heb dan ga ik de afstudeerfase in. Morgen ga ik nog naar een markt op school waar allemaal stagescholen staan en proberen bij een paar scholen een positieve indruk achter te laten'. Heb al een tof portfoliootje gemaakt op a5 formaat die ik wil afgeven bij scholen die hoog op mijn lijstje staan. Voor het afstuderen heb ik het thema ICT hoog op m'n lijstje staan. Ik loop het liefste stage op een school die echt open staat voor ICT en nieuwe inzichten (portfolio's voor kinderen (en dan voor kinderen die uitdaging zoeken of juist voor kinderen die qua netheid/schrijven bijvoorbeeld zwakker zijn maar misschien heel goed met een pc overweg kunnen), postieve kanten van social media gebruik.. En ik wil zelf graag meer leren over Google Classroom of Snappet.

Maar goed. Heel verhaal haha. Studie staat dus voorop in de maand juni en daarna klussen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Jun 2017 13:12

Re: Hallo Juni

Cotton alweer 6 jaar samen jemig wat gaat dat snel.

Frankie leuk de sleutel van je huis

Juni de maand waarin ik jarig ben volgende week woensdag alweer. Ik ga dan lunchen met mijn ouders zondag de 11e vier ik het. Aankomende zondag is ons neefje jarig 5 jaar alweer.
En verder zal juni in het teken staan van ziekenhuis bezoeken.
Afbeelding
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 01 Jun 2017 13:19

Re: Hallo Juni

Ik wil deze maand wel graag bevallen. Voor de rest staat er weinig gepland, behalve dus een beetje wachten op de bevalling.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 01 Jun 2017 13:53

Re: Hallo Juni

Ik ga ook voor bevallen deze maand! En heb verder ook weinig gepland.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Jun 2017 14:14

Re: Hallo Juni

Wij vieren de eerste verjaardag van de jongste :love:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 01 Jun 2017 15:05

Re: Hallo Juni

Leuke dingen komen er voorbij! Fijne maand allemaal!

Ik heb een drukke maar leuke maand.
Zaterdag ga ik met mijn man naar een foodfestival in onze eigen stad. Ik hoop op mooi weer!
Zondag met vrienden een pubquiz spelen.

Dinsdag laatste les ballet van het seizoen, na afloop met zijn allen koffiedrinken.
De 10e en 11e is een leuk evenement hier in de stad. We gaan zeker kijken. Ik hoop op mooi weer zodat we dat vanaf een terrasje kunnen doen. De 10e heb ik ook een dansworkshop/extra training.
De 16e een etentje met de hele familie.
De 18e dansuitvoering in de schouwburg (ik dans mee).
Woensdag de 21e avondje uit met mijn jazzballetgroep als seizoensafsluiting.
De 24e een bruiloft, mijn man is ceremoniemeester. De bruiloft is overdag en 's avonds naar de verjaardag van een vriendin.

Ik heb het gevoel dat ik nog wat vergeet. Maar een hoop leuke dingen dus.
<<

Anoniem245

Bericht 01 Jun 2017 16:30

Re: Hallo Juni

Morgen is de dochter van mijn vriend jarig, dat gaan we vieren.
En mijn zoon doet zijn eerste examen op de muziekschool. En dochter heeft haar eerste uitvoering op de muziekschool.
Verder twee bruiloften op de planning waar we met de fanfare een serenade gaan geven, en nog wat concerten.
<<

Anoniem336

Bericht 01 Jun 2017 17:03

Re: Hallo Juni

- bevallen ! kom maar door met die bevalling.
- verjaardag oudste vieren
- verjaardag nichtje
- kraamfeest van een bevriend stel bijwonen
- tuin afmaken
- genieten van het feit dat de zomervakantie van de kids in juni nog net niet begonnen is :)
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 01 Jun 2017 17:19

Re: Hallo Juni

Juni is voor mij de maand waarin mijn neefje 1 wordt, we het vrijgezellenfeest van mijn zusje hebben, ik iets minder/rustiger ga beginnen met werken en we sluiten de maand af met een geslachts bepalende echo :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron