Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hooikoorts

<<

Anoniem222

Bericht 29 Mei 2017 17:31

Re: Hooikoorts

Haha, Zero. Ik zat even flink met mijn ogen te knipperen toen ik je onderschrift zag.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 29 Mei 2017 17:41

Re: Hooikoorts

Ik heb vorig jaar 2x laten tapen en het werkte boven verwachting. Moest stoppen met mijn medicijnen ivm kinderwens, dus tapen leek me het proberen waard. Vriendin van me kan het, dus het kostte me ook niks, op een rolletje tape na. Was wel behoorlijk sceptisch.

Ik had na een paar dagen resultaat. Het gekke was wel dat de hooikoorts acuut terugkwam als de tape nat werd. Stond ik daar te snotteren en huilen onder de douche tot de tape weer droog was. Bij de 2e ronde had ik daar geen last meer van. Nu eigenlijk nog weinig last, maar mijn hormoonhuishouding zal nu sowieso behoorlijk overhoop liggen vanwege de zwangerschap.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Mei 2017 18:51

Re: Hooikoorts

Ooh La La! schreef:
sarah1985 schreef:Ik merkte de eerste keer na een dag al verschil ik kon gras opsnuiven.
Is nu mijn derde jaar met taping heb dit jaar 1x gedaan. Heb alleen nog wat last van mijn ogen op hevige dagen. En op hevige dagen ook wat verkouden maar niet zoals voor de taping toen was ik echt doodziek erdoor


Ik heb dit weekend ook echt niks kunnen doen. Ben duizelig, verdraag geen daglicht, heb hoofdpijn en ben snotverkouden. Einde van de middag kan ik terecht, hoop dat ik net zo snel als jij al verschil merk!
Doe jij het taping preventief of maak je een afspraak op het moment dat je er last van hebt?

dit jaar en vorig jaar in april laten zetten. Daarna niet meer.
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 29 Mei 2017 19:05

Re: Hooikoorts

Nou, het zit er op. Ik ben heel erg benieuwd. De fysio raadde aan om het zelf te gaan tapen als ik het na deze keer nog eens wil. Het is goed te doen door iemand anders zei ze. Dus rolletje tape mee genomen en volgende week mag mijn man het proberen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 29 Mei 2017 20:20

Re: Hooikoorts

Zou medical taping ook al bij een kind van net 6 jaar kunnen? Mijn zoon heeft veel last van hooikoorts en vandaag waren zijn ogen heel erg dik ondanks de Desloratadine die hij in de ochtend had gehad.
Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 29 Mei 2017 20:43

Re: Hooikoorts

Ik denk het wel hoor. Je hebt alleen wat plakkers op je rug, dus waarom niet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 30 Mei 2017 06:39

Re: Hooikoorts

Liadan schreef:Zou medical taping ook al bij een kind van net 6 jaar kunnen? Mijn zoon heeft veel last van hooikoorts en vandaag waren zijn ogen heel erg dik ondanks de Desloratadine die hij in de ochtend had gehad.
Afbeelding


Ja, dat kan. Toevallig vertelde de fysio dat ze het ook bij haar dochter van 5 had gedaan. Met succes!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Mei 2017 10:52

Re: Hooikoorts

Ooh La La! schreef:Nou, het zit er op. Ik ben heel erg benieuwd. De fysio raadde aan om het zelf te gaan tapen als ik het na deze keer nog eens wil. Het is goed te doen door iemand anders zei ze. Dus rolletje tape mee genomen en volgende week mag mijn man het proberen.


Heeft jouw fysio ook uitgelegd waar je dan op moet letten bij het tapen? Ik zou het mn vriend ook wel willen laten doen, maar hij heeft er verder geen verstand van
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 30 Mei 2017 11:23

Re: Hooikoorts

Ze zei dat het er in ieder geval zonder druk op moet en voor de rest moet ie gewoon kijken hoe het er nu op zit. Verder geen bijzonderheden.

Edit: heb net op YouTube wat filmpjes gevonden. Daar kun je precies zien hoe het moet.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 30 Mei 2017 19:50

Re: Hooikoorts

Helaas... elk jaar hoop ik dat het op een spontane genezing. Maar de laatste dagen is het wel heel erg (loop de hele dag de niezen en te snotteren). Vanmorgen heb ik de dokter maar weer gebeld voor medicatie. Elk jaar probeer ik het weer zonder (tegen beter weten in). Ook ik lijk steeds immuner te worden voor de medicatie.

Ik heb laatst olie gehaald van Young Living, een mix van lavender, citroen en pepermunt. Ik hoor heel veel positieve verhalen. Mij heeft het de eerste dagen de scherpe randjes eraf gehaald, maar deze aanvallen kan het niet onderdrukken of verminderen. Maar aangezien er heel veel mensen zijn die tegenwoordig zelfs van de medicatie af zijn door deze oliën, misschien het proberen waard?
<<

Anoniem205

Bericht 12 Jun 2017 15:52

Re: Hooikoorts

Bij mijn zoon haalt het idd ook de scherpe randjes eraf Munk, dankzij de olie van Young Living. Hij heeft er wel baat bij, zeker als ik de diffuser aanzet :) Maar daarnaast gewoon nog medicatie :(
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers