Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 22 Mei 2022 23:11

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Het verhaal van Derksen is an sich waar. Alleen penetreerde hij de vrouw niet met een kaars, maar zette hij de kaars tussen de benen om te laten weten dat ze het te bont had gemaakt. De vrouw lag niet bewusteloos op de bank ze qas in slaap gevallen. En ze zijn gewoon weggegaan.

Misschien is het Noordelijke humor, maar ik heb hetzelfde gedaan in de tijd zonder camera's (op de telefoon). Pollepels, pannen etc. Werden uit de kast getrokken, om iemand nog even te laten weten dat ze "van het padje" waren. En dat werd in niemand gestoken, dat werd op iemand gezet.

Ik vind iemand filmen erger, dan laten weten dat het "te mooi" ging.

Het maakt me overigens niet uit of ze tv maken of niet. Ik kijk het nooit en sinds de naam van voetbal naar vandaag is gegaan, is het gewoon slap ouwehoeren. Als ik dat wil zien, ga ik wel naar de voetbalvereniging, waar Derksen vroeger ook kwam.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 25 Mei 2022 22:05

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Vandaag was de uitspraak in de rechtszaak tegen Josh Duggar, hij is veroordeeld tot 151 maanden cel. Helaas toch een stuk minder dan de geëiste 240 maanden van de aanklager. Maar hij gaat een goede 12-13 jaar achter de tralies verdwijnen en in die tijd geen slachtoffers maken.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 25 Mei 2022 22:16

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Poeh dat is een lange tijd. Heel goed! Arme Anna wel, maar dat was ze natuurlijk al.

Ik las vandaag dat het oudste kind van Tanja Jess en Charly Luske vanaf nu als vrouw door het leven gaat als Alice. Heftig!
<<

Nyah

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 68

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:31

Bericht 25 Mei 2022 22:59

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Olíve schreef:Poeh dat is een lange tijd. Heel goed! Arme Anna wel, maar dat was ze natuurlijk al.

Ik las vandaag dat het oudste kind van Tanja Jess en Charly Luske vanaf nu als vrouw door het leven gaat als Alice. Heftig!


Vind je Alice geen mooie naam?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Mei 2022 07:00

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Het huis van Annic ten Duis staat te koop ( Beukenlaan 9 in Huizen)
Ik keek voor de aflevering van Boos altijd haar vlogs. Ze hebben er maar 4 jaar gewoond.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze nu doet en waar ze gebleven is 😬
2016
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Mei 2022 09:47

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Tsja zij is uitgekotst door iedereen na die uitzending en terecht ook. Hopelijk kunnen ze het huis niet meer betalen. Haar man verdient zijn geld tenminste eerlijk maar zij is gewoon een ordinaire oplichter.
<<

Anoniem330

Bericht 26 Mei 2022 09:59

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Josh Duggar gaat 151 maanden de bak in! 😁
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 614

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 26 Mei 2022 10:13

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Dat is gewoon ruim 12 jaar! Nu hopen dat Anna de mogelijkheden heeft om bij hem weg te gaan.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 26 Mei 2022 11:35

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Macaron schreef:Josh Duggar gaat 151 maanden de bak in! 😁


Dat was hierboven al genoemd 😃. Heel goed, lekker wegstoppen die eikel!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Mei 2022 12:05

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Salome schreef:Het huis van Annic ten Duis staat te koop ( Beukenlaan 9 in Huizen)
Ik keek voor de aflevering van Boos altijd haar vlogs. Ze hebben er maar 4 jaar gewoond.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze nu doet en waar ze gebleven is 😬


Ik heb geen idee wie die vrouw is maar ik heb uit nieuwsgierigheid wel het huis even opgezocht. Prachtig! Zou ik zo wel willen wonen, op die bank na. Maar de keuken vind ik wel erg mooi. Mooi klassiek huis.

Beetje off topic maar vind huizen kijken zo leuk haha.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem330

Bericht 26 Mei 2022 12:44

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Olíve schreef:
Macaron schreef:Josh Duggar gaat 151 maanden de bak in! 😁


Dat was hierboven al genoemd 😃. Heel goed, lekker wegstoppen die eikel!

Ohhh, meestal is dit topic niet heel actief. Had alleen de laatste berichten gecheckt. Niet ver genoeg dus haha.
Nou het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Weg ermee!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Mei 2022 17:55

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Willibrord Fréquin is overleden op 80 jarige leeftijd.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Mei 2022 21:49

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Juliet schreef:Dat is gewoon ruim 12 jaar! Nu hopen dat Anna de mogelijkheden heeft om bij hem weg te gaan.

Dat doet ze nooit. Mag niet volgens hun geloof
Afbeelding
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 27 Mei 2022 08:51

Re: Showbizz nieuws en foto's!

sarah1985 schreef:
Juliet schreef:Dat is gewoon ruim 12 jaar! Nu hopen dat Anna de mogelijkheden heeft om bij hem weg te gaan.

Dat doet ze nooit. Mag niet volgens hun geloof


Nou ik denk dat God het in dit geval wel begrijpt.

Top dat die vent 12 jaar de bak in gaat. Had veel langer gemogen uiteraard, maar dit is ook een mooie uitkomst.
<<

Anoniem330

Bericht 27 Mei 2022 14:02

Re: Showbizz nieuws en foto's!

sarah1985 schreef:
Juliet schreef:Dat is gewoon ruim 12 jaar! Nu hopen dat Anna de mogelijkheden heeft om bij hem weg te gaan.

Dat doet ze nooit. Mag niet volgens hun geloof

Jawel, het mag wel. Overspel is zelfs al een reden waarom er gescheiden 'mag' worden. En haar broers en zussen die niet in de cult zitten hebben haar al meermaals een uitweg geboden, maar ze gaat niet.
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 614

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 27 Mei 2022 14:02

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Giselle schreef:
sarah1985 schreef:Dat doet ze nooit. Mag niet volgens hun geloof


Nou ik denk dat God het in dit geval wel begrijpt.

Top dat die vent 12 jaar de bak in gaat. Had veel langer gemogen uiteraard, maar dit is ook een mooie uitkomst.


En toch hou ik hoop. Lijkt me voor haar zo erg om gevangen te zitten in je huwelijk. Maar goed dat ervaart zij waarschijnlijk anders. Het blijft hoe dan ook een bijzonder verdrietige situatie voor haar vind ik.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 30 Mei 2022 10:34

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik denk dat Josh nog wel in hoger beroep gaat, geen idee of je straf dan hoger kan uitvallen, net als hier, maar je zou het bijna hopen.

Anna heeft geweigerd dat haar kinderen onderzocht werden voor de rechtszaak, dus of ze nou zo zielig en onschuldig is als lijkt? Er is het vermoeden dat Josh zelf ook csam heeft gemaakt, mogelijk met z'n eigen kinderen. Daarom zijn er ook foto's van z'n handen gemaakt toen hij opgepakt is. Hij kan er dus nog een straf bovenop krijgen als daar meer bewijs voor is, maar zo'n onderzoek is schijnbaar veel meer werk dan het onderzoek van de afgelopen rechtszaak. Gelukkig zit hij nu al vast.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 01 Jun 2022 21:29

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Johnny Depp heeft de rechtszaak tegen Amber Heard, om huiselijk geweld, gewonnen: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... ldig-smaad
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Jun 2022 21:31

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ja ik zit even live op Instagram te kijken bij RTL Boulevard. Heb véél fragmenten van de zaak op TikTok gezien de laatste weken en ik was toch ook wel echt team Johnny hoor, ik geloofde haar gewoon niet. Niemand geloofde haar volgens mij überhaupt.
❤ 7 juni 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 02 Jun 2022 14:01

Re: Showbizz nieuws en foto's!

De zaak tegen Johan Derksen is geseponeerd.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 09 Jun 2022 12:14

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Maple schreef:Johnny Depp heeft de rechtszaak tegen Amber Heard, om huiselijk geweld, gewonnen: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... ldig-smaad


De zaak ging toch alleen om smaad en laster? Ik vind het wel erg dat mensen nu denken dat hij onschuldig is.
<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 26 Jun 2021 23:46

Bericht 09 Jun 2022 14:32

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Het was inderdaad geen strafzaak, maar rechtzaak die ging om smaad en laster. Maar om dat des te meer hard te maken moest er wel duidelijk zijn of Depp schuldig of onschuldig is. Amber’s team heeft niet kunnen duidelijk maken dat Johnny haar daadwerkelijk fysiek of seksueel mishandeld heeft. De bewijzen die ze hadden waren dan ook niet overtuigd. Het bewees eerder dat Johnny soms zijn kamer in een agressieve bui verbouwd en veel drugs gebruikt, maar niet dat hij fysiek naar Amber toe is geweest. Er zijn ook diverse dingen naar voren gekomen (o.a. een opname met bekentenis van Amber waarin ze heel vals naar voren kwam) waaruit bleek dat juist Amber degene was die fysiek geweld gebruikte naar Johnny. Ik heb grote delen van de rechtzaak gevolgd en persoonlijk denk ik niet dat Johnny haar mishandeld heeft en dat Amber met kwaadaardige motieven dit verhaal naar buiten heeft gebracht.
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 09 Jun 2022 23:27

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Derpy schreef:
Maple schreef:Johnny Depp heeft de rechtszaak tegen Amber Heard, om huiselijk geweld, gewonnen: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... ldig-smaad


De zaak ging toch alleen om smaad en laster? Ik vind het wel erg dat mensen nu denken dat hij onschuldig is.



Wow.
Ik vind het heel erg dat jij Amber kennelijk nog gelooft. Na alles wat er tijdens het hele proces naar voren is gekomen. Een rechtzaak die hij is gestart om zijn naam te zuiveren.

Hij is overigens ook nooit veroordeeld voor mishandeling oid. Of vervolgd. Dus waarom ga jij er überhaupt vanuit dat hij schuldig is?
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 10 Jun 2022 10:26

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Luisa schreef:
Derpy schreef:
De zaak ging toch alleen om smaad en laster? Ik vind het wel erg dat mensen nu denken dat hij onschuldig is.



Wow.
Ik vind het heel erg dat jij Amber kennelijk nog gelooft. Na alles wat er tijdens het hele proces naar voren is gekomen. Een rechtzaak die hij is gestart om zijn naam te zuiveren.

Hij is overigens ook nooit veroordeeld voor mishandeling oid. Of vervolgd. Dus waarom ga jij er überhaupt vanuit dat hij schuldig is?


Ik zeg niet dat hij schuldig is, alleen dat mensen er nu automatisch van uitgaan dat hij onschuldig is en dat is ook niet bewezen.

Ik vind dat je slachtoffers altijd moet geloven. Er is inmiddels wel bekend wat voor een type Johnny is en hoe agressief hij kan zijn en voor zulke mensen heb ik totaal geen sympathie. Z'n naam zuiveren gaat hem sowieso niet lukken met alles wat iedereen nu over hem te weten is gekomen. Hij hoeft zich niet heilig voor te doen, want dat is hij totaal niet. Mishandeling bewijzen is nu eenmaal ontzettend moeilijk. Daarom doen ook zo weinig partners aangifte en als ze dat wel doen, is er maar zelden genoeg bewijs voor een veroordeling, dus dat zegt weinig. Ik verbaas me er juist over hoe sterk mensen partij kiezen in deze zaak.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 10 Jun 2022 11:14

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Je zegt het erg te vinden dat mensen denken dat hij onschuldig is. Dat impliceert toch dat jij hem schuldig acht? Meer smaken zijn er niet immers.
Kan en mag uiteraard, maar vind ik wel verwonderlijk na alle drek die er over Amber naar boven is gekomen.
Johnny heeft deze procedure aangespannen om zijn naam te zuiveren voor wat betreft huiselijk geweld. Niet om aan te tonen dat hij heilig is zoals jij zegt. Tijdens de procedure heeft hij, in tegenstelling tot Amber, ook niet getracht zijn drugsgebruik e.d. te ontkennen. Ook heeft hij volgens mij toegegeven dat zijn relatie met Amber ongezond was en hij daar ook een bijdrage in had. Wel ontkent hij haar te hebben mishandeld, reden waarom hij dus die rechtzaak is gestart.

Dat over altijd slachtoffers geloven ben ik overigens wel met je eens. Althans dat dit het uitgangspunt zou moeten zijn. Maar dat kan keren. Amber heeft mi wel voldoende laten zien dat ze manipulatief, leugenachtig en onbetrouwbaar is. Ik zie echt niet in waarom we haar dan op het punt van de mishandeling wel op haar woord moeten geloven.

Edit: en je onschuld bewijzen? Hoe dan?
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers