Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend! Wat gaan jullie doen?

<<

Anoniem278

Bericht 26 Mrt 2017 11:19

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Hè wat balen Bliss....
Wordt het niet tijd voor een beetje coaching voor de kleine 'dramaqueen' ?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mrt 2017 08:44

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Quizzle schreef:Hè wat balen Bliss....
Wordt het niet tijd voor een beetje coaching voor de kleine 'dramaqueen' ?


Ja ik weet het even niet, er staan wel wat spannende dingen voor haar op de planning de komende week, dus wellicht heeft het daar nog iets mee te maken. Hopelijk is het van tijdelijke aard, want hier wordt niemand blij van :(.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 29 Mrt 2017 07:51

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Bliss wat ontzettend vervelend zeg! Ik zie wel wat overeenkomsten met dochter van vriend. Dat is ook zo'n dramaqueen. Hoe pakken jullie dat aan als ze in zo'n bui zit?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Mrt 2017 17:59

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Dat wisselt, het verschilt nogal wat wel en niet werkt. Momenteel is het echt vreselijk, we weten even niet wat we ermee aan moeten. Ze zou hier eten, maar was zo onhandelbaar dat m'n vriend haar nu naar haar moeder aan het brengen is. Hopeloos.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 30 Mrt 2017 09:26

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Pff jeetje, kan me er wel iets bij voorstellen. D heeft bij een kinder psycholoog gelopen en heeft nu Rots-Water training.
Hier wisselt het ook wat helpt. Vriend zit er nu wel veel meer bovenop zodat ze niet de ruimte krijgt/pakt om een scene te trappen. Als ze eenmaal in zo'n bui zit komt ze er ook niet meer uit.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Mrt 2017 09:28

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Ja ik zei ook al dat ze misschien eens naar een kinderdisco moet. Maar ze heeft ook motorische problemen die binnenkort aangepakt gaan worden, dus dat wordt een beetje veel dan denk ik. Wel 'fijn' dat je het herkent.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Mrt 2017 09:29

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Haha een kinderdisco :palm:. Ook leuk, maar er moest kindercoach staan!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 30 Mrt 2017 09:32

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Bliss schreef:Haha een kinderdisco :palm:. Ook leuk, maar er moest kindercoach staan!


Haha goede autocorrect! Het heeft hier wel geholpen maar ze heeft van zichzelf gewoon een moeilijk karakter en de relatie met haar moeder werkt ook niet echt mee. Ze krijgt heel vaak het bloed onder mijn nagels vandaan maar gisteren had ze heel erg verdriet om hoe haar moeder tegen haar gedaan had (en gezegd had dat de traning nog niet echt hielp, als moeder :shock: ) en dan heb ik toch weer met haar te doen. Moeilijk is het, voorals als je zoals bij jullie ook samen woont.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 31 Mrt 2017 16:56

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

vanavond sushi eten met vrienden en verder helemaal NIKS, althans, zelf bepalen waar ik zin in heb
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 31 Mrt 2017 21:26

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Wij gaan morgen een dagje naar Duitsland!
Verder de standaard dingen: boodschappen doen, wasjes draaien.. Je kent het wel.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Mrt 2017 23:06

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Dit weekend morgen ochtend komt er om 10 uur iemand wat ophalen en mijn man is naar de kspper. Van te voren moeten we zijn verjaardags cadeau halen en hout voor de nieuwe schutting. Als man terug is van de kapper gaan we de planken beitsen

Zondag geen plannen nog
Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 31 Mrt 2017 23:18

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Zaterdag : alleen even naar de markt in de ochtend
Zondag : in de tuin werken. Plaats maken voor mijn moestuintje! En in de middag gaan we ws even met de kinderen fietsen naar de speeltuin ofzo en ergens een ijsje eten. Mijn man heeft de afgelopen 2 weken volop gewerkt zonder een dag vrij te hebben gehad dus even tijd voor ons viertjes zo.

En verder even helemaal niks. Ben echt even toe aan een weekend op een laag pitje.
<<

Anoniem316

Bericht 01 Apr 2017 00:11

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Wij zijn een heerlijk weekend weg met de familie in een super deluxe boerderij. Voor morgen hebben we een fotoshoot staan maar voor de rest heerlijk genieten. Waren we ook echt wel aan toe.

Geniet van je rust weekend Ava. Soms heb je dat even nodig.
<<

Anoniem192

Bericht 01 Apr 2017 00:16

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Naar mijn opa en oma voor mijn opa zijn verjaardag, naar mijn ouders & werken.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 01 Apr 2017 00:19

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Ik heb vanavond gewerkt tot 21.00u. Net lekker uitgebreid gedoucht, nagels gelakt, serie aan, wijntje erbij.. nu wacht ik nog tot vriend thuiskomt van werk.

Morgen moet ik werken van 10.30u tot 19.00u. Pittig dagje. Vriend werkt ook, gelukkig maar een paar uurtjes. N. gaat met hem even mee naar het restaurant en vermaakt zich daar die paar uurtjes. Helpen met de bediening die de tafels indekt enzo. Verder de tablet mee en ze komt de dag wel door. Hoeven we niet heen en weer naar oppas te rijden. 's Avonds gaan we een drankje doen met mijn neef, nicht en hun dochters. N. gaat ook mee.

Zondag ga ik NIKS doen! Althans.. geen plannen. Misschien met N. naar mijn oma, maar verder lekker relaxed. Vriend moet werken helaas.

Fijn weekend allemaal!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Apr 2017 00:20

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Het is weer lazy Saturday - de dag dat ik niks mag doen van mijn man, verplicht rust :P Wat ik heel lastig vind. Dus lummel ik wat om in huis, ruim wat op, doe slaapjes, lees een boek, kijk een film, eet alles wat los en vast zit. En dan is het ook al snel weer avond en komt man thuis. Al m'n vriendinnen zijn toevallig net dit weekend weg (niet samen) en geen zin om met openbaar vervoer moeilijk te gaan doen naar andere vrienden. Dus voetjes omhoog en accepteren. Gok dat dit de reden is dat mijn man zegt dat ik rustiger aan moet doen :P
Morgen hebben we zwangerschapscursus vanuit het ziekenhuis de hele dag. Het puffen, pijnbestrijding, rondleiding ziekenhuis etc. wordt dan besproken in een workshop. Daarna lesgeven. Maandag is bij ons ook nog weekend, dan gaan we spulletjes kopen voor de baby eindelijk en de rest van de dag lekker relaxen, misschien een ochtend bioscoopje pakken ergens.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 01 Apr 2017 01:19

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Wat fijn dat het zulk lekker weer is in Nederland. Hier was het vandaag ook een enorme lentedag, heerlijk hele middag buiten geweest.

Ik ga vanavond uit, afscheid nemen van een vriendin die weer naar huis gaat. Moeilijke tijden nu. Morgen werken in de ochtend en avond. Heb afgesproken om te lunchen met een goede vriend hier, hij vertrekt morgen ook en vraag me af of ik hem ooit nog zie aangezien hij Australisch is. Ben zo vreselijk slecht in afscheid nemen.
Zondag vrij, eindelijk uitslapen en 's middags naar Beauty & The Beast met een vriendin. Heb 's avonds een etentje van werk maar weet nog niet of ik wil gaan, kost weer veel geld. Maandag hele dag skien met een vriendin, zin in!

Fijn weekend allemaal!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Apr 2017 08:25

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Eerst wat in het huishouden doen en de weekboodschappen.
Vanmiddag samen met mijn dochter naar de K3 show!
Morgen komen mijn schoonouders langs. Ik denk 's middags.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 01 Apr 2017 08:54

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Vandaag ga ik met mijn zus en de (oudste) kinderen heel even shoppen. Late namiddag gaan we naar mijn schoonouders en blijven we daar eten. Na het eten gaan we naar de verjaardag van de dochter van een vriendin die 2 geworden is.

Morgen ga ik naar Elsa, haar dochter wordt 4 jaar! We willen daarna met z'n 4-en nog wat leuks doen, maar moeten nog wat bedenken.
2012 & 2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Apr 2017 09:14

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Eind vd ochtend komen er vrienden langs met hun zoontje en die lunchen ook mee. Vanmiddag gaan we naar het tuincentrum om planten voor de voortuin te kopen. We hebben er twee weken geleden enorme bossen verhoute lavendel uitgetrokken en het is nu echt tijd om iets met dat kale strookje grond te gaan doen.

Morgen gaan we de voortuin opknappen en misschien nog ergens lunchen met zn drieën.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem245

Bericht 01 Apr 2017 09:17

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Ik had gosteren al om 15u weekend want hoefde geen les te geven. Ben met de kinderen even het dorp in geweest, en mijn zoon naar de drumband gebracht, daarna lekker tv gekeken.
Vanmorgen beetje uitgeslapen, straks zoon naar vriendinnetje brengen, heel veel muziekzooi uitprinten, concert voorbereiden, wandelen met de honden, huishouden,dan zoon halen, eten en omkleden en dan concert met mijn jeugdorkest.
Morgenvroeg weer op, zoon naar drumband/fanfare brengen, zelf repetitie met een ander orkest, zoon weer halen, thuis rommelen en met vriend bij een vriendin eten.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Apr 2017 09:51

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Weekboodschappen, beetje poetsen, opruimen, huishoudklusjes dus. En als ik klaar ben ga ik vanmiddag lekker schilderen op nummer.
Heb zonet ook al een cadeautje voor m`n vriend besteld bij Ici Paris, scheelt me weer een ritje naar de winkel.
<<

Anoniem189

Bericht 01 Apr 2017 11:08

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Ik heb net de boodschappen gedaan. Ben blij dat ze weer binnen zijn. Vanmiddag moet ik thuis blijven, want onze loungeset komen ze brengen. Straks even poetsen, de was doen en dat soort dingen. Vanavond komen m'n ouders koffie drinken. Voor morgen hebben we nog niet echt plannen.
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:37

Bericht 01 Apr 2017 11:11

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Ik ben gisteravond lekker uit eten geweest, heerlijk gegeten.

Vandaag nog even naar het dorp voor de laatste boodschappen en maak ik stoofvlees en hartige taart, alvast voor morgen. Morgen ga ik de hele dag bankhangen en de Ronde van Vlaanderen kijken, zin in!

Fijn weekend allemaal!
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 01 Apr 2017 11:35

Re: Weekend! Wat gaan jullie doen?

Vanmiddag even naar de bouwmarkt. Vanavond gaan mijn vriend en ik eten bij happy italy en daarna naar de bioscoop (naar beauty and the beast). En morgen moet ik werken.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers