Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat ben ik stom :(

<<

Anoniem25

Bericht 16 Okt 2013 16:06

wat ben ik stom :(

Ik zet luuk net hier voor de deur uit de auto. Hij rent naar de put om op de deksel te stampen, zoals hij altijd doet. Ik doe de deur open, zet mijn tas binnen en roep hem. In plaats van dat hij mijn kant op rent, rent hij naar de weg terwijl er een auto aan komt rijden. Ik roep hem zo hard als ik kan en gelukkig stopt hij net op het randje van de parkeerplaats. De vrouw in de auto heeft hem echt op 10cm na gemist. Ik ben zo geschrokken en voel me zo'n idioot. Kreeg ook een behoorlijke preek van mijn vader hoe ik zo stom kan zijn om hem niet dichterbij me te houden. Snap ook zelf gewoon echt niet hoe ik dit niet van te voren bedacht kan hebben :(
Luuk is vooral geschrokken van mijn gegil en gehuil. Verder heeft hij gelukkig niets...
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 16 Okt 2013 16:11

Re: wat ben ik stom :(

wat een schrik aimee!! Kan me voorstellen dat je daar helemaal van slag van bent! Gelukkig is het goed gegaan allemaal!!
Afbeelding
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 16 Okt 2013 16:15

Re: wat ben ik stom :(

Oei dat is zeker schrikken! Wij wonen aan een drukke weg en dit is ook mijn grootste angst. Gelukkig is alles goed afgelopen. En nu hem lekker plat knuffelen :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 16 Okt 2013 16:34

Re: wat ben ik stom :(

Dat is schrikken,gelukkig goed afgelopen. Wij wonen ook aan een redelijke drukke weg en is ook mijn grootste angst. Ze moet altijd een hand geven als we de deur uitgaan.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 16 Okt 2013 16:45

Re: wat ben ik stom :(

Gelukkig is het goed afgelopen!
04-2014
10-2015
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 16 Okt 2013 16:48

Re: wat ben ik stom :(

Dat is flink schrikken zeg, gelukkig is het goed afgelopen.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 16 Okt 2013 17:17

Re: wat ben ik stom :(

Dat is schrikken, gelukkig is het goed afgelopen.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem103

Bericht 16 Okt 2013 17:17

Re: wat ben ik stom :(

Oh dat is wel schrikken zeg! Gelukkig dat het goed afgelopen is.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 16 Okt 2013 18:01

Re: wat ben ik stom :(

Jeetje! 1 ding scheelt wel, je bent je kapot geschrokken en dit gebeurt je nooit meer.
Die vrouw zal ook wel flink geschrokken zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Okt 2013 18:56

Re: wat ben ik stom :(

Dat is schrikken.

Vind zo'n preek dan zo zinloos, alsof je dat zelf nog niet bedacht had en je nog niet schuldig genoeg voelt!
Gelukkig is het goed afgelopen!
<<

Anoniem25

Bericht 16 Okt 2013 19:30

Re: wat ben ik stom :(

Lejow schreef:Dat is schrikken.

Vind zo'n preek dan zo zinloos, alsof je dat zelf nog niet bedacht had en je nog niet schuldig genoeg voelt!
Gelukkig is het goed afgelopen!


Ja, ik belde ook eigenlijk voor mijn moeder, maar die was helaas niet thuis. Denk dat m'n vader ook niet zo goed wist hoe te reageren...

Maar, ik heb lekker de hele middag met Luuk geknuffeld en maar hopen dat ik er geen nachtmerries van krijg.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers