Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bh's

<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:08

Bericht 16 Okt 2013 20:39

Bh's

Mijn gewone bh's zitten niet echt lekker meer. Welke bh's dragen / droegen jullie tijdens de zwangerschap en welke vind je het fijnst?
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Okt 2013 20:43

Re: bh's

Nog steeds mijn gewone, gelukkig. Bh's kopen is namelijk al niet mijn hobby, want ze zitten niet snel goed. Maar vrees dat ik er over een tijdje toch aan zal moeten geloven tegen de tijd dat ik voedingsbh's moet hebben. Vorige zwangerschap heb ik gelukkig de hele tijd mijn gewone bh's kunnen dragen, en deze keer hoop ik dat dat ook lukt. Voor het geval het toch niet lekker meer zit lees ik maar even mee hier. Het probleem bij mij is in elk geval dat ik vaak een lastige combinatie zoek, namelijk een grotere cup (D/E) en zonder vulling en ook niet voorgevormd. Dat is met gewone bh's vaak al lastig als je geen omamodel wilt, dus ben benieuwd hoe dat zit bij de zwangschapsversies.
<<

Anoniem166

Bericht 16 Okt 2013 20:51

Re: Bh's

Tot 36 weken droeg ik mijn normale bh's. In mijn verlof heb ik voedingsbh's gekocht en die ben ik toen gaan dragen. Die zaten toch wel lekkerder met die termijn.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 16 Okt 2013 20:52

Re: Bh's

Ik heb van de Hema 2 meegroeibh's. Maar ik draag ook mijn gewone nog. Die gewone zitten niet heel lekker meer, maar vind het zonde nu nieuwe te kopen. Ga over een paar weken kijken voor voedingsbh's.

Die meegroei zitten wel lekkerder, maar hebben wat bredere bandjes wat je dus onder sommige shirtjes ziet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 16 Okt 2013 20:58

Re: Bh's

Ik vond ze erg oncharmant, maar ze zaten het beste - de hema meegroeibhs. Ik heb ze vrij vlot aangehad, mijn borsten begonnen met 12 weken al te groeien. En heb dus erg lang die bhs aangehad.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 16 Okt 2013 21:18

Re: Bh's

mijn borsten begonnen al vanaf 6 weken te groeien. ik moest dus ook al vrij snel een nieuwe BH. Het nadeel is dat ik echt een dure moest gaan kopen, omdat ik van mezelf al rijkelijk bedeeld ben :laughcry: Ik heb 1 van anita gekocht
zal de link even opzoeken. Heb bewust een maat groter gekocht die ook nog goed zat omdat ik nog maar 13 weken was toen ik hem kocht. en dat is maar goed ook want ze groeien nog steeds volgens mij en heb nog maar een beetje ruimte over..

http://www.lingerietotaal.nl/collectie/ ... IXEcI.dpbs

Deze heb ik in het wit. Heb er maar 1 gekocht omdat het kreng 55 euro koste. Dus ik was hem als ik een dag vrij ben even snel. Gelukkig is hij erg snel droog. "s avonds op de lijn is 's morgens droog!
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 16 Okt 2013 23:14

Re: Bh's

Sommige bh's pasten niet meer. Heb na een week of 20 2 simpele bh's bij de hema gekocht die ik om en om in een wasje zette
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 16 Okt 2013 23:26

Re: Bh's

Mijn gewone, nooit meegroei dingen hoeven kopen.
M:21072011
J :08012014
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 16 Okt 2013 23:50

Re: Bh's

Ik werkte in een lingeriewinkel en nam de defecten (die mijn maat op dat moment waren) gratis mee en die maakte ik zelf. Ik droeg vanaf 15w niet-voorgevormde beha's met een beugel.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem2

Bericht 17 Okt 2013 09:16

Re: Bh's

Bij de 1e had ik zwangerschapsbh's gekocht. En bij de 2e zwangerschap kon ik gewoon mijn eigen bh's dragen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers