Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fiji of Vanuatu

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Mrt 2017 09:32

Fiji of Vanuatu

Zijn er misschien mensen die ooit een naar Fiji of Vanuatu zijn geweest? Ik ben op zoek naar een resort voor ongeveer 10 dagen. Onze baby zal dan ongeveer 3 maanden oud zijn.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Mrt 2017 21:44

Re: Fiji of Vanuatu

Haha wauw, níemand!?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 16 Mrt 2017 21:49

Re: Fiji of Vanuatu

I wish I could.

Maar het is beetje ver weg vanaf hier.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Mrt 2017 21:52

Re: Fiji of Vanuatu

Marsy31 schreef:Haha wauw, níemand!?


Het is natuurlijk niet bepaald om de hoek.
Let's discover the world together.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 723

Geregistreerd: 16 Sep 2013 14:48

Bericht 16 Mrt 2017 22:39

Re: Fiji of Vanuatu

Haha grappig dat je zo verbaasd bent
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 16 Mrt 2017 22:49

Re: Fiji of Vanuatu

Oooooh, ik wil ook naar Fiji *droomeiland* :love:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Mrt 2017 23:07

Re: Fiji of Vanuatu

Haha, hoezo, het is niet heel veel verder dan Thailand of Bali en daar zie ik met grote regelmaat mensen naartoe gaan. Misschien iets minder populair vanuit Nederland maar voor hier is het hele populaire bestemming. Ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel prachtige aanbiedingen.. Dus hoopte dat er iemand was die ervaring had hier.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 17 Mrt 2017 06:27

Re: Fiji of Vanuatu

Marsy31 schreef:Haha, hoezo, het is niet heel veel verder dan Thailand of Bali en daar zie ik met grote regelmaat mensen naartoe gaan. Misschien iets minder populair vanuit Nederland maar voor hier is het hele populaire bestemming. Ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel prachtige aanbiedingen.. Dus hoopte dat er iemand was die ervaring had hier.


Niet veel verder dan Thailand?? Euhm Thailand is 12 tot 15 uur vliegen, Fiji minimaal 25 uur vanaf Amsterdam.. (Er zit ook een tijdsverschil van 5 uur tussen Thailand en Fiji). Daarnaast vlieg je naar Thailand al vanaf 450 euro retour en naar Fiji vanaf 1100 euro retour.
Dus euhm nee het is niet te vergelijken met Thailand.

Ben zelf op Fiji geweest jaren geleden, maar enkel in het binnenland gebleven een paar dagen (landden op Nadi), vond er niet veel aan. Maar de stranden schijnen geweldig te zijn.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Mrt 2017 06:56

Re: Fiji of Vanuatu

Jeez, ok Sawadee.. Foutje van mijn kant. Vraag alleen maar naar ervaringen, dacht dat het wel behoorlijk populair was in Nederland eigenlijk. Ben inderdaad ook op zoek naar strand resorts. Maar misschien toch maar reisbureau dan :P Had liever persoonlijke ervaringen, dat zegt toch altijd meer dan tripadvisor bijv.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mrt 2017 08:50

Re: Fiji of Vanuatu

Haha dat vind ik wel een beetje naïef van je Marsy, denken dat het wel een populair is onder Nederlanders. Natuurlijk niet het is echt compleet aan de andere kant van de wereld, wel even wat anders dan een directe vlucht naar Bangkok inderdaad.
Dat het vanuit Australië misschien gangbaar is om daar naar toe te gaan kan ik me dan wel weer voorstellen, al weet ik niet hoe lang dat vliegen is hoor.

Maar ik zou gokken dat er misschien één, twee of misschien drie forummers zijn geweest op Fiji en op Vanuatu niemand, of misschien één iemand ofzo. Denk dat je beter op een reis forum kunt vragen ofzo!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem198

Bericht 17 Mrt 2017 11:15

Re: Fiji of Vanuatu

Vriendin van mij is op beide geweest en vond Fiji het leukst/mooiste.
Was wel een ander soort vakantie dan wat jij gaat doen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 17 Mrt 2017 12:18

Re: Fiji of Vanuatu

Ik vond het voor iemand als jij, die toch wel wat van de wereld gezien heeft ook nogal een rare/niet zo hele snuggere opmerking. En je eerste reactie ook soort van "denigrerend" verbaasd. Kwam iig beetje vervelend over op mij, daarom reageerde ik nogal impulsief en ietwat te "fel", excuses :-)
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 17 Mrt 2017 20:11

Re: Fiji of Vanuatu

Vriendin van me is er geweest en die vond er geen bal aan, die vond het zelfs tegenvallen. Ja de strandjes zijn mooi maar er is niks te beleven. Zat met smart te wachten op foto's toen ze terug kwam en ze was echt teleurgesteld.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Bing

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 09 Apr 2016 15:32

Bericht 17 Mrt 2017 21:07

Re: Fiji of Vanuatu

Ik ben naar Fiji geweest voor 10 dagen maar heb Yasawa Islands hopping gedaan, dat is nogal populair onder backpackers maar niet te vergelijken met een resort. Ik vond het leuk en het is er super mooi maar er was niet veel te doen. Vanautu ben ik niet geweest dus kan het niet vergelijken.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Mrt 2017 21:52

Re: Fiji of Vanuatu

Thanks Bing en Beachgirl. Hmm, dus niet heel enthousiaste reacties wat betreft Fiji. Zal me nog wat meer verdiepen in Vanuatu. Overigens vind ik de reacties hier van anderen ontzettend onnodig. Naïef, niet snuggere opmerking? Ik heb wereldkaart foutje gemaakt in mn snelle opwelling van enthousiasme en zoeken naar tips. Ik vergis me met regelmaat in afstanden. Zoals jullie zien gaan er dus wél Nederlanders naar toe, elke tip is even meegenomen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mrt 2017 22:02

Re: Fiji of Vanuatu

Nou ja je kan je toch wel een beetje indenken dat de Nederlanders eerder naar Spanje of Turkije gaan dan naar Fiji en Vanuatu? Om dat nou populair te noemen vond ik wel een beetje gek ja, al zijn er dus idd wel wat forummers geweest. Maar bedoel het verder niet rot hoor, ik denk dat je even te Australisch dacht en das ook niet zo gek als je daar woont, met een vliegafstand van zo'n 4 uur. Lekker doen met jullie gezinnetje straks! Die afstand lijkt me nog wel te overbruggen. Kan geen tips verder geven want ik ben daar dus duidelijk nog nooit geweest.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Mrt 2017 22:10

Re: Fiji of Vanuatu

Ok ok..
ik begrijp oprecht niet dat we dit gesprek voeren. Ik wil het er niet eens over hebben. Ik vraag wat over 2 eilanden, gelukkig zijn er mensen die er wat over weten, dat was mijn doel. Ik heb onwijze zin in en behoefte aan vakantie dus ben nogal enthousiast. Prijzen vallen (vanaf hier) ook enorm mee en de stranden lachen me toe. Maar regent hier nu al 2 weken non stop en werk te hard dus ik wil alleen maar witte stranden plaatjes bekijken nu. Heb nog even om te beslissen ook waar precies, gaan niet boeken voor de geboorte sowieso. De gouden tip komt vast!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bing

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 09 Apr 2016 15:32

Bericht 17 Mrt 2017 22:19

Re: Fiji of Vanuatu

Ik denk dat je het gewoon even over het hoofd hebt gezien dat het vanaf NL nog aanzienlijk verder en duurder is dan Thailand of Bali, waarschijnlijk omdat het vanuit Australie wel vergelijkbaar is.
Denk trouwens dat als je een kleintje hebt, en je een lekkere relax holiday wilt hebben, dat een resort op Fiji super kan zijn. Ik was aan het backpacken en wou exploren en avontuur, nu met een kind zou ik wel meer kunnen genieten van dagen op het strand doorbrengen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mrt 2017 22:21

Re: Fiji of Vanuatu

Het is al goed hoor, ga lekker plaatjes en hotels zoeken, heerlijk! Maar misschien vind je op een Australisch of een Nederlands reis forum gewoon meer reacties, die kans acht ik wel groter dus dat is gewoon een oprechte tip.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Mrt 2017 22:52

Re: Fiji of Vanuatu

Haha ik las ook met verbazing je "níemand?!", maar goed, het is nu wel duidelijk geloof ik. Hopelijk vind je iets leuks!
❤ 7 juni 2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Mrt 2017 23:53

Re: Fiji of Vanuatu

Jahaaaa Bliss ;)
Ik wil de kaart: 'ik ben verdorie al 16 jaar uit Nederland weg' niet trekken maar soms vergeet ik even dat vakantiebestemmingen niet overal gelijk zijn. Ik dacht echt dat Fiji vanuit Nederland onder zeg maar Azie, Bali, Indonesie populariteit valt. Net als Canarische eilanden enzo. Foutje bedankt. Ik besef het, ik zal niet weer zo 'naief' en 'onsnugger' doen. Mag ik dan nu gewoon weer tips van mensen die WEL zijn geweest of via via iets hebben gehoord? *engelensmiley
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers