Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar koop ik zulke kledinghangers?

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Okt 2013 16:06

Waar koop ik zulke kledinghangers?

http://aanbieding.marktplaats.com/wp-co ... 54x304.jpg


In een winkel, niet online. Er bestaan ook hangers waar je bijv. meerdere blouzen tegelijk aan 1 kan hangen. Dus dan is het zeg maar net als een gewone hanger met een opening, maar dan zijn het er een aantal onder elkaar.
Ik kan ze nergens vinden en op google vond ik alleen de bovenste link waarvan het dus niet lukt om de foto te plaatsen.
<<

Anoniem122

Bericht 16 Okt 2013 16:13

Re: Waar koop ik zulke kledinghangers?

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Okt 2013 16:21

Re: Waar koop ik zulke kledinghangers?

Net gezien, ben maar even gaan zoeken en zag die op Ikea idd....................dank je. Wil er niet teveel aan uitgeven dus dit is een mooie prijs. Nog even kijken bij Leen Bakker.
Anders winkels waar ze verkocht kunnen worden?
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 16 Okt 2013 18:54

Re: Waar koop ik zulke kledinghangers?

Die houten? Volgens mij verkopen ze ook houten kledinghangers bij blokker...

Edit, foutje je bedoelde echt om meerdere stuks op te hangen...
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 16 Okt 2013 19:13

Re: Waar koop ik zulke kledinghangers?

Ik heb ze, en als je er twee kledingstukken of meer aan hangt ligt alles op de grond...
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Okt 2013 16:01

Re: Waar koop ik zulke kledinghangers?

Lekker dan..........not! :thumbdown: Heb je die van Ikea? Die lijken me niet zo handig aangezien ze zo glad zijn dat idd alles er zo afvalt.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers