Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Festival Fever

<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 30 Mei 2017 12:16

Re: Festival Fever

Voor komend weekend hebben mijn vriend en ik beide weekendkaarten voor Pinkpop. Op zaterdag gaat mijn moeder ook nog mee :smile:
Maaaar, nu is mijn vriend met zijn sportteam onverwachts door in de competitie en moeten ze komend weekend op zaterdag én maandag spelen voor promotie en kampioenschap. Super tof voor hem dus, maar dat betekend dat ik op maandag niemand heb om mee naar Pinkpop te gaan. Mijn vriend kan dan wel wat later na komen (behalve als ze kampioen zijn, dan hebben ze natuurlijk een feestje van de club), maar als hij later komt, zal dat rond 19.00 uur zijn. 'S middags is er al een optreden welke ik echt super graag wil zien. Zouden jullie in dit geval alleen gaan? Het lijkt me zo vreemd om daar alleen rond te wandelen! We wonen trouwens in zuid-limburg dus het is gelukkig wel redelijk dicht bij huis :D
Iemand ervaring met alleen naar een festival gaan?
09-07-2018
11-07-2021
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 30 Mei 2017 12:24

Re: Festival Fever

Ik zou wel gewoon alleen gaan. Vooral als er bands komen die je graag wilt zien.

Ik ben ook vaak op pinkpop geweest. Soms wilde ik graag iets zien en degene met wie ik was niet en dan ging ik ook alleen.
We lopen zoveel mensen rond het valt echt niet op dat je er alleen loopt.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Mei 2017 12:29

Re: Festival Fever

Ja joh, gewoon alleen gaan! Je komt toch voor de muziek, gezellig doen kan later wel weer!
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem224

Bericht 30 Mei 2017 13:17

Re: Festival Fever

Ik heb een weekend Intents achter de rug. Heel gaaf, maar ben nog steeds aan het bijkomen. :palm:

Wil heeeeeel misschien nog naar Defqon.1
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 30 Mei 2017 13:54

Re: Festival Fever

Ik ga niet naar hele grote festivals, maar meer de kleinere in de buurt. Ik ben naar La Musica geweest en ga nog naar By The Creek en World of Pleasure.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 30 Mei 2017 14:07

Re: Festival Fever

Bliss schreef:Ja joh, gewoon alleen gaan! Je komt toch voor de muziek, gezellig doen kan later wel weer!


Je hebt ook helemaal gelijk! Maar het is toch wel even een bepaalde drempel hoor :palm:
Ik probeer eerst nog even te kijken of ik een vriendin mee gesleept krijg, anders denk ik inderdaad dat ik toch maar alleen ga.
09-07-2018
11-07-2021
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers