Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar online goedkope stoffen?

<<

Anoniem75

Bericht 16 Okt 2013 16:17

Waar online goedkope stoffen?

Ik ben eigenlijk op zoek naar bepaalde stoffen om straks lakentjes te maken voor in het ledikantje van onze baby.

Weet er iemand een betaalbare site met stoffen met leuke printjes?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Okt 2013 16:30

Re: Waar online goedkope stoffen?

#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Okt 2013 16:31

Re: Waar online goedkope stoffen?

Ach wat ik zet die smiley er wel achter maar ik vind er serieus altijd leuke stoffen bij zitten.
#teammaple🍁
<<

Anoniem75

Bericht 16 Okt 2013 17:34

Re: Waar online goedkope stoffen?

Zitten idd wel leuke dingen tussen maar ik zoek meer in richting van baby blauw/witte ruitjes of donkerblauw met witte sterren. En laten ze die nou net niet daar hebben bij de Ikea!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Okt 2013 17:44

Re: Waar online goedkope stoffen?

Markt? En de greef heeft ook vaak aanbiedingen en resten stof afgeprijsd. Misschien leen bakker of kwantum?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 16 Okt 2013 19:10

Re: Waar online goedkope stoffen?

herberttextiel.nl, daar hebben ze veel met sterren, stippen, strepen, ruitjes, hartjes.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 16 Okt 2013 19:30

Re: Waar online goedkope stoffen?

stoffenkraam.nl
stoffenstunter.nl
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Okt 2013 19:53

Re: Waar online goedkope stoffen?

Ik ga voor stof meestal naar de Albert Cuyp, en dan de stoffenwinkels die daar zitten. Maar daar heb je niks aan als je niet in de buurt woont.
#teammaple🍁
<<

Anoniem75

Bericht 16 Okt 2013 20:53

Re: Waar online goedkope stoffen?

Nee klopt UB ik woon in Brabant

En Isis hier ip de markt staat ook altijd een stoffenkraam maar die is best duur.

Ik zal eens gaan kijken bij de links die geplaatst zijn, bedankt!
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Okt 2013 21:01

Re: Waar online goedkope stoffen?

Als ik een keertje stof nodig heb bestel ik dat meestal via de stoffenkraam.nl en dat bevalt goed. Geen idee of ze een beetje gunstige prijzen hebben, maar de enkele keer dat ik daar wat besteld heb viel het me in elk geval mee.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers