Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stofzuiger

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 06 Mei 2017 21:45

Re: Stofzuiger

Hahaha Chava
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 07 Mei 2017 13:59

Re: Stofzuiger

Hahaha! Leuk :)

Ik kan trouwens ook niet tegen een ranzige geur uit de stofzuiger. Nu las ik dat mensen van die Lenor parels opzuigen en dat dan je huis heel lekker ruikt na het stofzuigen. Hoe fijn is dat! Ik vraag me alleen af of dat dan ook kan bij een stofzuiger zonder zak? Of hoor je dan de hele tijd die parels heen en weer gaan in dat bakje?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 07 Mei 2017 14:36

Re: Stofzuiger

Wij hebben een AEG zonder zak. Ik vind het ideaal, aangezien ik het maar wat vaak meemaakte dat de zakken weer eens op waren, of dat ik per ongeluk de verkeerde had meegenomen. Bij deze is het ook minder vervelend als je per ongeluk iets opzuigt wat niet opgezogen had moeten worden, dat vind je veel makkelijker terug dan in zo'n zak.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem304

Bericht 07 Mei 2017 14:39

Re: Stofzuiger

Frankie schreef:Hahaha! Leuk :)

Ik kan trouwens ook niet tegen een ranzige geur uit de stofzuiger. Nu las ik dat mensen van die Lenor parels opzuigen en dat dan je huis heel lekker ruikt na het stofzuigen. Hoe fijn is dat! Ik vraag me alleen af of dat dan ook kan bij een stofzuiger zonder zak? Of hoor je dan de hele tijd die parels heen en weer gaan in dat bakje?

Ik zuig gewoon wat waspoeder op altijd.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 07 Mei 2017 15:11

Re: Stofzuiger

Cotton schreef:
Frankie schreef:Hahaha! Leuk :)

Ik kan trouwens ook niet tegen een ranzige geur uit de stofzuiger. Nu las ik dat mensen van die Lenor parels opzuigen en dat dan je huis heel lekker ruikt na het stofzuigen. Hoe fijn is dat! Ik vraag me alleen af of dat dan ook kan bij een stofzuiger zonder zak? Of hoor je dan de hele tijd die parels heen en weer gaan in dat bakje?

Ik zuig gewoon wat waspoeder op altijd.


Dat kan natuurlijk ook. Ik gebruik alleen geen poeder haha. Ik was net even verder aan het onderzoeken :laughcry: (echt, je kunt maar ergens druk mee zijn) en er waren ook mensen die gedroogde kruiden opzogen. Maar ik hou denk ik meer van fris haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Mei 2017 15:15

Re: Stofzuiger

Zora schreef:Ja, ik vond zonder zak ook wel ff een ding, maar dat is echt dikke prima hoor! Ik vind alleen die hele unit best onhandig, met die stekker en alles.

Wij hebben sinds kort deze:

Afbeelding

Met een kruimeldief erin. Eigenlijk voor erbij, maar dat ding is zo superhandig dat ik sindsdien de 'gewone' stofzuiger helemaal niet meer heb gepakt. Echt ideaal!! Ik zou 'm iedereen aanraden.


Wij hebben nu ook zo'n ding. Geweldig! Ik weet even niet meer van welk merk, ik geloof AEG. Maar ik pak dit ding zo veel sneller dan de grote stofzuiger die we ook hebben. Da's een Dyson en ook heel handig. Maar dit ding... Ideaal!
Let's discover the world together.
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:17

Bericht 07 Mei 2017 16:08

Re: Stofzuiger

Bij de wibra hebben ze korrels speciaal voor de stofzuiger! Die zuig je een paar op en dat blijf je echt weken ruiken.
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers