Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Open Toren Dag Amsterdam zaterdag 25 maart 2017

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 16 Mrt 2017 14:22

Open Toren Dag Amsterdam zaterdag 25 maart 2017

Het is de eerste keer dat ik dit ga bezoeken en ik heb er heel veel zin in. Vandaar een topic om dit ook hier onder de aandacht te brengen.

http://opentorendag.nl/nl_NL/Home/0/156/

Gekopieerd van de site:

5de editie Open Toren Dag!
zaterdag 25 maart 2017
28 historische en hedendaagse torens openen hun deuren voor u, met dit jaar maar liefst 11 nieuwe deelnemers.
Lees a.u.b. de bezoekersvoorwaarden goed door.

Bekijk de openingstijden op deze site (10:00 - 16:00 uur, tenzij anders vermeld) en de gelimiteerde toegangsmogelijkheden: de Westertoren, de Oudekerkstoren, de Posthoornkerk, de Rembrandt Tower Boardroom en De Wolkenkrabber.

Bij het ABN AMRO Hoofdkantoor kunt u om 12:30 uur en om 14:00 uur deelnemen aan de kunst- en architectuurtours. Gedurende de hele gehele dag is iedereen welkom op de hoogste verdieping om daar van het prachtige uitzicht te genieten. ABN AMRO sluit dit jaar om 15:00 uur en alle andere deelnemende torens zijn open tot 16:00 uur.

In VondelCS kunnen bezoekers kunst, antiek en curiosa laten taxeren met een relatie tot het onderwerp Amsterdamse torens.

Gedurende de dag kunt u meedoen aan de Film- en Fotowedstrijd ‘Amsterdamse Hoogtepunten’. 

Wij wensen u een mooie dag en raden u aan om uw verrekijker en camera mee te nemen, om zo extra te kunnen genieten van de prachtige vergezichten en kans te maken op de prijzen!

Organisatie Open Toren Dag
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 16 Mrt 2017 14:25

Re: Open Toren Dag Amsterdam zaterdag 25 maart 2017

Ik heb zelf een behoorlijk strakke planning want ik wil meteen om 10.00 uur in Zuidoost beginnen want lijkt me erg leuk om vandaar uitzicht over de Arena ed te zien. Ik ben in die buurt nog nooit ergens zo hoog geweest voor het uitzicht.

Daarna wil ik naar de Zuidas en in elk geval naar The Edge, de ABN Amro toren en Symphonie. Stiekem wil ik al de nieuwe torens in de Zuidas op maar dat zal niet lukken om alles te proppen in die voor mij beperkte tijd tussen 10.00 en 16.00 uur
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 16 Mrt 2017 14:26

Re: Open Toren Dag Amsterdam zaterdag 25 maart 2017

Ah shit. Vorig jaar waren we te laat met inschrijven en nu dus weer.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 16 Mrt 2017 14:31

Re: Open Toren Dag Amsterdam zaterdag 25 maart 2017

Whatever schreef:Ah shit. Vorig jaar waren we te laat met inschrijven en nu dus weer.


Jammer, ik had dit topic al eerder willen openen, net voor de inschrijving maar was te druk met andere dingen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 16 Mrt 2017 14:34

Re: Open Toren Dag Amsterdam zaterdag 25 maart 2017

rapa nui schreef:
Whatever schreef:Ah shit. Vorig jaar waren we te laat met inschrijven en nu dus weer.


Jammer, ik had dit topic al eerder willen openen, net voor de inschrijving maar was te druk met andere dingen.


Haha ja nou zeg! Ik reken onderhand op jou voor dit soort leuke uitjes hoor! :smile:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 23 Mrt 2017 00:16

Re: Open Toren Dag Amsterdam zaterdag 25 maart 2017

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 25 Mrt 2017 10:04

Re: Open Toren Dag Amsterdam zaterdag 25 maart 2017

Voor iemand die vandaag nog de hoogte in wil
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Mrt 2017 11:01

Re: Open Toren Dag Amsterdam zaterdag 25 maart 2017

Veel plezier vandaag Rapa Nui!
Let's discover the world together.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers