Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Birkenstock leuk of niet leuk?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Mrt 2017 21:02

Re: Birkenstock leuk of niet leuk?

Kees schreef:
Pippa schreef:Ik zie vooral de lak variant, en eigenlijk wil ik dat niet.


Dat heb ik ook. Heb nu sandalen van Art besteld. Eens kijken of dat wat is. De Delhi en Daloa van Birckenstock is miss ook wel wat voor als wat ik nu heb besteld niks is.


Hé die zijn leuk! Ga ik onthouden.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 20 Mrt 2017 21:30

Re: Birkenstock leuk of niet leuk?

Als iemand nog donkerbruine Yara's wil, ik heb hier maat 38 (valt als 39) liggen. Nog nooit gedragen, bruin is niet mijn kleur ;)

Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 21 Mrt 2017 21:20

Re: Birkenstock leuk of niet leuk?

Aaaahhh shit Azi! Ik heb echt 38 :nopompom:
30-04-2017
<<

Anoniem304

Bericht 27 Mrt 2017 16:26

Re: Birkenstock leuk of niet leuk?

Kijk ik nou verkeerd of is Gizeh echt overal zo'n 60 euro.
<<

Anoniem288

Bericht 22 Apr 2017 15:23

Re: Birkenstock leuk of niet leuk?

Ze zijn duur geworden inderdaad :(

De Kruidvat heeft nu een aanbieding, 45 euro. Moet je wel geduld hebben om die site op te komen :P
Modellen Gizeh, Madrid, Arizona en Ramses. Nog steeds niet echt goedkoop, heb mijn oudjes daar volgens mij ooit voor 30 euro gekocht. Heb nu toch maar een paar model Gizeh besteld in zilver, want er zijn er hier een paar stuk aan het gaan.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron