Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vertel iets over jezelf wat nog niemand weet hier!

<<

Anoniem192

Bericht 04 Apr 2017 17:23

Re: Vertel iets over jezelf wat nog niemand weet hier!

Pompoen, jezus, wat een verhaal ook. En dat terwijl jij gewoon een enorm leuke vrouw bent!
Whatever, goed zo!! En bevroren bessen? Brr.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11565

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Apr 2017 19:02

Re: Vertel iets over jezelf wat nog niemand weet hier!

Quizzle schreef:Ik heb een aantal gedichten gepubliceerd.

Ik ben meerdere keren gevraagd voor Mensa en daar schaam ik me voor. (en ik zit er dus niet bij)


En dat terwijl het zo gezellig is ;)
2015 💙
<<

Anoniem278

Bericht 04 Apr 2017 19:03

Re: Vertel iets over jezelf wat nog niemand weet hier!

Minx schreef:
Quizzle schreef:Ik heb een aantal gedichten gepubliceerd.

Ik ben meerdere keren gevraagd voor Mensa en daar schaam ik me voor. (en ik zit er dus niet bij)


En dat terwijl het zo gezellig is ;)


Vind je? Ik vind het vooral een 'kijk ons eens beter zijn dan iedereen' club. :12:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11565

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Apr 2017 19:11

Re: Vertel iets over jezelf wat nog niemand weet hier!

Dat is totaal niet mijn ervaring. Heb de test toen gedaan omdat m'n ex lid was en we dan samen dingen konden doen. Er zitten inderdaad wat rotte appels tussen die dat uitstralen maar de meeste mensen die ik ken zijn echt lief en daarvan weten veel mensen niet eens dat ze lid zijn. Heel veel leden houden het ook vaag richting de buitenwereld omdat er dan gelijk zo'n stempel opgedrukt wordt.
2015 💙
<<

Anoniem278

Bericht 04 Apr 2017 19:11

Re: Vertel iets over jezelf wat nog niemand weet hier!

Dan heb ik die rotte appels mogen ontmoeten :smile:
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 07 Apr 2017 14:56

Re: Vertel iets over jezelf wat nog niemand weet hier!

Infragilis schreef:Hahah dit is wel echt leuk om te lezen!

Frankie dat had ik echt nooit van jou verwacht!
Jeanette heb je dat blad nog bewaard? Staat het online? :angel:

Ik heb vroeger een hoofdrol in een musical gespeeld. Gewoon bij ons in het dorp hoor, maar veel publiek enzo en dat terwijl ik echt absoluut niet kan zingen. Maar dan ook echt niet :laughcry:


Geen idee of het online staat haha. Heb wel foto's op mijn pc. En ik heb trouwens ook ooit in het haarlijnenboekje van Yes gestaan.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers