Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Korte lengtemaat jeans

<<

Evaa@

Noob

Berichten: 61

Geregistreerd: 08 Okt 2015 19:19

Bericht 19 Mrt 2017 13:29

Korte lengtemaat jeans

Ik stond vroeger niet vooraan met het uitdelen van lengtes dus daarom ben ik blijven hangen op 1.54. Vrij klein dus :P Het 'probleem' waar ik al jaren op stuit is dat broeken/jeans al-tijd te lang zijn! Al mijn broeken zijn skinny, lengtemaat 32 maar vanaf halverwege mijn onderbeen is het skinny en aansluitende ver te zoeken, vrij logisch eigenlijk want ze zijn gewoon te lang. Nu is dit geen wereldramp want ik sla het wel om, laarzen aan en klaar. Maar ik heb ook enkellaarsjes en dan ziet het er niet uit: je ziet de omslag, het is 'rommelig' als in: de broek is erin gepropt, zo lijkt het en dat vind ik niet mooi. Ik wil ook een echte skinny jeans die t/m de enkel strak zit! De jeans van de miss-etam heb ik al eens aangehad: lente is perfect maar niet skinny. Hetzelfde geldt voor de broeken van bonprix: lengte perfect maar onderaan ook niet skinny :( Nu zie ik genoeg jeans met lengtemaat 28 voorbij komen maar die zijn allemaal vrij prijzig en dat heb ik er niet voor over. Mijn maximale prijs voor een broek is €50,-. Hebben jullie tips voor de echte skinny maar dan ook echt skinny tot aan je enkel jeans?
<<

Anoniem316

Bericht 19 Mrt 2017 13:37

Re: Korte lengtemaat jeans

Misschien bonprix? Daar hebben ze korte lengte maten.
<<

Anoniem257

Bericht 19 Mrt 2017 14:03

Re: Korte lengtemaat jeans

Wel even lezen he Dee ;-) haha

Ik zelf heb ook dat probleem, ik ben 157 ofzo. Vero Moda had lengtemaat 30. Geen idee of ze dat nu nog steeds hebben. Tegenwoordig koop ik enkel jeans, die zitten voor mijn lengte dan perfect als een gewone broek. Die zijn wel skinny
<<

Anoniem257

Bericht 19 Mrt 2017 14:09

Re: Korte lengtemaat jeans

Kun je geen lengte maat 30 aan?
<<

Anoniem221

Bericht 19 Mrt 2017 14:14

Re: Korte lengtemaat jeans

C&A heeft korte en langere modellen van dezelfde jeanssoorten. Vroeger heb ik veel lengtemaat 30 gehaald bij Only. Verder kom je dan in het duurdere segment en dat vind ik niet zo fijn. Ik ben negen cm groter en heb het geluk dat ik 32 ook aan kan, maar ik vind 30 mooier als het ook echt mooi aansluit. Bij 30 heb ik meestal hoog water. Weer de andere kant van de medaille.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Mrt 2017 14:23

Re: Korte lengtemaat jeans

Ohhh haha Betty :laughcry:
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Mrt 2017 14:40

Re: Korte lengtemaat jeans

In de webshop van de Only zie ik genoeg skinnies met lengtemaat 30 :) en rond de 50 euro.

Jeanscentre heeft ook wel wat, maar dat is wat prijzig. Misschien de uitverkoop in de gaten houden?
08/2018
05/2021
<<

Evaa@

Noob

Berichten: 61

Geregistreerd: 08 Okt 2015 19:19

Bericht 19 Mrt 2017 14:55

Re: Korte lengtemaat jeans

Betty schreef:Kun je geen lengte maat 30 aan?


Nee dat is ook te lang :( Ik zoek echt lengtemaat 28, maar met enkeljeans bedoel je daarmee de 7/8ste broeken? Dan zou dat ook een optie kunnen zijn maar dan moet het wel skinny, skinny zijn. Ik wil gewoon zo graag een broek/jeans met het idee van legging, dat het goed aansluit :angel:
<<

Anoniem184

Bericht 19 Mrt 2017 14:56

Re: Korte lengtemaat jeans

Fedora, de korte modellen van C&A zitten bij mij (1,62) precies goed. Voor Evaa zijn ze dan waarschijnlijk weer te lang.

Evaa, is het niet een idee om in plaats van om te slaan, de broeken gewoon in te (laten) korten? Dat scheelt al iets aan rommelig effect. Verder kan ik je niet helpen met skinny broeken, skinny staat mij (helaas) niet. Ik heb wel het idee dat skinny tegenwoordig wat wijder is dan een paar jaar terug en de slim fit echt de strakke broeken zijn.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Mrt 2017 15:04

Re: Korte lengtemaat jeans

Maple schreef:Fedora, de korte modellen van C&A zitten bij mij (1,62) precies goed. Voor Evaa zijn ze dan waarschijnlijk weer te lang.

Evaa, is het niet een idee om in plaats van om te slaan, de broeken gewoon in te (laten) korten? Dat scheelt al iets aan rommelig effect. Verder kan ik je niet helpen met skinny broeken, skinny staat mij (helaas) niet. Ik heb wel het idee dat skinny tegenwoordig wat wijder is dan een paar jaar terug en de slim fit echt de strakke broeken zijn.


Volgens mij is skinny fit net nog iets strakker dan slimfit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem184

Bericht 19 Mrt 2017 15:08

Re: Korte lengtemaat jeans

Oh is dat zo? Dan draai ik ze waarschijnlijk om. Ach ik koop altijd straight jeans dus ik heb eigenlijk ook weinig kaas gegeten van skinny/slimfit, ik dacht dat alleen onlangs gezien te hebben :)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Mrt 2017 15:15

Re: Korte lengtemaat jeans

Volgens mij is het vooral het model. Ik heb voor E twee paar skinnyfit gekocht omdat hij erg smal is en zijn broeken hem altijd te ruim zitten, maar die broeken zitten nog steeds aan de ruime kant bij zijn billen, maar ze sluiten heel nauw om zijn enkels, wat heel lastig is bij het uittrekken. Het zijn mooie broeken en ze staan hem leuk, maar de volgende keer probeer ik toch maar slimfit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elle123

Bericht 19 Mrt 2017 15:18

Re: Korte lengtemaat jeans

Ik ben wel iets langer dan jij (1.68), maar de skinny broeken van H&M zitten bij mij mooi strak tot aan de enkel en niet te lang. Ik neem daar dan lengte 30 (ik weet niet of ze 28 ook hebben).
http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0399256006.html#Donkergrijs Deze zijn maar een tientje en zijn helemaal skinny en ook nog enkel lengte, dus voor jou misschien gewoon lang.

Verder heb ik er een van Diesel, model Grupee Ankle. Die is dus enkellengte en ook in lengtematen te koop. Ik heb daar zelf lengte 32 van, zodat hij bij mij gewoon lang valt. Maar wel een heel eind boven je budget helaas. G-Star vind ik vrij kort vallen, ik heb er een in lengte 30 en die is bij mij toch bijna 7/8 lengte.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Mrt 2017 15:39

Re: Korte lengtemaat jeans

Wat is je binnenbeenlengte? Als je dat opmeet kan je online veel makkelijker broeken vinden.
<<

Evaa@

Noob

Berichten: 61

Geregistreerd: 08 Okt 2015 19:19

Bericht 19 Mrt 2017 15:41

Re: Korte lengtemaat jeans

Maple: Daar heb ik inderdaad ook al vaak aan zitten denken maar zou dat echt helpen? De broek is dan nog te wijd heb ik het idee omdat mijn 'enkelstuk' bij een normaal persoon halverwege het onderbeen zit, oké lastig uitleggen haha maar hopelijk snap je wat ik bedoel.

Elle123: Thanks! Ik heb vorige week een aantal broeken besteld bij de H&M, lengtemaat 30 en dan maar op hoop van zegen haha maar hier heb ik volgens mij compleet overheen gekeken :palm: En inderdaad zeg: geen geld!

Scandic: Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Meet je dat op vanaf je lies t/m je enkels? Moment; ik ga het even opmeten haha > Update: mijn binnenbeenlengte is 66, wow dat is wel erg kort volgens mij
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Mrt 2017 15:44

Re: Korte lengtemaat jeans

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 19 Mrt 2017 17:53

Re: Korte lengtemaat jeans

Asos Petite! Hebben ontzettend veel soorten jeans van skinny tot mom jeans en hebben lengte 28 en zelfs lengte 26! Ik ben wel fan van ASOS jeans.

Prijzen zijn ook goed te doen en ze hebben gratis verzending en retourneren.

Bij de informatie staat ook vaak de lengte van het model en de maat die ze draagt. De modellen die ik net voorbij zag komen waren bijv. 1.63 en droegen lengte 26.
Afbeelding

http://www.asos.com/women/petite/jeans/cat/?cid=8351
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Mrt 2017 18:16

Re: Korte lengtemaat jeans

Ik zou m'n broeken dan mooi korter laten maken. Kost meestal iets van €7,50 per broek. Dat zou ik er wel voor over hebben.
#teammaple🍁
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 20 Mrt 2017 19:29

Re: Korte lengtemaat jeans

Ik ben 1.55 en heb vaak hetzelfde probleem. Ik heb vorig jaar een perfecte broek gekocht bij de mango en een paar maanden geleden bij de Zara.
Smile, it's free!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 20 Mrt 2017 20:51

Re: Korte lengtemaat jeans

Ik heb vaak broeken van LTB, die hebben lengtemaat 30. Misschien dat eens proberen? Al denk ik eigenlijk dat de meeste daarvan wel boven je budget zijn.

UN: korter maken is niet altijd mooi omdat de broek uit model is zeg maar, tenminste...dat heb ik dan:)
⁠♡♡♡
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 20 Mrt 2017 22:06

Re: Korte lengtemaat jeans

Primark misschien? Weet zo even niet meer of die ook lengtematen heeft.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem257

Bericht 20 Mrt 2017 22:43

Re: Korte lengtemaat jeans

Urban Naked schreef:Ik zou m'n broeken dan mooi korter laten maken. Kost meestal iets van €7,50 per broek. Dat zou ik er wel voor over hebben.

Maar dan is de broek niet skinny
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Mrt 2017 23:47

Re: Korte lengtemaat jeans

LTB heeft wel lengtemaat 30, maar niet korter volgens mij. Lengtemaat 30 bij mij ook vaak iets te lang.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15978

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Mrt 2017 05:20

Re: Korte lengtemaat jeans

Lastig en herkenbaar, al ben ik 163 cm.

Ik heb vorig jaar een broek van Denham gekocht in lengtemaat 28. Ideaal, maar het is wel een heel duur merk, deze broek kostte 175 euro.

Ik zie bij Only ook steeds meer broeken in lengtemaat 30, net als LTB. Deze zijn heel betaalbaar, al is lengtemaat 30 voor mij ook vaak nog te lang. De combi van anklejeans en lengtemaat 30 is vaak perfect, die heeft Only onder andere.

En anders vind ik Frankie haar tip (Asos Petite) een hele goede. Daar ga ik zeker eens kijken!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers