Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whatever

<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 13 Apr 2017 12:56

Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whatever

Ik loop eigenlijk het liefst op halfhoge laarsjes of chelsea boots met een forse blokhak. Lekker comfortabel, kan er een dag op winkelen maar zie er niet uit als de eerste de beste kabouter.

Ik heb eigenlijk geen sneakers omdat ik zo bang ben voor het kabouter effect, maar ik wil voor de zomer wel iets om fijn op te lopen, vind het zo lastig!
Oja en ik draag eigenlijk ook alleen maar rokjes en jurkjes, daar staat ook lang niet alles bij denk ik altijd.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Apr 2017 13:15

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Mijn favoriete schoenen zijn mijn zwarte Nike air max Thea's. Ik draag ze onder een skinny jeans, 7/8 pantalon en onder jurkjes.

Van een kabouter effect heb ik geen last, ben 1.76...
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem243

Bericht 13 Apr 2017 13:18

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Mijn Adidas sneakers met een 'hak' vind ik mijn beste aankoop ever. Edit: Google vertelt mij dat het 'wedges' zijn.
<<

Anoniem221

Bericht 13 Apr 2017 14:34

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Het ligt echt aan de outfit die ik draag. Maar ik heb drie paar fijne schoenen. Mijn K-swissjes, een paar dat ik kocht op de huishoudbeurs en een slofachtige van de dure zaak voor mijn huis. Volgens anderen is het laatste paar mijn mooiste paar, maar soms past het gewoon niet bij mijn outfit.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 13 Apr 2017 14:36

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Alle laarsjes van mustang en mijn nieuwe witte sneakers van Bjorn Borg lopen erg lekker.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 13 Apr 2017 15:03

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Adidas superstar draag ik onder alles zowat.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 13 Apr 2017 15:04

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Het ligt bij mij ook aan de outfit. Ik heb zwart roze adidas sneakers die super lekker lopen, maar die draag ik eigenlijk alleen onder een broek. Ik heb zwarte leren all stars die ik 's winters wel onder een jurk of rok draag. 's Zomers draag ik lage all stars onder een jurkje. Deze vind ik allemaal ook heel fijn lopen.
2011 2012 2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Apr 2017 15:26

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Ik had voor de zwangerschap echte sneakers gekocht. Draag ik normaal nooit maar wat liep het lekker. Adidasjes zijn het. Blijf ze ook gewoon lekker dragen hoor.
Ik vind Toms ook lekker lopen in de zomer maar bieden weinig steun. Oh en eigenlijk loop ik ook erg graag op slippers. Altijd van Reef.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem192

Bericht 13 Apr 2017 15:51

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Dit zijn echt mijn favoriete sneakers;

Afbeelding

MD Runners 2 van Nike.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 13 Apr 2017 17:31

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Die staan ook nog op mijn verlanglijstje Pippa, lijken me echt heerlijk lopen. Mijn zoon heeft ze onlangs gekregen in de kinderversie en ik ben jaloers!
2011 2012 2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 13 Apr 2017 18:20

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Geen, ik loop het liefste altijd op blote voeten. Ik vind eigenlijk alle schoenen balabberd zitten. Daarom heb ik ook onwijs veel schoenen dan moeten ze maar mooi zijn.
2015 💙
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 13 Apr 2017 18:46

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Ik loop in de herfst/winter en het voorjaar vaak op enkellaarsjes. Dit zijn momenteel mijn favo's, wil ze ook nog in het zwart: https://www.sacha.nl/damesschoenen/cogn ... x4687.html. In de zomer loop ik vaak op instappers, heb nu een paar van Tamaris en Tommy waar ik regelmatig op loop. Als het écht mooi weer is trek ik sandaaltjes aan, alleen niet naar m'n werk.
<<

anoniem203

Bericht 13 Apr 2017 19:11

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Hetzelfde als Scandic. Ik heb ook wel sneakers maar enkellaarsjes draag ik vaker.
<<

Fanta

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 05 Nov 2016 02:22

Bericht 13 Apr 2017 22:38

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Pippa schreef:Dit zijn echt mijn favoriete sneakers;

Afbeelding

MD Runners 2 van Nike.


Heb deze ook sindskort en moet bekennen dat het ook wel 1 van m'n favo schoenen zijn die ik heb.
*2009*2011*2013*
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Apr 2017 08:06

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Ik heb die ook gehad maar ik ging er scheef op lopen. Ik zak vrij snel naar binnen door en daarvoor gaven die schoenen te weinig steun. Ik heb nu deze:

Afbeelding

En die lopen ook heerlijk.

Verder loop ik op vanalles maar echt een dagje shoppen doe ik het liefst op platte schoenen. En ik ben dan maar 1,60 dus die kleine kabouter ben ik sowieso wel.
<<

Anoniem245

Bericht 14 Apr 2017 08:31

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Adidas Superstars, ik heb witte en zwarte en draag ze net als Thunder onder zo ongeveer alles.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Apr 2017 08:52

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Marin schreef:Ik had voor de zwangerschap echte sneakers gekocht. Draag ik normaal nooit maar wat liep het lekker. Adidasjes zijn het. Blijf ze ook gewoon lekker dragen hoor.
Ik vind Toms ook lekker lopen in de zomer maar bieden weinig steun. Oh en eigenlijk loop ik ook erg graag op slippers. Altijd van Reef.


O ja dat was ook mijn eerste zwangerschapsaanschaf. Ik was toen op vakantie in Polen en had veel te warme laarzen bij me en ik had daar ter plekke schoenen met hakken gekocht die sowieso al niet zo lekker zaten. Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik meteen die sneakers gaan kopen en daar heb ik de hele zwangerschap lang op gelopen. Waren volgens mij ook van Adidas.

Ik ben nu groot fan van Gabor, heb twee paar enkellaarsjes met hoge hak, een paar sandalen met hoge hak en een paar sleehakken en ze lopen allemaal lekker. Ik wil alleen nog een paar hoge laarzen, maar die vind ik altijd zo duur. Moet nog maar even wachten tot de winter.

Verder heb ik een paar cowboylaarzen waar ik vaak op loop, die zijn erg versleten maar ze zitten wel fijn. En ik heb een paar gympen van Tamaris die eigenlijk best lelijk zijn, met heel veel roze bling, maar ze lopen wel heel fijn, met zo'n heel zachte verende binnenzool. Daar heb ik ze ook voor genomen, ze zijn vooral om mee in het bos te wandelen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 14 Apr 2017 10:29

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Nike Air Max
04-2014
10-2015
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 14 Apr 2017 10:54

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

In de winter draag ik vaak mijn camelkleurige hoge laarzen. De rest van het jaar zijn mijn Chie Mihara's favoriet. Daar heb ik een aantal van, al dan niet een open model.
Als ik een keer makkelijke schoenen wil dragen, draag ik sneakers van Gabor die ik een paar weken geleden heb gekocht. Die zijn niet zo 'grof', dus daar lijken mijn voeten (maat 41) ook niet huge in.
Oh en voor op vakantie heb ik een paar Ecco's. Soort van wandelschoenen, maar dan in een modern sneakerachtig model.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Apr 2017 11:13

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Ik heb véél schoenen, maar draag toch het liefst sneakers. Mijn lage All Stars en zwarte Nikes met witte stippen zijn favoriet (met steunzolen erin). In de zomer loop ik het liefst op slippers of sandalen, wel met goed voetbed.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 14 Apr 2017 12:20

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Mijn Panama Jacks laarzen, mijn shabbies met hak en mijn all stars.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 15 Apr 2017 10:42

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Mijn nike air max! Heb er 4 paar van en die lopen toch echt van alle schoenen het lekkerst
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 15 Apr 2017 19:45

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Sneakers, sowieso!
Ik loop toch het liefst op m'n All Stars, Adidasjes of Nikes.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 16 Apr 2017 08:54

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Als ik niet naar comfort kijk kies ik voor hele hoge hakken. Daar voel ik me het mooist in.

In mijn vrije tijd draag ik graag sneakers maar persoonlijk vind ik het geen gezicht. Ik ben lang en vrij slank met dunne enkels en dan van die lompe sneakers eronder.. Mijn voeten lijken dan echt huge; dat zijn ze ook, daar niet van maar toch. :eyes:

Iemand dé tip?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 16 Apr 2017 10:12

Re: Wat zijn jouw fijnste schoenen/sneakers/laarsjes/whateve

Het liefst loop ik op slippers of sandalen. Slippers eigenlijk altijd van Reef en ik had hele fijne en mooie sandalen van Teva, die zijn alleen een paar jaar geleden overleden en zoek al tijden nieuwe. Heb nu sandalen van Art, kan er nog niet in vanwege het vocht wat ik vasthoudt dus ik hoop dat ze net zo fijn zijn als m'n teva's.
In de winter heb ik graag sneakers aan of stoere enkellaarsjes maar ook dat was anders deze winter want ik had nieuwe nodig maar ivm zwangerschap heb ik het beperkt tot veterloze schoenen zodat ik ze zolang mogelijk aan kon.
30-04-2017
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers