Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke hobby heb jij naast het moederschap?

<<

Laurie_

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 26 Mrt 2017 18:57

Bericht 25 Apr 2017 20:55

Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Ik ben wel eens welke hobby of welke hobby's jij hebt naast het moederschap.
En wanneer ben jij er dan mee bezig?
2012 & 2015
Afbeelding
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 25 Apr 2017 20:56

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Geen eigenlijk.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Apr 2017 20:59

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Huh? Dat is toch een gekke vraag zo? Je hebt een hobby, of je hebt die niet. Heeft toch niet iets te maken met moederschap? Of begrijp ik de vraag verkeerd, kan ook natuurlijk.
<<

Anoniem239

Bericht 25 Apr 2017 21:11

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Hier zijn we zo druk met de kids en werk (en daarna vallen we uitgeput op de bank ;-)) dat we niet echt tijd hebben/maken voor hobby's.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1947

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 25 Apr 2017 21:13

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Eens met Popcorn. Het hebben van hobby's staat bij mij los van het moederschap. Moeder zijn is geen hobby, maar iets wat ik ben. Wanneer de kinderen op bed liggen of op school zitten (en ik vrij ben) heb ik tijd genoeg voor mijzelf. Trouwens ook wel wanneer ze thuis zijn, omdat ze zich samen goed kunnen vermaken. Dit zal straks wel weer veranderen met een baby erbij.
2011 2012 2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Apr 2017 21:26

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Nou op dit moment lukt een tijdschrift lezen nog niet eens dus eeeeh...
Haha maar nee hoor, ik kook nog wel bijna elke avond en anders doet m'n man het. Dat is wel echt een hobby van ons. Het is een tikkeltje minder ingewikkeld qua gerechten dan eerst maar ik vind het wel belangrijk dat we dat blijven doen. Nou is een drie weken oude baby waarschijnlijk een stuk makkelijker dan een rondrennende peuter maar tot nu toe gaat het best.

Reizen is altijd beetje gek om een hobby te noemen. Maar een interesse is het zeker. Volgende week gaan we naar de Ardennen. Goed, het is geen Vietnam, maar dat komt wel weer.

Crea hobbies heb ik niet echt. Ja fotografie. Dat zit wel snor met een baby. Alleen geen tijd om te bewerken. Maar dat doet m'n man nu.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Apr 2017 21:38

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Haha wat een aparte vraag. "Naast het moederschap", alsof het moederschap ook één van je hobby's is.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 25 Apr 2017 21:44

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Elliot schreef:Haha wat een aparte vraag. "Naast het moederschap", alsof het moederschap ook één van je hobby's is.

Haha dat dacht ik ook
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 25 Apr 2017 21:50

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Zou het niet kunnen zijn dat ze het anders bedoelt? Het woord 'naast' verkeerd gebruikt?
Dat de vraag dus meer is: 'voor de moeders onder ons: wat zijn je hobby's?' (En dan dus misschien in de trant van hoe je het moederschap combineert met een hobby, waar haal je de tijd vandaan etc.?)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Apr 2017 21:59

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Cotton schreef:
Elliot schreef:Haha wat een aparte vraag. "Naast het moederschap", alsof het moederschap ook één van je hobby's is.

Haha dat dacht ik ook

Haha ja dat dacht ik ook. Maar snap wat ze wil vragen.
Let's discover the world together.
<<

Pitty

Bericht 25 Apr 2017 22:03

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Eerlijk? Het moederschap is mijn hobby. Draagdoeken, wasbare luiers, shoppen voor de kids, bordspellen spelen, (voor)lezen, knutselen, voetballen, tafeltennissen.

Het enige wat ik op dit moment doe zonder kids is af en toe naar de sauna gaan.
<<

Twellie

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 24 Dec 2016 00:37

Bericht 25 Apr 2017 22:05

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Reizen, wandelen en fietsen (lekker buiten zijn), lezen van tijdschriften of boeken en haken.
<<

Anoniem210

Bericht 25 Apr 2017 22:22

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Het is misschien een beetje gek geformuleerd maar ik denk dat Laurie het anders bedoeld dan dat er letterlijk staat.

Mijn hobby's zijn: Post versturen (en ontvangen :wink:), lezen, zwemmen en ik wil beginnen met een naaicursus.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 25 Apr 2017 22:31

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Ik kleur soms in kleurboeken voor volwassenen, probeer een boek te lezen, doe aan handlettering, kijk Netflix en als ze binnenkort een dag meer naar het kdv gaan, neem ik een abonnement op Basicfit en ga ik weer sporten.
Winkelen is eigenlijk ook een dure hobby van me, voornamelijk kinderkleding.
04-2014
10-2015
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 25 Apr 2017 22:54

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Mijn grootste hobby is motorrijden, en ik ben benieuwd hoe dat straks te combineren valt. Ik kan op vrije dagen minder snel zomaar een ritje gaan rijden, maar het is absoluut niet onmogelijk.
Het enige "lastige" zal het samen rijden met vriend worden, vaak op een gezamenlijke vrije dag stapten we op de motor en keken we wel waar we uitkwamen. Terrasje hier en daar.. Maar daar vinden we onze weg ook vast wel weer in!
10.04.17
<<

Anoniem316

Bericht 25 Apr 2017 23:18

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Muziek. Op het moment ben ik er erg veel tijd mee kwijt maar dat is over een paar weken afgelopen. Ik zit in het bestuur en heb ik hier en daar wat snabbels.
Verder fotografie. Hier ga ik binnenkort ook een cursus voor volgen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 26 Apr 2017 00:26

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Naaien, ontwerpen. In ieder geval creatief bezig zijn, ook met mijn Cameo. Met een kind van inmiddels 6 jaar oud is dit goed te combineren. Soms helpt ze mee, soms speelt ze, maar meestal is ze op school of ligt ze op bed. Dat werkt toch het meest relaxed.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 26 Apr 2017 02:57

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Ik ben momenteel nog geen moeder maar ik speel normaliter trompet bij een blaaskapel en wil dit ook zeker weer zsm oppakken na de bevalling!
Net als hardlopen / sporten.
30-04-2017
<<

Anoniem245

Bericht 26 Apr 2017 08:33

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Muziek, maar dat is tevens ook mijn werk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Apr 2017 08:41

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Hoop muzikale moeders hier! Ik speel ook trompet dus dat is mijn hobby. Ik speel bij een orkest elke dinsdagavond en zit ook in het bestuur van dat orkest. Daarnaast maak ik radio. Ik probeer D'tje nu ook enthousiast te maken voor muziek, ik geef hem elke avond een kwartiertje 'muziekles', dan speel ik wat op de piano en daarna een liedje op mijn trompet :D
Kijk hoe gezellig:
Afbeelding

♥♥
<<

Anoniem245

Bericht 26 Apr 2017 08:50

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Haha oh wat leuk!! Mijn zoon groeit er ook mee op, vind ik heel erg leuk. Inmiddels drumt hij en speelt hij in onze fanfare slagwerk en speelt hij ook nog in een drumband.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Apr 2017 09:34

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Wat super leuk Elliot. Hopelijk breng je je enthousiasme over.
Ik hoop datzelfde met O met koken te bereiken. Gaf 'm laatst ook al kookles in de wipstoel in de keuken. Beter jong geleerd toch?
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Apr 2017 09:37

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Nou wat leuk Elliot! Dat wist ik helemaal niet van jou!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Apr 2017 09:47

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Koken, lezen, mijn interieur, series kijken en tijdschriften lezen.
En af en toe kijk ik even naar mijn piano.
2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Apr 2017 10:02

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Caro schreef:Nou wat leuk Elliot! Dat wist ik helemaal niet van jou!

Echt niet? Ik heb er geloof ik wel vaker iets over gezegd. Maar goed, ik kan me voorstellen dat je niet alles leest, haha. Piano spelen kan ik overigens niet hoor. Ik pingel Für Elise, Someone like you van Adéle of Vader Jacob voor D., dat is m'n gehele repertoire. En dan ook met één hand, ik kan niet met twee handen spelen dus het is alleen de melodielijn. :smile:

♥♥
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers