Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kledingtips gevraagd

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 31 Mrt 2017 14:43

Kledingtips gevraagd

Ik ben al een hele tijd op zoek naar wat ik nu eigenlijk leuk vind qua kleding, maar vooral wat mij het leukste staat. Ik vind namelijk die wijdere shirts ontzettend leuk om dan in je broek te stoppen, maar ik heb daar het juiste figuur niet voor. Ik heb een flinke boezem, smalle taille en heupen. Beetje zandloper figuur dus. Als ik dan zo'n 'vormloos' shirt draag, lijk ik dikker dan ik werkelijk ben.
Ik hou ook niet van te veel opdruk. Een tekst prima, maar geen figuurtjes.
Dus eigenlijk kom ik uit bij basic aansluitende shirts met een broek, maar dat vind ik juist weer zo saai :laughcry:
Heeft er iemand tips voor mij met eventueel plaatjes?
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 31 Mrt 2017 15:39

Re: Kledingtips gevraagd

Met een zandloper figuur zou je juist de meeste keus moeten hebben. Wat ik altijd probeer te doen is mijn beste punten benadrukken en dat is bij jou dan je taille. Je kunt hartstikke leuk een wijd shirtje of bloesje aan, maar doe die dan in een rok met hoge taille. Kan een kokerrok zijn maar een wijde rok kan ook als je dat leuk vind.
En jurkjes zijn ook vaak erg mooi met een zandloperfiguur. Aansluitende, maar ook weer a lijn jurkjes met een mooie taille.

Plaatjes ben ik minder goed in, hoop dat je hier wat aan hebt.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 31 Mrt 2017 15:47

Re: Kledingtips gevraagd

Jurkjes draag ik idd het liefste aansluitend of a lijn model. Rokken ben ik niet zo'n fan van. Ik heb al wel eens gekeken naar een hoge taille broek met wijder shirt, maar ik vind dat van de voorkant wel erg mooi, maar de achterkant en zijkant niet :palm:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 31 Mrt 2017 21:32

Re: Kledingtips gevraagd

Van die shirtjes in je broek kan heel goed met een zandloper figuur hoor!
Je moet wel even het juiste stofje hebben. Sommige shirtjes zijn van zo'n stof die alleen maar naar beneden valt. Niet flatteus.. Je moet juist een lekker soepel vallend stofje hebben, dan zie je alsnog je taille goed zitten.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers