Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 30 Mei 2017 21:28

Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Ik wil binnenkort alleen met mijn dochter van 8 op pad. Het liefst 1 overnachting, eventueel 2 als we het kunnen plannen. Heeft iemand een leuk idee? Een paar maanden geleden zijn we naar Holliday-In geweest in Leiden met z'n vieren. Dat was erg leuk, maar ik wil nu ergens anders heen.

Ze houdt van echte meiden-dingen als shoppen, musicals, sieraden maken en kleding ontwerpen, maar ook van spannende attracties en lekker eten.

Belangrijkste is dat we iets echt samen kunnen doen :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Mei 2017 21:31

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Is het een idee om samen naar scheveningen te gaan. Daar naar het middag matine van The Lion King te gaan. 's avonds lekker samen eten en dan daar ergens een hotel of een B&B pakken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 30 Mei 2017 21:34

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Silly-One schreef:Is het een idee om samen naar scheveningen te gaan. Daar naar het middag matine van The Lion King te gaan. 's avonds lekker samen eten en dan daar ergens een hotel of een B&B pakken.

En dan de volgende dag naar Duinrell (of Drievliet)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 30 Mei 2017 21:46

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Pippa schreef:
Silly-One schreef:Is het een idee om samen naar scheveningen te gaan. Daar naar het middag matine van The Lion King te gaan. 's avonds lekker samen eten en dan daar ergens een hotel of een B&B pakken.

En dan de volgende dag naar Duinrell (of Drievliet)



O, wat een super goed idee allebei! Toevallig heeft ze vorig jaar zelf een Musicalkamp gehad waarbij ze de Lion King speelden! Misschien doe ik dan juist wel de avondvoorstelling: gaan we overdag shoppen voor een mooie jurk :love:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Mei 2017 21:49

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Ooh dat vond ik vroeger echt het einde, in m'n mooie pakje (ik had een rokje en shirtje met margrietjes er op met bijpassende schoentjes) samen met m'n moeder naar de schouwburg. Feestje!
Zeker doen, vooral de avondvoorstelling. Dat voelt zo extra speciaal, nog laat opblijven ook.
Let's discover the world together.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 30 Mei 2017 22:09

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Marin schreef:Ooh dat vond ik vroeger echt het einde, in m'n mooie pakje (ik had een rokje en shirtje met margrietjes er op met bijpassende schoentjes) samen met m'n moeder naar de schouwburg. Feestje!
Zeker doen, vooral de avondvoorstelling. Dat voelt zo extra speciaal, nog laat opblijven ook.



Ah, zo schattig! Herinneringen maken <3
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Mei 2017 22:10

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Precies, dat gevoel dat het een speciale avond is, is toch priceless!
Let's discover the world together.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 30 Mei 2017 22:11

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Allememaggies...ik was wel even vergeten hoe duur zo'n kaartje is :shock:
<<

Anoniem219

Bericht 30 Mei 2017 22:21

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Ik ben pas met mijn dochter een nachtje en dagje weg geweest.
Ik heb een Efteling arrangement geboekt bij nh Waalwijk
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 31 Mei 2017 09:03

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Wat een geweldig leuk idee.
Wij komen nog niet verder dan een middag brandweerman Sam maar als m'n zoon ouder is wil ik ook zeker af en toe samen een nachtje weg.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 31 Mei 2017 10:48

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Nogmaals bedankt voor je tip, Silly-One! Ik heb net twee tickets besteld, we hebben super mooie plaatsen: loge 3, op rij 1. Kan mijn dochter mooi bij het gangpad zitten zonder over hoofden te hoeven kijken.

En ook maar direct een hotelovernachting in de buurt geboekt, heel kleinschalig en dichtbij het Circustheater. Ik heb er helemaal zin in! :love:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 31 Mei 2017 11:11

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Wat leuk dat jullie dat gaan doen!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2017 11:32

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Reizen en vakanties? :P

Huh.
<<

Anoniem210

Bericht 31 Mei 2017 11:51

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Dat word echt een onvergetelijke ervaring Moederkoekje. Veel plezier!!
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 31 Mei 2017 12:00

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Cotton schreef:Reizen en vakanties? :P

Huh.


Ja, dit is onze zomervakantie joh! :smile:
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 31 Mei 2017 16:57

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Wat ontzettend leuk! Ga het ook eens voorstellen hier. Al denk ik dat de jongste dan ook mee wil.
2009
2011
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Mei 2017 17:42

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Graag gedaan Moederkoekje.
De kaartjes zijn inderdaad duur, maar dat is het ook zeker waard. Ik hoop dat je dochter er ook superveel van gaat genieten. Als ze het zelf een keertje gespeeld heeft is het nu ook zeker extra leuk om naar toe te gaan.

Wij hadden het vroeger ook dat moeders een dagje eruit op ging met de meiden ( 1x met mij en dan 1x een dag met mijn zussen die 14 maanden schelen). Mijn vader ging altijd een dagje uit met mijn broer.
Zo ben ik een keer met mijn moeder naar het Achterhuis geweest, naar Artis en naar Het land van ooit. Mijn zussen naar het Paleis het Loo en een paar dagen Londen. Mijn broer weet ik niet precies, maar wel een dagje naar een museum met allemaal oorlogsvoertuigen. Ik heb altijd gezegd het ook met mijn kinderen te willen gaan doen. Sowieso een dagje alleen met papa of mama op stap is gewoon al bijzonder.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 01 Jun 2017 08:10

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Wat ontzettend leuk dat je dat gaat doen, Moederkoekje! En die musical is echt enorm de moeite waard. Dat zal je dochter niet vergeten denk ik.

Ik vind het jammer dat ik dat soort dingen eigenlijk nooit gedaan heb met mijn ouders. Lijken me hele fijne momenten en goede herinneringen.

Wens jullie heel veel plezier toe!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 01 Jun 2017 10:02

Re: Tips voor een leuk moeder-dochter-weekend?

Wat leuk dat je dat gaat doen, veel plezier! Ik probeer ook geregeld 1 op 1 met de kinderen wat te doen, soms een klein uitje en soms een hele dag weg.

The Lion King is trouwens echt geweldig, en dat vond mijn zesjarige dochter ook. Wij zijn eerder dit jaar geweest met de hele familie (uitgezonderd de twee peuters) dus dochter was ook mee. En ze heeft zo ontzettend genoten! Dus dat komt vast goed met jullie uitje, geniet ervan!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers