Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schade verhalen op verzekering

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Apr 2017 11:13

Re: Schade verhalen op verzekering

Expecto Patronum schreef:
Ooh La La! schreef:
Maar goed, ik ben misschien heel laks ofzo


Dochter en vriendinnetje uit de openingspost ook. :^^:
:shock:

Kuch.


:laughcry:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 19 Apr 2017 11:16

Re: Schade verhalen op verzekering

Maar heb je al geprobeerd het te verwijderen met aceton? Of andere tips zoals te vinden is op internet, zoals haarlak of deo er op spuiten. Natuurlijk zegt een schilder dat het allemaal veel werk is en er gestuct moet worden. Die wil die klus binnen halen.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 19 Apr 2017 14:50

Re: Schade verhalen op verzekering

Sawadee ja, geprobeerd. Van de deuren en vloer kregen we het eraf, maar de aceton verwijdert ook gelijk de verf. Het stuckwerk liet op sommige plekken los zodra we iets harder probeerden met de aceton. Dat spul verwijdert niet alleen de nagellak maar ook gelijk de verf die eronder zat.

De schilder is trouwens een goede vriend van ons en zijn prijs is heel reëel. Het is niet alleen sauzen maar juist het herstellen en het lakwerk (3 deuren, plinten, een randje over de muur en de vensterbank) kost veel tijd en dus geld.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem193

Bericht 19 Apr 2017 15:03

Re: Schade verhalen op verzekering

1000,- voor een goede vriend vind ik wel heel veel.
Voor 1000,- hebben wij onze hele woonkamer, gang, toilet en overloop laten schilderen, ook door een vriend, wij hebben al het materiaal en zijn uren betaald. Alle kozijnen en deuren (en balken plafond in de woonkamer).
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 19 Apr 2017 15:18

Re: Schade verhalen op verzekering

En nagellakremover zonder aceton er in? Zou nog het proberen waard zijn.
<<

ChiQ

Bericht 19 Apr 2017 15:56

Re: Schade verhalen op verzekering

Aiii, ja dat is niet best nee. Nagellak krijg je idd niet zomaar eraf maar, je kan de dikke opgedroogde plekken bijschuren en goed sauzen. Zou hier (zeker met een kinderkamer dat misschien nog meer ellende krijgt te verduren) nu echt niet voor 1000 laten opknappen.
<<

Anoniem255

Bericht 19 Apr 2017 17:53

Re: Schade verhalen op verzekering

Je zal verbaasd zijn over wat er allemaal vergoed wordt.... Wij moeten regelmatig offertes maken i.v.m. schade en 9 van de 10 keer krijgen onze klanten het gewoon (deels) vergoed.

Overigens vindt ik het echt kul dat je het maar gewoon zelf moet betalen. Ik zeg echt niet dat je voor elk ding de verzekering in moet schakelen maar 1000.- is voor veel mensen serieus geld en zo te lezen is het met een likje verf niet gedaan.

En ik hoop dat die moeder haar ogen uit haar hoofd schaamt. Wat kinderachtig om je zo te negeren. Ik zou uit mezelf al voor gesteld hebben om de verzekering in te schakelen en mocht het niet gedekt zijn zou ik de helft zelf bijleggen. Daar zou een moeder bij mij nog niet eens over hoeven te beginnen...
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers