Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Teleurgesteld in familielid

<<

anoniem203

Bericht 17 Mrt 2017 21:54

Teleurgesteld in familielid

Ik moet dit even van mij afschrijven want ik merk dat ik in een teleurgestelde/verdrietige bui blijf hangen. Sorry voor het lange verhaal ook maar ik hoop dat tenminste één iemand de moeite doet om het te lezen.

Ik heb een tante. Ook nog eens mijn peettante die ik altijd als een vriendin en tweede moeder heb gezien. Vroeger leuke uitstapjes gedaan, logeren, later paste ik op haar kinderen, ging maandelijks bij haar op visite, bleef gezellig bij hun eten en noem maar op. Als er iets was kon ik het bij haar kwijt en onverwachts langskomen was nooit een probleem. Het eerste jaar van mijn oudste zoon kwam ze vaak langs en heeft ook een paar keer op onze oudste zoon gepast. Ongeveer een jaar tot 2 jaar later kreeg ze een baan van 24 uur per week. Hiervoor werkte ze niet en was haar contactenkring niet zo heel breed. Ze nam er nog een hobby en een sport bij en naast haar werk was ze dan ook daardoor 2 avonden van huis. Omdat ik het zelf druk had met de kinderen en zij met haar ding werd ons contact minder en minder. En de laatste 4 jaar is er nauwelijks contact meer. Ik vind dit echt heel erg en lig hier vaak wakker van. Ik mis haar verschrikkelijk en heb diverse pogingen gedaan om het contact te herstellen. En iedere keer werd ik afgewezen of genegeert. De laatste 3 jaar heb ik haar eigenlijk alleen gezien op de verjaardag van mijn kinderen. Ze was dan weer even de gezellige tante van toen en bleef hooguit maar een uurtje en weg was ze. Alleen nu heeft ze vandaag voor de tweede keer de verjaardag van mijn jongste zoon afgezegd. En dan doet ontzettend veel pijn. Vorig jaar ging ze naar de Carnavalsoptocht kijken in de grote stad en dit weekend heef ze een uitje met een collega. Ik heb het idee dat ik niet meer belangrijk voor haar ben. Terwijl ik veel dingen voor haar heb gedaan mijn hele leven lang. Om nog een voorbeeld te noemen waarbij ze mij heeft laten vallen was toen ik een oppas zocht voor mijn jongste zoon om naar de begrafenis van de moeder van een vriendin te kunnen. Zij was mijn laatste optie (dat wist ze) en ik wist dat ze vakantie had. Kreeg ik een app terug met 'nee liever niet want ik heb vakantie' Vervolgens heb ik niet naar die begrafenis gekund en die bewuste ochtend zag ik dat ze druk een spelletje aan het doen was op de tablet. Ik speel hetzelfde spel en zag haar vaak voorbij komen. En de druppel was toen ik een dag later las dat ze de hele dag bij haar thuis op 2 honden van haar collega had gepast. Dus wel een hele dag op 2 honden van haar collega en dus geen 1,5 uur op het zoontje van haar nichtje die dan op begrafenis kon. Vanaf toen voelde ik mij enorm aan de kant gezet en toen heeft ze mij echt op mijn ziel getrapt.

Omdat ik dus diverse pogingen heb gedaan om het een beetje te lijmen, ze mij steeds kwetst/negeert is dit gewoon de druppel. Ik heb mijn energie verspilt en ik wil dit niet meer. Mijn kinderen zijn heel belangrijk voor mij. Ik was heel belangrijk voor haar en het is gewoon allemaal weg. Ik heb haar op mijn fb en ik wil haar eraf hebben. Er kan nooit een felicitatie of wat dan ook vanaf terwijl ik bij andere de overdreven kant zie. En iederer keer steekt het. Uit zelfbescherming wil ik dit gewoon niet zien. Ik wil haar gewoon even niet meer zien. Zelfs geen foto meer van haar. Het zit nu gewoon zo diep dat het denk ik gewoon niet meer te redden valt. Terwijl ik hier vaak verdriet om heb en vaak wakker om ligt zal zij mij een soort van vergeten zijn. Ik denk zelfs dat ze zich van geen kwaad bewust is. Ik kan mij dat alleen zo niet voorstellen.

Maar kan ik dit maken? Als het een collega/kennis/buurvrouw of weet ik het was geweest had ik gelijk alle contacten verbroken. Maar het is familie? En wat moet ik dan? Mijn pogingen zijn op en iemand andere van de familie wil ik er niet bij betrekken.
<<

anoniem203

Bericht 17 Mrt 2017 22:13

Re: Teleurgesteld in familielid

Nu zet ik mezelf neer als een fb verslaafde maar dat valt reuze mee ;) Het is alleen net als ik even kijk ik haar iedere keer zie op foto of ze heeft ergens een reactie bij gezet. Zo ben ik zelf geneigd om fb gewoon te vermijden.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 17 Mrt 2017 22:17

Re: Teleurgesteld in familielid

Ik zou haar verwijderen en wellicht dat er bij haar ooit een kwartje gaat vallen.
Al heb ik daar sterk mijn twijfels over omdat ze volgens mij nogal druk met zichzelf is.
Ik heb ook zo'n tante. Mijn lievelingstante. Het contact wordt minder en minder en op uitnodigingen voor verjaardagen van mijn kinderen wordt niet eens gereageerd laat staan dat ze komt. Ik ben er ook klaar mee maar vind het verder wel best zo. Heb het druk genoeg.
04-2014
10-2015
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 17 Mrt 2017 22:24

Re: Teleurgesteld in familielid

Wat rot ava! Ik begrijp je teleurstelling precies, heb precies dit gehad met mijn eigen peettante. Al is het contact hier inmiddels helemaal klaar sinds een jaar of vijf.
Zo jammer als je het gevoel hebt dat iemand je niet meer ziet staan terwijl jij nog zoveel van diegene houdt. Ik kon op een gegeven moment ook niet anders meer als haar geheel uit mn leven bannen om continue teleurstelling te voorkomen. Dus ik begrijp erg goed dat je haar van Facebook wilt hebben!
Hier hebben mijn ouders er nog eens iets van gezegd, maar dat hielp ook weinig. Misschien is dat bij jou een optie?
Aan de andere kant... wil je jezelf opnieuw laten teleurstellen? Gewoon lekker voor jezelf kiezen en haar verwijderen! Dan kan dat iig niet steeds gebeuren en kun je haar gaan loslaten.
Juli 2015
Maart 2017
<<

anoniem203

Bericht 17 Mrt 2017 22:35

Re: Teleurgesteld in familielid

Mijn verstand zegt dat ik dat ook gewoon moet doen. Dan zie ik ook niks, word ik ook niet gekwetst en dan is het prima. Maar mijn hart zegt iets anders. Misschien is er nog wel een sprankje hoop, misschien heeft ze wel een goede reden. Alleen het duurt alleen zo lang. En ik vind het ook gelijk zo definitief om haar te verwijderen. Ik kom toch nooit echt van haar af want ze is familie. Stel iemand van de familie gaat dood en dan ontstaat er weer zo'n wrijving als we elkaar dan zien op de begrafenis. Of misschien heb ik haar hulp nog eens nodig als mijn moeder (haar zus) iets overkomt. Ik vind het zo lastig. Wat ik al zei een vriendin/kennis verwijder te makkelijker uit je leven dan iemand van je familie. Maar toch.. ik krijg al buikpijn als ik haar profielfoto zie :no: Lastig..
<<

anoniem203

Bericht 17 Mrt 2017 22:40

Re: Teleurgesteld in familielid

Pure ik wil mijn moeder niet echt mee belasten. Ze weet dat ik er mee zit maar mijn moeder praat alles goed en wil geen ruzie of wat dan ook. Ze zegt ook vaak dat ze er misschien wel een reden voor heeft, het gewoon vergeten is of ze heeft het gewoon te druk. Ze wil gewoon geen kant kiezen zeg maar. Dat hoeft ook niet maar dat denk ze dan.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 17 Mrt 2017 22:52

Re: Teleurgesteld in familielid

Je zou haar als tussenstap ook nog kunnen ontvolgen, maakt het wat minder heftig ineens mss
2015 💙
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 17 Mrt 2017 23:33

Re: Teleurgesteld in familielid

Wat minx zegt dacht ik ook. Daarnaast kan je haar in een aparte groep zetten met minder toegang tot je profiel. Zo is het voor jou minder confronterend maar blijven jullie nog wel fb vrienden.
Afbeelding
<<

anoniem196

Bericht 18 Mrt 2017 06:49

Re: Teleurgesteld in familielid

Ik zou haar bellen en zeggen dat je wil praten.
Vertel wat je dwars zit en hoor haar kant.
Je kan dan na het gesprek er altijd nog een punt achter zetten.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 18 Mrt 2017 06:59

Re: Teleurgesteld in familielid

Wat een lastige situatie.
Ik zou ook proberen om het gesprek met haar aan te gaan.
Misschien doet ze het niet bewust en heeft ze niet door hoe jij je er onder voelt?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 18 Mrt 2017 07:44

Re: Teleurgesteld in familielid

Wat een rottige situatie, je teleurstelling en verdrietig spat van mijn beeldscherm af. Je voelt je enorm afgewezen en in de steek gelaten door iemand die als een tweede moeder voor je is (is ipv was, want anders zou het je niet zoveel pijn meer doen) en vanuit die emoties wil je nu keuzes maken. Toch is het een heek eenzijdig belicht verhaal en ik denk dat je eerst het gesprek met haar moet aangaan voordat je zulke rigoreuze beslissingen neemt. Je hebt je best gedaan contact te krijgen maar dat is helaas niet gelukt. Als je in de mogelijkheid bent zou ik naar haar toe rijden en aanbellen. Best een confrontatie voor haar dan maar dan volgt er hopelijk wel eindelijk openheid.

Wat fb betreft, ik zou haar eerst ontvolgen en dan kun je haar altijd nog ontvrienden.

Stekte ermee!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 18 Mrt 2017 07:46

Re: Teleurgesteld in familielid

Wat ik inderdaad niet uit je stukje kan halen is of je dit al eens met haar besproken hebt. Dat zou in mijn ogen eigenlijk de eerste stap moeten zijn. Je zegt zelf dat ze het misschien niet eens in de gaten heeft, dus ik zou het gesprek aan gaan.

Verder is het natuurlijk heel jammer als zulke contacten verwateren, daar zou ik heel teleurgesteld over zijn. Met name dat verhaal over de begrafenis zou rauw op mijn dak vallen. Maar zonder gesprek weet je gewoon niet of er misschien iets speelt, haar wereld is natuurlijk een stuk groter geworden met meer sociale contacten en dat is ook gewoon druk. Dus mijn advies is: praat met elkaar en aan de hand van dat gesprek kan je altijd gaan kijken wat je wil doen.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 18 Mrt 2017 08:00

Re: Teleurgesteld in familielid

Wat vervelend (en herkenbaar helaas), wat Knilles zich afvraagt lees ik ook niet terug. Heb je het er al met haar over gehad?

Verder vind ik de situatie die je aandraagt over de begrafenis iets heel vervelends maar omdat zij jouw laatste oppas optie is wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze het maar moet doen. Dat zou ik haar dan ook verder niet meer kwalijk nemen.

Verder zou ik haar op Facebook inderdaad ontvolgen zodat je niet meer alles direct ziet maar alleen wanneer je haar op zoekt.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem245

Bericht 18 Mrt 2017 08:20

Re: Teleurgesteld in familielid

Deels herkenbaar, ik heb ook zo'n tante. Ik en mijn zoon waren alles voor haar, ze woont een eindje weg maar kwam elke week toen mijn oma nog leefde deze kant op en kwam ze ook altijd bij ons aan, of ze nam mijn zoon mee voor een dagje weg. Toen is er wat voorgevallen in de familie (inmiddels weer opgelost) en in die periode heb ik niks meer gehoord. Ook op verjaardagen zei ze ons niks. Terwijl ik en zoon er niks mee te maken hadden.. Heel vreemd. Dat heeft mijn gevoel over haar wel echt verandert. Inmiddels zijn de perikelen allemaal opgelost en doet ze weer normaal, alleen oma is overlden en dus komt ze niet meer zo vaak deze kant op en uit haarzelf is er ook geen contact. Ik vind het jammer, maar dat is het dan ook. Ik heb wel normaal contact met haar, maar zoals het was wordt het niet meer.
In jouw geval zou ik haar inderdaad ontvolgen, dan kom je minder van haar tegen. Wel erg hoor, zo zie je maar hoe je je kunt vergissen in mensen. Daar ben ik toen heel duidelijk achter gekomen.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 18 Mrt 2017 08:33

Re: Teleurgesteld in familielid

Ik zou haar ook ontvolgen, maar niet ontvrienden.

Ik heb een tante die ik het liefst nooit meer zou zien. Ze gelooft in bepaalde zaken (richting complottheorieën) en geeft mensen levensgevaarlijke (gezondheids)adviezen. Ik kan daar verschrikkelijk kwaad om worden omdat ze zo mijn familie in gevaar brengt. Godzijdank zijn ze niet zo naïef, maar het feit dat ze dit probeert, doet mijn bloed al koken.

De rest van de familie heeft goed contact met haar, dus ontloop ik haar zoveel mogelijk, zonder dingen op de spits te drijven. Denk dat mijn familie er niks aan heeft als er echt ruzie komt en door de afstand zie ik haar misschien 1x per 2 jaar. Dan zorg ik dat de tafelschikking zo uitkomt dat ik toe-val-lig alweeeer niet naast haar zit, bijt ik even op mijn tanden en hoop ik dat ze niet teveel onzin uitkraamt.
Beetje zwak? Vast wel. Maar ik belast mijn ouders niet met een familieconflict.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 18 Mrt 2017 08:56

Re: Teleurgesteld in familielid

Als ik je bericht lees en het vergelijk met mijn eigen tante die als een tweede moeder voor me is dan denk ik alleen maar: vertel haar hoe erg je haar mist. Als er altijd een hechte band is geweest met haar dan kan het toch niet anders dan dat het haar iets doet dat je haar mist?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem281

Bericht 18 Mrt 2017 09:46

Re: Teleurgesteld in familielid

Praat erover. Je kan dan hooguit nog één keer keihard teleurgesteld worden, als ze je verteld dat je inderdaad minder belangrijk bent (geworden) maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
<<

Brooke

Bericht 18 Mrt 2017 10:00

Re: Teleurgesteld in familielid

Inderdaad het gesprek aangaan. Ik weet uit eigen ervaring dat sommige mensen het gewoon écht niet door hebben en het kwartje gewoon niet valt, tot je ze ermee confronteert.
En misschien denkt ze wel omdat je volwassen bent, dat je haar niet meer zo nodig hebt. Dat kan, soms denken mensen gewoon zo. Dus gewoon een gesprek aangaan en vanuit daaruit verder zien, want zo kan je niet verder en zal het aan je blijven knagen.
<<

Anoniem210

Bericht 18 Mrt 2017 11:17

Re: Teleurgesteld in familielid

Wat een verdrietige situatie. Je verdriet knalt van het scherm af. Ik vind het heel begrijpelijk dat je je gekwetst voelt.
Omdat het om een heel belangrijk persoon in je leven gaat zou ik ook het gesprek aan gaan. Rijd een keer langs en uit je gevoelens. Zeg wat je opvalt en hoeveel pijn het je doet. Je tante kan er dan op reageren. Misschien krijg je niet de antwoorden die je wilt en zal ze je wederom kunnen kwetsen. Misschien geeft ze je wel antwoorden waar je troost in kunt vinden. Maar hoe dan ook, je zult antwoorden vinden die je niet vind als je het er bij laat.

Voor nu zou ik haar ontvolgen op Facebook zodat je niet met haar geconfronteerd word op momenten dat je dat zelf niet wilt.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mrt 2017 12:22

Re: Teleurgesteld in familielid

Ik reageer zonder de andere reacties gelezen te hebben, want ik heb een beetje haast en wilde je verhaal niet negeren. Allereerst is het natuurlijk heel verdrietig voor je dat de rollen nu omgekeerd lijken te zijn: waar jij eerst zo belangrijk was voor je tante, is het nu zo dat je behoefte hebt aan contact met haar. Ik snap wel dat ze nu haar aandacht is gaan verdelen, maar ze lijkt er nog niet echt een balans in te hebben gevonden. Of het kan ook nog zo zijn dat ze haar prioriteiten anders heeft gesteld. Dat weet niemand, behalve zij. Daarom kun je ook niets anders doen dan met haar in gesprek te gaan en als je dit niet meer wilt, moet je proberen het te laten voor wat het is. Bij welke optie voel jij je, gezien de omstandigheden, het beste?

Als je wel met haar in gesprek gaat, of iig aangeeft wat jou dwarszit, zou ik het wel kort houden. Aangeven dat je haar mist en dat je merkt dat de respons van je tante nihil is of geheel uitblijft. Daarbij vragen hoe zij dat ziet. Ik begrijp heel goed dat je hier het hele verhaal vertelt, maar bij je tante is dat overbodig. Zij weet zelf ook hoe jullie band was en wat jullie zoal hebben meegemaakt. Ik hoop dat ze je de ruimte geeft om je te uiten.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 18 Mrt 2017 15:59

Re: Teleurgesteld in familielid

Jeetje wat een pijnlijke situatie. Ik vind dat je al heel goede adviezen hebt gekregen en heb daar eigenlijk niks aan toe te voegen. Ik wilde alleen ook niet zomaar wegklikken omdat het jou duidelijk zo'n pijn doet.
Heb je een idee wat je het liefst zou willen van tante?
Ik zou haar niet ontvrienden zonder gesprek. Je zou dit natuurlijk zelfs in een brief kunnen verwoorden. Dan heb je rustig de tijd na te denken wat je wilt zeggen.
Sterkte!
<<

anoniem203

Bericht 18 Mrt 2017 21:03

Re: Teleurgesteld in familielid

Zo ik heb even tijd om te reageren. Jullie reacties zijn lief!

Wat ik dus niet durf en kan is face to face met haar een gesprek aan te gaan. De emoties zitten nu zo hoog dat ik voor 99,9% na de eerste zin in huilen uitbarst ze mag best zien dat ik verdrietig ben maar als ik zo moet huilen ga ik net als zeehond praten en kom ik er niet uit. Vooral nu niet omdat het nu weer vers is. Morgen is namelijk het verjaardagsfeestje van mijn zoontje en gisteren heeft ze afgezegd via de app. Per brief heb ik een tijdje terug ook aan zitten denken. Maar wat zet ik er dan in naast dat ik het jammer vind dat ik haar bijna nooit meer zie? Moet ik dan ook dingen opnoemen waardoor ik ben gekwetst zoals bij de begrafenis. Dat is nu inmiddels ook alweer 1,5 jaar geleden. En moet ik er in de brief alles uitgooien of moet ik het meer oppervlakkig houden? Ik denk sowieso dat ik eerst even moet afwachten. Vorig jaar heeft ze in haar afzeg-berichtje gelijk de vraag gesteld of ze een week later even snel kon langskomen. Nu stond dat er niet bij. En ook heb ik haar geen bericht terug gestuurd. Ik dacht gisteren gelijk dat ze de boom in kon en later veranderde mijn boosheid in verdriet. Stel dat ze komende week wel nog een keer langskomt en het moment is daar durf ik misschien wel met haar te praten. Maar dat ligt er ook aan wie er dan nog meer allemaal thuis zijn. Stel mijn man zit naast mij op de bank dan begin ik er niet over. Die schiet gelijk in de beschermingsrol en ik wil dan ook niet dat zij zich in het nauw gedreven voelt ofzo. En stel dat ik dus niks meer van haar hoor moet ik mij misschien toch eens aan een brief wagen.. Ik ga haar dan iig geen uitnodiging versturen als mijn oudste in Juli jarig is. Ik geloof dat hij haar ook niet eens meer herkent.. :snik:
<<

Anoniem198

Bericht 18 Mrt 2017 21:23

Re: Teleurgesteld in familielid

Ik kan mij voorstellen dat je het moeilijk vindt om de confrontatie aan te gaan.
Je zegt dat je nog niet heb gereageerd op haar app.
Zelf zou ik reageren met dat je het jammer vindt dat jullie elkaar zo weinig zien.

Wellicht dat dat een ingang geeft om het gesprek aan te gaan.
Als ze er niet op reageerd is het ook duidelijk lijkt mij.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mrt 2017 21:34

Re: Teleurgesteld in familielid

Misschien hoef je in een brief, of een face to face samenkomen, geen voorvallen te noemen (tenzij zij uiteindelijk om een voorbeeld vraagt) want die doen er niet zo toe. Het gaat er niet om of zij 1x of 10x afgezegd heeft of wat dan ook, het gaat erom dat jij een hele bijzondere band had met een vrouw die zo te lezen heel geweldig was en die enorm waardevol voor jou was en nog is want anders raakte dit jou niet zo.
Dus wat je haar duidelijk moet maken is dat je haar in jouw leven mist. Dat je nog steeds zo vaak denkt aan jullie bijzondere band en aan hoe jij altijd bij haar terecht kon en alles, en dat jij het gevoel hebt dat jullie uit elkaar zijn gegroeid. Dat je haar mist en hoopt dat zij nog steeds een rol in jouw leven wil hebben.
En als ze daar niet op in gaat, of toch weer vaag blijft, dan moet je misschien gaan denken aan zelfbescherming en haar rol in jouw leven zo klein en minimaal mogelijk maken. Helemaal geen Facebook bv.
Maar dat is iets van later zorg, eerst maar eens jouw gevoel overbrengen. Niet verwijten, geen 'ja maar jij' gewoon uitspreken of schrijven wat jij mist en wat zij voor jou betekent.
<<

anoniem203

Bericht 18 Mrt 2017 21:54

Re: Teleurgesteld in familielid

Victoria schreef:Ik kan mij voorstellen dat je het moeilijk vindt om de confrontatie aan te gaan.
Je zegt dat je nog niet heb gereageerd op haar app.
Zelf zou ik reageren met dat je het jammer vindt dat jullie elkaar zo weinig zien.

Wellicht dat dat een ingang geeft om het gesprek aan te gaan.
Als ze er niet op reageerd is het ook duidelijk lijkt mij.


Een jaar geleden al een keer gedaan maar toen kreeg ik er geen reactie op..
Nu hoop ik eigenlijk dat ze denkt dat ik teleurgesteld ben en daarom niet reageer. Maar dat zal wel niet.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers