Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ardennen tips gevraagd.

<<

Anoniem204

Bericht 25 Apr 2017 21:05

Ardennen tips gevraagd.

Hoi hoi,

Wij gaan binnenkort met ons gezinnetje naar de ardennen.

Iemand misschien nog leuke goede tips om daar te doen??
We zitten in het malmedy gedeelte :-)

Groetjes Merlin
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Apr 2017 21:09

Re: Ardennen tips gevraagd.

Ik ga volgende week naar Spa. Daar zit, goh, een mooie spa (thermen). Is ook wel leuk plaatsje. Het circuit Spa Francorchamps zit er ook in de buurt. Spa is 18 min rijden van Malmedy.
In Malmedy ben ik ook wel eens geweest maar is wel veel kleiner geloof ik. Kan me er niet zoveel van herinneren.

Maar in 't algemeen kan je goed wandelen in de bossen natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 25 Apr 2017 22:05

Re: Ardennen tips gevraagd.

*Waterval Coo
*Plopsa Coo
*Wildpark Coo

Een prachtig gebied... vorig jaar zijn wij er geweest, en ben echt 'verliefd' geworden op de ardennen. Prachtig is het daar.
<<

Anoniem204

Bericht 25 Apr 2017 22:25

Re: Ardennen tips gevraagd.

Thanks !

Ik had juist gelezen dat plopsa coo helemaal nog niks was met een kindje van 2,5 jaar oud en heel erg duur in verhouding.
Dat wildpark ook.

Klopt dat niet ?
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 26 Apr 2017 15:10

Re: Ardennen tips gevraagd.

Het ligt een beetje hoe groot jullie kindje is. Kijk anders even hier: http://www.plopsacoo.be/sites/default/f ... en_PSC.pdf
Die van ons is 6, en mag overal in, dus het is wel een verschil. Al denk ik dat die van ons zich ook wel vermaakt had toen hij 2,5 was. Sowieso alleen de herkenbaarheid van alle figuren is al leuk. Maar hier is studio 100 ook erg hot.

Wildpark kan je ook apart doen. Wij hebben deze nog niet gedaan. Volgende week zit het in de planning om een dagje naar de ardennen te gaan mits het weer goed is.

Onze zoon wil graag naar de grotten van Han. Iemand hier ervaring hiermee, is het leuk?
<<

Anoniem278

Bericht 26 Apr 2017 15:15

Re: Ardennen tips gevraagd.

Misschien vinden jullie Durbuy ook leuk? Het is een toeristisch stadje wat de bijnaam 'kleinste stadje van Europa' heeft.


Munk, ik vond de grotten van Han wel cool, en een jongen van je zoontjes leeftijd zal dat ook wel spannend en indrukwekkend vinden.
En er is een soort speeltuin bij!

Houtopia is voor hem misschien ook wel iets?
<<

Anoniem204

Bericht 01 Mei 2017 09:20

Re: Ardennen tips gevraagd.

Hartstikkebedankt voor de tips !!
Die grotten gaan het zeker niet worden. Helaas heeft mijn kindje echt nog niet zoveel geduld voor een rondleiding.

Over plopsa coo twijfel ik heel erg want hij is nu 99 cm zonder schoenen aan.

Via de anwb kun je kaartjes kopen voor 14,95 per persoon.
Ik denk dat ik 45 euro voor ons 3en nog steeds wel veel vindt als ik zie wat je er allemaal hebt.
Het lijkt zo ontzettend weinig atracties en echt een mini parkje.
In de grote atracties gaan we natuurlijk met een klein kindje niet in.

Maar misschien is dat niet zo ?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers