Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb je een droger?

Heb je een droger?

Ja
56
65%
Nee
27
31%
Nee, maar ben van plan er een te gaan kopen
3
3%
 
Aantal stemmen : 86
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 23 Mrt 2017 20:32

Re: Heb je een droger?

Exogenesis schreef:Nee. Ik hang alles op een rekje boven, bij het trapsgat en een kachel, dat duurt ongeveer anderhalve dag. Op mooie dagen hang ik het buiten.


Hier gaat het ook zo.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem278

Bericht 23 Mrt 2017 20:36

Re: Heb je een droger?

Ik heb n droger sinds ik ziek ben. Scheelde me toen vocht in huis, wat niet goed is. En ruimte want ik moest mijn was altijd in de woonkamer op n rek drogen. Nu scheelt het me ook dat, plus dan zou de was naar boven moeten en dat kan ik fysiek niet.
<<

Anoniem281

Bericht 23 Mrt 2017 20:38

Re: Heb je een droger?

Ja, ruimtegebrek voor meerdere droogrekken e.d. Ik gebruik 'm alleen voor lakens en handdoeken eigenlijk, kleding gaat altijd op 't enige rek dat we hebben.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 23 Mrt 2017 20:49

Re: Heb je een droger?

Ja, ik gebruik hem eigenlijk alleen voor handdoeken en in de winter voor het beddengoed. De rest gaat allemaal op het droogrek.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem316

Bericht 23 Mrt 2017 20:52

Re: Heb je een droger?

Ja heerlijk! En hier gaat eigenlijk alles er wel in. Kunnen we mooi op zaterdag alle wasjes weg werken en heb ik er door de week geen last van.
<<

Anoniem298

Bericht 23 Mrt 2017 21:18

Re: Heb je een droger?

Ja, ik wil ook echt niet meer zonder. Handdoeken, beddengoed en ondergoed/sokken gooi ik er sowieso in, evenals spijkerbroeken, die zitten dan weer lekker strak :P Ik heb ook echt niet zoveel wasrekken dat ik het allemaal kan ophangen, ik kom nu vaak al niet uit.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Mrt 2017 21:19

Re: Heb je een droger?

Gelukkig wel. Hier gaan de handdoeken, ondergoed, sokken erin. En het beddengoed af en toe, afhankelijk van hoe vol het is op het wasrek.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 23 Mrt 2017 21:33

Re: Heb je een droger?

Ja, wij hebben een droger en ik ben er heel blij mee. Beddengoed, handdoeken en ondergoed gaan bij ons in de droger. Al het overige wasgoed hang ik aan het wasrek op.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Anoniem189

Bericht 23 Mrt 2017 21:35

Re: Heb je een droger?

Nee, wij hebben geen droger. In mijn vorige woning had ik wel een droger. Ik hang de was op zolder op een droogrek. Ik mis de droger niet. Ik gebruikte de droger vooral voor handdoeken en beddengoed.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 23 Mrt 2017 21:37

Re: Heb je een droger?

Wij hebben een droger.
Gebruik hem voor handdoeken en beddengoed.
Alle kleding wordt aan het droogrek gehangen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 23 Mrt 2017 21:38

Re: Heb je een droger?

Marin schreef:Ja. En waarom? Omdat het verrekte handig is. Geen onderbroeken aan de waslijn voor mij. Ik selecteer wel welke kledingstukken wel of niet in de droger gaan. Werkt perfect.


Hier ook! :thumbup:
<<

Anoniem192

Bericht 23 Mrt 2017 21:52

Re: Heb je een droger?

Wij hebben tegenwoordig een rek die op/in het bad kan, zo ideaal!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Mrt 2017 21:52

Re: Heb je een droger?

nee maar ik ga er een kopen, ik heb ook geen koelkast, vriezer, combi-magnetron en wasmachine
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Mrt 2017 21:56

Re: Heb je een droger?

Pippa schreef:Wij hebben tegenwoordig een rek die op/in het bad kan, zo ideaal!


Ik heb geen bad :nopompom: klinkt handig!

Waar ik van baal is dat we droogrekken (2 stuks) nu op mijn werkplekje staan. Op de overloop dus. Dat staat zo slordig als je naar boven loopt. Ze stonden altijd in de voorkamer, maar dat is nu natuurlijk babykamer geworden. Ze kunnen wel naar zolder maar dat is weer zoveel extra sjouwwerk elke keer met de was de trap op (ja luie donder).
Luxeprobleem natuurlijk maar toch!
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 23 Mrt 2017 22:28

Re: Heb je een droger?

Ja, sinds een jaar nu. Ik gebruik hem alleen voor beddengoed en handdoeken. Ik miste het eerst niet echt maar toen er 3 1-persoonsbedden, 1 lit jumeux en veel handdoeken in de was kwamen werd het me echt te veel. Het droogde amper (op onze niet geïsoleerde zolder). Mijn jongens sporten bijvoorbeeld veel en dus douchen ze elke dag ipv eerst om de dag. De handdoeken vliegen er dus ook doorheen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Mrt 2017 22:53

Re: Heb je een droger?

nee
<<

Anoniem185

Bericht 23 Mrt 2017 23:56

Re: Heb je een droger?

Pippa schreef:Ja, wij hebben een wasmachine en droger in één! Ideaal voor handdoeken, beddengoed, ondergoed & keuken textiel.
Wij hebben ook een was-droog combinatie. Ideaal. Ik zet hem 's avonds op timer zodat mijn was precies klaar en droog is op het moment dat ik uit bed kom.
Ik droog niet alles, gewone kleding gaat bij mij aan het rekje. Eigenlijk alleen handdoeken, sportkleding (effen t-shirt en joggingpak), beddengoed, badmat, tafellakens en keukendoekjes, katten-dekentjes, onderbroeken/sokken/hemdjes en pyjama's. Oké, best veel dus toch.
<<

Anoniem192

Bericht 23 Mrt 2017 23:58

Re: Heb je een droger?

Haha Bob, je had beter wat niet kunnen noemen ;) maar ik wil in de nacht niks draaien omdat de buren dat horen, dus ik doe het gewoon overdag of begin van de avond.
<<

Anoniem185

Bericht 24 Mrt 2017 00:07

Re: Heb je een droger?

Hahaha, ja oké, wat niet: normale kleding (broeken/T-shirts/truien) en werkkleding van vriend (pak). Oh en BH's.
Ik denk dat de buren het hier ook wel horen hoor, in een rijtjeshuis. Alleen maak ik me daar niet druk om, ik hoor hun baby ook heel de nacht huilen, of hun honden blaffen, of als ik nachtdienst heb gehad hun muziek die keihard aan gaat vanaf dat buurman naar buiten gaat. Of de grasmaaier om 7:30 in het weekend :laughcry:
Als hij dan zeurt over dat ik mijn was wil doen op tijden dat het mij uitkomt, dan is dat jammer.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 24 Mrt 2017 00:58

Re: Heb je een droger?

Ja wij hebben een droger. Een condensdroger. En daar gaan hand- thee- en keukendoeken, beddengoed, ondergoed van vriend en mij, sokken, badmatjes in. Kleding nooit of de broek moet wat te groot zijn dan gaat ie er wel ff in.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Patsy

Bericht 24 Mrt 2017 08:26

Re: Heb je een droger?

Wij hebben de oude droger van mijn vader gekregen. Hij en mijn vader waren het er over eens dat het voor ons handig zou zijn omdat we veel was hebben. Ik vond het niet nodig omdat ik kleding niet in de droger wil hebben. Nu staat de droger dus werkeloos op zolder :laughcry:.
<<

Anoniem335

Bericht 24 Mrt 2017 08:30

Re: Heb je een droger?

Ja wij hebben een droger omdat we met z'n tweeen op 50 m2 wonen en er maar 1 wasrek in onze woonkamer past.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 24 Mrt 2017 10:18

Re: Heb je een droger?

Nee we hebben geen droger en ik mis het ook totaal niet. Ik zou hem denk ik maar heel weinig gebruiken dus ik vind het zonde van de ruimte en het geld. Wij hebben het ook nog nooit überhaupt overwogen er een aan te schaffen.
<<

Anoniem286

Bericht 24 Mrt 2017 10:23

Re: Heb je een droger?

Ja een warmtepompdroger, ik vind het een geweldig ding. Hij wordt hier ook wel veel gebruikt, vooral voor ondergoed, beddengoed, hydrofielen, beddengoed etc. Ik was alleen maar in het weekend dus dan is het ook wel nodig, anders heb ik geen plek om de was op te hangen want dan droogt het niet snel genoeg. Normale kleding doe ik er overigens vrijwel nooit in of mijn broek moet ruim zitten bv, dan gooi ik hem even erin en past ie weer beter ;)
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 24 Mrt 2017 10:42

Re: Heb je een droger?

Nee, geen ruimte en vind het onnodig geld kosten. Handdoeken en beddengoed droog ik gewoon op een droogrek (iets anders zou ik er ook niet indoen). Heb er 2 staan in een kamertje die ik enkel voor mn kleding gebruik. Droogt hier prima binnen 24uur. En voor in de zomer heb ik buiten een droogmolen staan.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers