Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zouden jullie doen?

<<

Nyx

Bericht 16 Okt 2013 20:07

Wat zouden jullie doen?

Ik weet ook niet zo goed waar deze moet, maar ik doe maar hier en als het niet goed is dan merk ik dat vanzelf. :)

Op 29 augustus heb ik bij de Hunkemöller een BH gekocht. Inmiddels zijn we anderhalve maand verder en heb ik de beugel van de linkerkant in mijn hand. Ik ga terug, maar vraag me af wat ik kan verwachten.

Wat zouden jullie doen? (En zou ik iets kunnen verwachten?)
<<

Anoniem12

Bericht 16 Okt 2013 20:08

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik zou inderdaad teruggaan en zeker wel iets verwachten. Excuses en een cadeaubon/geld terug.
Laatst gewijzigd door Anoniem12 op 16 Okt 2013 20:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Okt 2013 20:09

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik zou ook teruggaan en ik zou verwachten dat ik een nieuwe zou krijgen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem12

Bericht 16 Okt 2013 20:10

Re: Wat zouden jullie doen?

Of een nieuwe uiteraard.
<<

Anoniem23

Bericht 16 Okt 2013 21:52

Re: Wat zouden jullie doen?

Dat heb ik een keer gehad en ik kreeg een nieuwe. Ik weet niet zeker of ik de bon nog had maar ik had hem iig al wat langer.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 16 Okt 2013 21:52

Re: Wat zouden jullie doen?

Ja zou ook teruggaan en zou verwachten een nieuwe te krijgen of een tegoedbon.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem100

Bericht 17 Okt 2013 08:41

Re: Wat zouden jullie doen?

Idd teruggaan en toch wel verwachten dat je een nieuwe krijgt...
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 17 Okt 2013 15:43

Re: Wat zouden jullie doen?

Je krijgt waarschijnlijk een nieuwe bh. Zeker terug gaan!
<<

anoniem213

Bericht 17 Okt 2013 18:52

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik was een keer in de winkel toen iemand terugkwam en ook die beugel in haar hand had. Ze vroegen toen of ze hem in de wasmachine had gedaan en toen ze 'Ja,' zei, kreeg ze geen nieuwe.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 17 Okt 2013 19:06

Re: Wat zouden jullie doen?

In principe zou je een nieuwe bh moeten krijgen of geld terug. Zodra iets binnen 6 maanden na aankoop kapot gaat (bij normaal gebruik) heb je recht op vervanging van het product of geld terug (wettelijk geregeld).
Ik had in augustus een bh-bal (betty bal of zoiets) gekocht en na vier keer in de wasmachine gebruikt te hebben, brak de binnenste bal af. Ik heb gewoon het geld terug gekregen en ze zei zelf dat ze al eerder hierover klachten hadden ontvangen. Dus toen zei ze dat ik ze maar in een waszakje in de machine moest doen, of nog beter, op de hand wassen.
Ze hebben het zelf dus ook over het wassen van de bh's in de machine (en dit ging om een voorgevormde). Nu hoeft dat natuurlijk niet bij elk filiaal zo te zijn dat ze dit zeggen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Nyx

Bericht 17 Okt 2013 20:08

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik ben inmiddels terug van de winkel. Allemaal een beetje last-minute vandaag. Ik kreeg inderdaad de vraag of ik hem in de wasmachine had gedaan en dankzij de opmerking van June was ik daarop al voorbereid. Na heel wat gesteggel heb ik een gelijkwaardige bh gekregen.

De vorige bh had bandjes die je los kon halen, deze niet. Ik heb netjes gevraagd of ik een andere bh kon krijgen. Natuurlijk was dat niet de bedoeling en dat snap ik ook helemaal. Het is al netjes dat ze de bh terugnamen zonder dat ik nog een kassabon had. Maar toen ik uitlegde waarom ik de het vroeg en het ook aanwees, het stof waarin de bandjes worden geklemd, zeg maar, liet ook los waardoor de bandjes losschoten, zijn ze voor mij op zoek gegaan naar hetzelfde idee bh met vaste bandjes. Dus helemaal top!

Maar ik heb nog nooit zo'n slechte bh gehad. Sjees! Hopen dat het nu beter gaat. Ik ben wel blij met de service.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 18 Okt 2013 08:19

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik ben ook een keer met een kapotte BH terug gegaan naar de Hunkemoller. Ik kreeg geen nieuwe BH maar wel een lesje hoe ik volgens dat oude secreet moest wassen.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 18 Okt 2013 09:25

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik ben geen fan van de Hunkemöller meer, ik ga liever naar livera als ik tenminste in Nederland ben.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

anoniem213

Bericht 18 Okt 2013 14:39

Re: Wat zouden jullie doen?

Fijn dat je een nieuwe hebt gekregen!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Okt 2013 15:57

Re: Wat zouden jullie doen?

Jules schreef:Ik ben ook een keer met een kapotte BH terug gegaan naar de Hunkemoller. Ik kreeg geen nieuwe BH maar wel een lesje hoe ik volgens dat oude secreet moest wassen.


Dat was zeker in W.? Daar werken echt van die oude bitches ja. Ik kwam daar een keer binnen op koopavond om half 9 en toen was het eerste wat ze zeiden: 'Je kunt niet meer passen want we gaan zo dicht.' Uhhhh over een half uur ja, zo langzaam ben ik nou ook weer niet. Ik ben meteen zonder wat te zeggen weer de winkel uitgelopen.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 18 Okt 2013 16:09

Re: Wat zouden jullie doen?

Mizz_S schreef:
Jules schreef:Ik ben ook een keer met een kapotte BH terug gegaan naar de Hunkemoller. Ik kreeg geen nieuwe BH maar wel een lesje hoe ik volgens dat oude secreet moest wassen.


Dat was zeker in W.? Daar werken echt van die oude bitches ja. Ik kwam daar een keer binnen op koopavond om half 9 en toen was het eerste wat ze zeiden: 'Je kunt niet meer passen want we gaan zo dicht.' Uhhhh over een half uur ja, zo langzaam ben ik nou ook weer niet. Ik ben meteen zonder wat te zeggen weer de winkel uitgelopen.


Ja klopt, het was daar inderdaad.
<<

Anoniem185

Bericht 18 Okt 2013 16:35

Re: Wat zouden jullie doen?

Wat veel slechte ervaringen met Hunkemöller!

Had zelf laatst ook een bh daar gehaald. Hij zat echt perfect. En na één keer wassen was zeg maar aan de binnenkant ook de beugel er uit aan het steken. Wij hebben hier geen Hunkemöller in de buurt dus ik had niet de gelegenheid om terug te gaan. Heb zelf dat stuk terug dicht gestikt en hij doet het nu nog prima.

Maar ja, ik vind niet dat zulke dure bh's zo snel kapot mogen gaan. Ook al was je ze in een wasmachine.
<<

Nyx

Bericht 18 Okt 2013 16:41

Re: Wat zouden jullie doen?

Eigenlijk heb ik nooit klachten gehad over de bh's van Hunkemöller. Ik vind het belangrijk dat ze goed zitten en dat is de reden dat ik sneller naar de Hunkemöller loop dan naar bijvoorbeeld een Wibra/Zeeman. Mijn vorige bh heeft heel wat moeten doorstaan (vaak wassen/drogen in de droger) maar heeft nooit gaten o.i.d. getoond. Nu heb ik mijn bh in de wasmachine gedaan en dat schijnt dus slecht te zijn, maar dan is het toch niet de bedoeling dat hij zo snel gebreken vertoond? Nou ja, zal hem in het vervolg op de hand wassen.

Wat gebeurd er eigenlijk in de wasmachine dat een bh het zo snel begeeft? Misschien een stomme vraag, maar ik zou het echt niet weten.
<<

Anoniem100

Bericht 18 Okt 2013 16:55

Re: Wat zouden jullie doen?

Fijn dat je een nieuwe hebt gekregen!

Ik zou ook niet weten waarom het slecht is... Maar ik stop ze al jaren in de wasmachine, de gewone effen zo in de trommel en de mooie met een werkje/kant in zo'n waszakje. Nooit problemen mee gehad of stukgegaan. De meeste heb ik van de Hema.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 18 Okt 2013 17:02

Re: Wat zouden jullie doen?

*Bloempje* schreef:Fijn dat je een nieuwe hebt gekregen!

Ik zou ook niet weten waarom het slecht is... Maar ik stop ze al jaren in de wasmachine, de gewone effen zo in de trommel en de mooie met een werkje/kant in zo'n waszakje. Nooit problemen mee gehad of stukgegaan. De meeste heb ik van de Hema.


Ik dacht dat je beha's altijd in een waszakje moet wassen omdat de beugel los kan gaan en in de wasmachine kan gaan vastzitten. Ik was ze dus voor de zekerheid allemaal maar in een waszakje. Niet alleen de mooie.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Okt 2013 17:08

Re: Wat zouden jullie doen?

Isabel_ schreef:
*Bloempje* schreef:Fijn dat je een nieuwe hebt gekregen!

Ik zou ook niet weten waarom het slecht is... Maar ik stop ze al jaren in de wasmachine, de gewone effen zo in de trommel en de mooie met een werkje/kant in zo'n waszakje. Nooit problemen mee gehad of stukgegaan. De meeste heb ik van de Hema.


Ik dacht dat je beha's altijd in een waszakje moet wassen omdat de beugel los kan gaan en in de wasmachine kan gaan vastzitten. Ik was ze dus voor de zekerheid allemaal maar in een waszakje. Niet alleen de mooie.


Ja precies, dat dacht ik ook. Niet eens zo zeer voor de bh dus, wel voor je wasmachine. Heeft mijn tante een keer gehad, dat er uit een beha een beugel was gekomen en dat was een duur grapje.
<<

anoniem213

Bericht 18 Okt 2013 17:18

Re: Wat zouden jullie doen?

Inderdaad. Dat waszakje doe je vooral voor je machine.
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Okt 2013 22:52

Re: Wat zouden jullie doen?

Je kunt ze het beste nog in een kussensloop doen en die dichtknopen, het waszakje houdt beugels ook niet altijd tegen en da's inderdaad niet best voor je machine...

Ontopic: zo'n beetje al mijn beha's komen van de Hunkemöller en heb er nog nooit was mee gehad eigenlijk. Over het algemeen vind ik de service daar ook heel goed. Fijn dat je een nieuwe hebt gekregen!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 20 Okt 2013 01:12

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik vind heel moeilijk een goede passende bh die volledig aan mijn wensen voldoet bij Hunkemöller en de service vind ik echt brakker dan brak.

Het kan trouwens natuurlijk altijd zijn dat bij een bepaalde lijn van beha's een productiefout zit. Bijvoorbeeld verkeerd gestikt, knoopje dat niet goed vast zit, toch niet zo'n sterk stofje, ...

En om zulke dingen te voorkomen neem ik ook altijd een klantenkaart, niet perse voor de promoties of om punten te sparen maar wel omdat ze meestal je aankopen opslaan, waardoor die later gemakkelijk terug te vinden zijn en je dus ook geen kassaticket meer nodig hebt.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem7

Bericht 20 Okt 2013 04:21

Re: Wat zouden jullie doen?

Dat personeel van de Hunkemöller is niks joh. Ik slink in 3 minute twee cupmaten, volgens verkoopster 1 zou ik een E hebben en volgens verkoopster 2 een C. Nou ga ik ervan uit dat je alc verkoopster dat verschil wel ziet. En een botte manier van helpen... Ben toen bij de Livera geslaagd, veel fijnere service, daar legde de verkoopster ook uit waar ik zelf op kon letten. Helaas is de Livera hier failliet.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron