Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

<<

Anoniem192

Bericht 13 Apr 2017 17:06

lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik lees overal dat iedereen heerlijk lang paasweekend heeft. Ben jij daar ook een gelukkige van? Vertel je plannen :banaan: :banaan:
<<

Anoniem192

Bericht 13 Apr 2017 17:07

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Mijn plannen zijn stom.

Vrijdag / werken
Zaterdag / werken
Zondag / werken

Maar maandag ben ik vrij, woehoe! Dan gaan we naar mijn schoonmoeder, die is jarig die dag.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Apr 2017 17:14

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik ben natuurlijk sowieso vrij, maar het is wel fijn dat m'n man een extra dagje heeft maandag. Vrijdag niet.

Morgen ga ik koffie drinken bij een vriendin, samen met baby. Lekker even er uit.
Zaterdag komen goede vrienden op kraambezoek.
Zondag komen er nog meer vrienden op bezoek.
Maandag gaan we naar m'n schoonouders voor de Paasbrunch. Dat vind ik nog wel spannend hoe dat zal gaan met baby, qua drukte met nichtjes en gewoon om langere periode van huis te zijn. Maar heb er ook wel heel erg zin in. Vind het wel jammer dat we niet naar mijn moeder gaan maar zo ver weg durven we nog even niet.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Apr 2017 17:14

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Balen dat je zoveel moet werken Pippa! Geniet er maandag dan maar even extra van!
Let's discover the world together.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 13 Apr 2017 17:16

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik heb altijd vrijdag t/m maandag weekend :smile:
Maar mijn man moet morgen en maandag helaas wel gewoon werken.

We gaan zaterdag op kraamvisite bij vrienden van ons in Rotterdam en daarna bij vrienden langs in Amsterdam :)
Zondag gaan we bij mijn vader paasbrunchen en maandag ga ik het zelfde doen met de kinderen bij mijn moeder.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 13 Apr 2017 17:17

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Dat is dan weer het nadeel van werken in een hotel he Pippa..

Marin.. wat een drukte bij jou! Hoop dat je het allemaal trekt zo vlak na de bevalling :)

Ik werk gewoon het hele weekend en dan rijd ik maandag samen met een vriend naar een stad 4 uur verderop. Daar 's avonds naar concert, overnachten daar in een hotel en dan de volgende dag weer terug.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 13 Apr 2017 17:42

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik heb altijd vrij op vrijdag, maar maandag is wel een lekker extra dagje vrij. Dinsdag heb ik normaal ook vrij, maar ik moet nu wel even wat dingetjes doen thuis, want ik wil niet dat alles blijft liggen in de vakantie. Maar ik hoef pas woensdag weer naar mijn werk toe.
Vrijdag - boodschappen doen en een cadeautje kopen, 's middags op kraamvisite. Daarna misschien doornaar vrienden, en ik denk dat we wel met zijn tweetjes ergens een hapje gaan eten of zo.
Zaterdag - ik heb eigenlijk helemaal nog geen plannen. Het huishouden moet gebeuren, en verder ga ik lekker een keertje relaxen. 's Avonds gaan mijn man en ik vast wat leuks doen.
Zondag - Ook nog geen plannen, alleen 's avonds gaan mijn man en ik lekker met zijn tweetjes tapas maken en eten.
Maandag - we gaan brunchen in een restaurant bij ons in de stad, met mijn ouders, zus, ouders en broers van man. 's Middags naar een voetbalwedstrijd, het is mogelijk de kampioenswedstrijd, dus misschien vieren we daarna nog wel een feestje. :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2017 18:46

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ja ik ben vanaf morgenmiddag vrij. Dan ga ik boodschappen doen en lekker chillen.
Zaterdag heb ik 2 dames voor gel nagellak en `s avonds vriendinnenavond met lekkers, dus moet ook nog wat bakken.
Zondag lekker eten bij m`n schoonouders en F1 kijken en maandag eieren zoeken met m`n neefje.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 13 Apr 2017 18:53

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Morgen ben ik toevallig ook nog vrij. Denk boodschappen doen. Zaterdag werken. Erna niet veel meer. Zondag werken. Gelukkig deel kunnen ruilen dus maar tot 10 uur werken. Vriend is jarig ouders komen eten van de plaat. Kon geen vrij krijgen omdat ik Pinksteren vrij ben. Maandag gewoon werken.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem288

Bericht 13 Apr 2017 19:09

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 17:50, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Apr 2017 19:40

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

wij gaan ook niks bijzonders doen. Ik heb al vrij. Als het zaterdag droog is gaat mijn man verder met de nieuwe schutting. zaterdagavond gaan we naar een concert van Tim Akkerman.

Zondag ik heb lekkere broodjes besteld dus lekker ontbijten verder geen plannen

maandag ook geen plannen

Met Pasen doen we nooit veel bijzonders lees overal dat mensen gaan brunchen of gourmetten met de familie dat doen wij nooit
Afbeelding
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 13 Apr 2017 20:03

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Vrijdag: Werken tot 15.00u. 's Avonds gaat mijn man uit eten, ik ga lekker sushi bestellen.
Zaterdag: Mijn schoonouders komen langs. We gaan nog wat kleine klusjes doen (plinten leggen, leidinkje schilderen) en verder een gezellig dagje met z'n allen.
Zondag: Koffie en een taartje met mijn ouders. Weten nog niet waar (hier, daar of op de camping), hangt van het weer af.
Maandag: 's Middags borrelen met een bevriend stel en hun zoontje.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Apr 2017 20:34

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Morgen: gewoon werken en daarna chillen.
Zaterdag: opruimen voor de kijkdag aankomende week. Zaterdag gaat ook mijn huis op Funda. En daarna naar Eindhoven voor een high tea met mijn familie.
Zondag: Food festival met mijn vriend.
Maandag: paaabruncg met schoonfamilie en alle kids. Ik ga dus vroeg opstaan en alles voorbereiden.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Apr 2017 20:53

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik ben op vrijdag altijd vrij maar mijn dochters zijn n ook vrij en maandag zijn we ook vrij.
Vanavond hebben we al een filmavond gehad en lagen ze een stuk later in bed dan anders.
Morgen wil ik met ze naar een pretpark.
Zaterdag geen idee, gewoon thuis denk ik.
Zondag naar mijn ouders, daar lekker brunchen en ik blijf er ook avond eten.
Maandag nog geen plannen.
:heart: :heart: 2011
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 13 Apr 2017 20:59

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Vrijdag: vrij
Zaterdag: werken
Zondag: werken
Maandag: vrij

Eigenlijk moest ik beide paasdagen werken maar ze zaten zaterdag heel hoog dus vroegen ze of ik de zaterdag wilde werken ipv tweede paasdag. Prima. Maar verder dus een beetje een saai weekend.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Apr 2017 21:00

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik heb vijf dagen weekend en weinig plannen!
Vandaag heb ik geen bal uitgevoerd, was best lekker.
Morgen wil ik gaan skaten en verder weet ik het nog niet.
Zaterdag: overdag naar de sportschool en 's avonds naar een verjaardag.
Zondag en maandag: geen plannen, waarschijnlijk lekker paasontbijten/-brunchen met m'n vriend en verder geen idee. Het wordt ook rotweer, dus dat is balen. Heb wel zin om lekker in de zon te zitten namelijk, maar dat gaat 'm niet worden geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Apr 2017 21:38

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ja heerlijk! Ik heb ook een lang weekend! :)

Morgen: Geen echte plannen, misschien m'n zusje verhuizen en even de benedenverdieping poetsen.
Zaterdag: In de ochtend moet m'n teampje korfballen dus die dan coachen. 's middags korfbal kijken en 's avonds komen m'n schoonzusje en vriend en gaan we sushi eten. Daarna spelletjesavond en uiteindelijk blijven ze slapen.
Zondag: Paasontbijt! :D Daarna door naar oma want die viert haar verjaardag met een bbq.
Maandag: Bij mooi weer motor rijden, maar waarschijnlijk gaan we bij m'n ouders brunchen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 13 Apr 2017 21:51

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Jaa. Ik heb ook een lang paasweekend. Ik was vandaag al vrij. Omdat zoon naar het ziekenhuis moest voor buisjes en zijn neusamandel verwijderen.
Morgen ben ik vrij en gaat de jongste naar de opvang. Oudste gaat niet vanwege zn operatie. Wel gaat hij als het lukt een paar uurtjes naar mijn ouders zodat ik boodschappen/voorbereidingen kan doen voor zaterdag.
Zaterdag vieren we de verjaardag van de jongste vanaf 15:00uur.
Zondag komen mijn ouders, broer, schoonzus, oom en tante bij ons voor een soort high tea.
Maandag hebben we nog geen plannen. Vooral uitrusten van het drukke weekend.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 13 Apr 2017 22:13

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Morgen: aan mijn scriptie werken
Zaterdag: bokkentocht.
Zondag: werken
Maandag: kijken in keuken en meubelzaken. In de keukenzaken willen we vooral inspiratie opdoen voor de achterwand. Want we zijn er al uit wat voor keuken we willen.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem286

Bericht 13 Apr 2017 22:17

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Morgen vrij, maar dat ben ik altijd op vrijdag. Fysio met dochter en 's middags oppassen op neefje en nichtje. Ik denk dat we naar de dierentuin gaan
zaterdag: vrij, boodschappen doen en 's avonds een feestje
zondag: vrij, paaseieren zoeken, brunch met familie
maandag: werken
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 13 Apr 2017 22:25

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik moet morgenavond werken. Zaterdag en zondag ook. Ja, wij zijn Eerste Paasdag gewoon geopend :thumbdown: En ik ben de 'gelukkige' met uiteraard nog wat andere collega's die ingepland werd.

Eerste Paasdag ontbijten we om 9.00u al bij mijn vader, zodat we nog wel even bij elkaar kunnen zijn.

Tweede Paasdag ben ik wel vrij gelukkig! Helaas is vriend juist Eerste Paasdag vrij (restaurant dan gesloten)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 13 Apr 2017 22:39

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Jeujj ik heb heel het weekend vrij!

Vrijdag: Paaspop
Zaterdag: Paaspop
Zondag: Paaspop
Maandag: brak in bed

ZIN IN!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 14 Apr 2017 02:28

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Sterkte voor de werkende mensen!
Summerlovin: wat is een bokkentocht??

Vandaag en maandag is man vrij, hij heeft echter 2 schrijf deadlines dus is veel aan het werk. Niet erg, zo is hij toch thuis en hij heeft ook regelmatig writersblock op een dag dus dan kunnen we even wat doen. Ik moet toch rustiger aan doen en vind dat moeilijk, dus zo verplicht ik mezelf, terwijl hij schrijft, ook niks te doen. Het is heerlijk weer vandaag, dus straks wel even stuk lopen.

Later vandaag gaan we naar de Royal Easter Show, nogal een ding hier. Grote kermis, allemaal activiteiten, parkje met geitjes, schapen etc., markt, heel groot. Onze airbnbers werken er en we hebben vrijkaarten. En we wonen er 5 min lopen vandaan :) Dat betekent ook dat we hele dag niet met auto wegkunnen vanwege het idiote verkeer deze kant op.

Morgen ga ik met vriendinnetje wat doen, geen idee wat of waar

Zondag housewarmingsfeestje bij vrienden

Maandag relax dagje
Afbeelding
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 14 Apr 2017 03:19

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Oh Marsy, de Easter show.. 6 dagen lang heb ik 14 uur per dag gewerkt op de Easter show in Auckland. Ik was letterlijk ziek op dag 7 toen ik eindelijk vrij was.. 14 uur lang mensen vermaken en ook nog eens kermis op en afbouwen en 's nachts paar uur slapen in je auto. Wat een tijd! Maar wel iets van 3000 dollar verdiend in die 6 dagen! :) Veel plezier!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 14 Apr 2017 07:12

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Vandaag komt er 1 gastkindje. Mijn dochter is vrij. We gaan eieren verven en cupcakes bakken. En als het weer het toelaat, naar de speeltuin ofzo.
Vanavond komt een vriendin oppassen en blijft slapen en gaan mijn man en ik naar het theater.
Morgen is die vriendin er eerst nog. Behalve boodschappen nog geen specifieke plannen.
Zondag komen mijn ouders hier paas lunchen.
Maandag komen mijn schoonouders. Mijn man en schoonvader gaan de schommel/glijbaan in elkaar zetten. En ik maak weer een lekkere paas lunch.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers