Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kraamcadeau 2e kind

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Mrt 2017 19:06

Re: Kraamcadeau 2e kind

Ik zou heel blij zijn met dat cadeau, Huismus. Vind het een erg leuk merk.
Let's discover the world together.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 25 Mrt 2017 19:08

Re: Kraamcadeau 2e kind

Ooh ik bedoel niet dat jij een stom cadeau hebt gekocht! Sorry! Het was niet mijn bedoeling om die indruk te wekken. Ik doelde echt op de wensen van de forummers hier die zo verschillen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 25 Mrt 2017 19:17

Re: Kraamcadeau 2e kind

Die dingen vind ik persoonlijk ook allemaal heel leuk, maar hebben we eerlijk gezegd allemaal al gekregen toen onze zoon geboren is ( Sophie de Giraf o.a). Nou kan je natuurlijk nooit genoeg prentenboeken hebben, maar we hebben denk ik een meter aan boeken in huis, dus de kans dat iemand een boek geeft wat we al hebben is best groot.

Het topic gaat over cadeautjes bij een tweede kindje en zeker bij twee kindjes van hetzelfde geslacht zijn heel veel van die dingen al in huis dus kom je al sneller uit op gepersonaliseerde cadeautjes ( al zou ik het leuk vinden om een badcape met naam te krijgen hoor, maar dat is niet iets wat ik nog heel graag wil hebben voor onze tweede zoon).

Wij hebben de laatste keren bij een borrel voordat de baby geboren werd bij vriendinnen een zwart wit kraambezoek boek gegeven en een boek voor het eerste jaar. Dan moet je natuurlijk wel zeker weten dat ze het nog niet hebben maar is wel iets wat je bij elk kindje weer opnieuw nodig hebt als je het leuk vind om in te vullen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 25 Mrt 2017 19:21

Re: Kraamcadeau 2e kind

Wat een leuk setje zeg! :love: Zoiets vind ik dus wel echt een heel leuk cadeau!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 25 Mrt 2017 19:33

Re: Kraamcadeau 2e kind

Marin schreef:Ik zou heel blij zijn met dat cadeau, Huismus. Vind het een erg leuk merk.

+1 Heel leuk setje en merk idd. Ik vind zulke cadeaus voor iets later juist heel leuk en handig.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jefi