Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaring doodgeboorte?

<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 14 Mei 2017 06:36

Re: Ervaring doodgeboorte?

Ik wil jou vandaag een extra dikke knuffel geven!

Het zal een moeilijke dag zijn vandaag, ondanks dat je nog een kindje hebt rondlopen
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Okidoki

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 16 Jan 2014 18:06

Bericht 14 Mei 2017 17:24

Re: Ervaring doodgeboorte?

Wat lief van je! Dank je wel! En die dikke knuffel is ook zeker voor jou en alle andere meiden hier!
Vandaag geeft inderdaad een dubbel gevoel. Maar ik ben heel blij dat we onze zoon nog rond hebben lopen en dat hij mij vandaag verwend heeft met zijn kusjes en cadeautjes!

We hebben afgelopen vrijdag afscheid genomen van ons kindje in het crematorium. Een moeilijke en emotionele dag maar ook heel fijn dat we voor ons gevoel wel waardig afscheid hebben genomen. En nu begint dan de moeilijke taak om dit allemaal een plekje te kunnen geven. Ik merk dat het echt met ups en downs gaat. Het ene moment voel ik me sterk om vervolgens het volgende moment weer volledig in tranen te zitten. Ik hoop dat ik in ieder geval snel van de lichamelijke klachten zoals vloeien/borstvoeding af ben zodat ik me lichamelijk weer een beetje meer mezelf ga voelen.
<<

Anoniem257

Bericht 23 Mei 2017 16:58

Re: Ervaring doodgeboorte?

Hoe gaat het inmiddels met je Okidoki?
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron