Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik zoek schoenen!

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 27 Apr 2017 20:50

Ik zoek schoenen!

Dit is de omschrijving:
- het zijn veterschoenen
- het zijn geen dunne veters maar iets breder, een soort katoen lint zodat je een mooie strik krijgt
- de veters zitten door gaatjes, in die gaatjes zitten ringetjes geslagen dus zijn wat duidelijker aanwezig dan 'gewone kleine' gaatjes
- ze zijn van suède
- je ziet ze best veel
- volgens mij zijn ze iets hoger dan een normale sneaker
- volgens mij is de zool of beige of dezelfde kleur als de kleur van het suède

Ik dacht zelf misschien aan Isabel Marant Bobby's. Maar ik heb het idee dat de sneakers die ik zie geen vlakken en puntjes op de stof hebben en zie geen duidelijke hak.

Wie helpt? :)
<<

Anoniem273

Bericht 27 Apr 2017 21:21

Re: Ik zoek schoenen!

Klinkt wel echt als de Bobby van Isabel Marant hoor. Die hebben inderdaad een sleehak, van die gaatjes in de stof en vlakken. Hmm, geen idee dan.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 27 Apr 2017 21:39

Re: Ik zoek schoenen!

Maar ik weet niet zeker of ze een hak hebben en zie geen vlakken/gaatjes maar gewoon effen.
<<

ChiQ

Bericht 28 Apr 2017 06:39

Re: Ik zoek schoenen!

Bedoel ie deze; Lot?
Afbeelding

Dit zijn idd de Bobby's van Isabel Marant. Ik heb ook nog zwarte en khaki/grijs, maar ze bestaan in meerdere kleuren.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 28 Apr 2017 08:08

Re: Ik zoek schoenen!

Sneakers van Puma?
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

ChiQ

Bericht 28 Apr 2017 08:20

Re: Ik zoek schoenen!

Of bedoel je de puma basket suede idd? Die heb ik ook..
Afbeelding
<<

Anoniem257

Bericht 28 Apr 2017 09:19

Re: Ik zoek schoenen!

Ik dacht ook aan die van Puma!
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 28 Apr 2017 19:02

Re: Ik zoek schoenen!

Huh Chiq, zit jij nou op kantoor ofzo met 2 verschillende schoenen aan?
<<

ChiQ

Bericht 28 Apr 2017 20:28

Re: Ik zoek schoenen!

Haha ja! Doe jij dat nooit dan? Nee grapje. Ik had de zwarte online besteld en op kantoor laten bezorgen en toen foto voor husband gemaakt tijdens het passen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 28 Apr 2017 20:41

Re: Ik zoek schoenen!

Ik denk dat ik toch die bedoel idd. In mijn verbeelding hadden ze geen vlakken maar misschien vallen die niet zo op van een afstandje. Ik vind ze leuk, alleen zooo duur :(.

Die puma's vind ik trouwens ook super tof! Ik ken een kindje en die heeft ze in wit lak met zijden veters. Liefde!
<<

ChiQ

Bericht 29 Apr 2017 06:33

Re: Ik zoek schoenen!

Lot, ze zijn idd heel duur maar sinds ik ze heb (ik had eerst de rode) droeg ik ze élke dag. Toen heb ik zwart en khaki erbij gekocht. Ik draag ze nonstop. Ze zijn overal leuk onder, in de zomer onder een shortje of jurkje enig en in de winter ook. Alleen de zwarte zou ik niet perse aanbevelen, die wordt heel snel vaal. Ik heb ze gespoten weer maar vond het niet leuk dat ze zo gauw vaal werden. De hogere variant (Bekkett) heb ik ook in zwart maar die worden niet vaal.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 29 Apr 2017 08:24

Re: Ik zoek schoenen!

To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem197

Bericht 30 Apr 2017 05:37

Re: Ik zoek schoenen!

Ik vind ze allemaal leuk behalve het laatste. Dat vind ik echt dat het nu in is maar volgend jaar niet meer. En aangezien dat ik meerdere jaren met dezelfde schoenen loop, zou dat wel een dingetje zijn.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 30 Apr 2017 10:13

Re: Ik zoek schoenen!

Door dit topic wil ik dus ook die puma's. Normaal houd ik niet van puma, maar deze zien wel tof! Helaas kan ik ze online niet in mijn maat vinden. :cry:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers